Фрея отиде при Еврея ,не беше закъсняла,а точно на време.Тъкмо Еврея се опитваше да го убие ,но Фрея я хвана за гърлото с магия ,и тя го пусна.
-Защо него сестро!
-Точно както си мислех ,че ще дойдеш за тази утрепка!
-Нещастница! - и я отпрати някъде далеч из двореца.Тя взе Кайл и тръгнаха.
-Не!-Еврея изкрещя и затвори портата си ?Върхлетя върху тях ,събори сестра си и пак взе Кайл и изчезнаха.Тя се върна разочароваща в замъка си. След няколко часа се почука и тя отвори.
Пред портата стоеше старицата в подмладен вид.
-Фрея ,здравей.Ще вляза
-Не ще стоиш тук ,докато не ми кажеш от къде ми знаеш името!
-Пф.-бутна я със сила и влезе .-Казвам се Калемандра.-докато оглеждаше стаята . Повече приличаш на майка си .
-Познавала си я ?!
-Естествено! Тя беше глуповата като теб сега ,но в същия момент и умна като сестра ти.
-Ъхх ,нямам сестра, а враг.Помогни ми да открия приятеля си.
-Сигурно ще мога .Майка ти чуваше какво си говорят дърветата и си разговаряше с тях.Трябва да го отключиш.
- Добре.
-Съсредоточи се ! Не мисли за нищо,само за тях.
-Виждам ги ! Не ги чувам !Знам къде са ! Благодаря ! Ти остани в двореца.
-Ти си по-силна от майка си !
-Да сигурно е от елексира. Тръгвам .
-Елексир! Чакай!
Тя не чу Калемандра повече. А старицата се опаси какъв може да е този елекссир.Фрея се появи .При Кайл и Еврея .
-Как! -Еврея се очуди.
Фрея направи от силата си кристал -неразрушимка. Така го беше кръстила . И се опита да я убие .Първи опит неуспешен.
-Ти се опита да ме убиеш ли? Ще видиш ти! Дадох на Кайл отрова в случай ,че ме ядосаш и мисля,че му дойде времето.
-Не! Да не си посмяла!
-Съжелявам Фре! Обичам те ! -Кайл се провикна ,но беше изтощен и нищо друго не каза и се просълзи ,Фрея и тя му отвърна с димите ,,Обичам те" . Еврея с жезела си направи магия на Кайл и заспа завинаги .
Фрея отиде при него ,плачейки.
Тя се ядоса и елексира се включи направи няколко могъщи магийки на Еврея ,тя се истощи и когато най-малко очакваше Фрея забучи кристала в Еврея, тя умря .
Калемандра се появи с думите ,,Не!!!!"
-Какво има ?!
-Не трябваше да я убиваш!Фрея не осъзна ,какво всъщност направи. Калемандра и обясни всичко от майка им и до как те са свързани и ,че Фрея ще си изгуби силата завинаги.
--------------------
Снимка: Когато Фрея убива Еврея.
YOU ARE READING
Царство Аврезия
FantasyЕдна история за две сестри, една завист, едно царство. Пълно с непокорство, убийство, магия и любов.