Hoofdstuk 15.

635 31 2
                                    

Hier is hoofdstuk 15 !! Ik had helemaal geen inspiratie daarom duurde het zo lang.





- Jade POV -

Ik open mijn ogen en ik kijk om me heen. Even vraag ik me af waar ik ben maar dan weet ik het weer. Nick heeft me hier naar toegebracht. Ik kijk de kamer rond. De kamer is niet zo groot, links is de deur en rechts van mij een raam waar een gordijntje scheef voorhangt. Voor me staat een oude kast en achter me wat dozen. En ik? Ik kijk naar beneden. Ik voel de touwen strak langs mijn armen zitten en tape op mijn mond. Ik zit vastgebonden aan een stoel. Bij de gedachten lopen er rillingen over mijn rug. Opeens hoor ik een deur dicht slaan. shittt, Nick. Ik buig mijn hoofd om laag en ik doe net of ik slaap. Een tijdje later hoor ik hem de kamer binnen komen. Wat gaat hij doen? Ik hoor voetstappen dichterbij komen. ik hang nog steeds met mijn hoofd naar beneden, met mijn ogen dicht. Ik voel een hand op mijn schouder en daarna een onder mijn kin. Mijn hoofd wordt langzaam omhoog geduwt. Ik voel zijn hand verdwijnen en dan gaat er een pijn door mijn lippen. Ik open mijn ogen. Uit een reflex wil ik mijn handen naar mijn lippen brengen maar de touwen rond mijn armen houden het tegen. Ik kijk naar de hand van Nick die de tape wat net van mijn mond is getrokken vasthoud. Via zijn armen glij ik langzaam met mijn ogen naar boven. Over zijn gespierde armen vol met tatoeages, zijn shirt, zijn nek, zijn mond waar een lachje op verschijnt en dan zijn gemene groene ogen. Ik kijk hem met een strakke blik aan. Zijn hand gaat omhoog richting mijn lippen en hij ruist er zacht over. Ik trek mijn hoofd naar rechts zodat hij van mijn lippen afgaat. Ik kijk naar het raam en ik zie iemand of iets voorbij lopen. Zullen vrienden van hem komen? Ik kijk hem weer aan. 'Wa-t Mo-et j-e?' probeer ik zo rustig mogelijk te zeggen. 'Geld.' zegt hij. Op dat moment gaat zijn mobiel af. Hij kijkt me aan en loopt dan weer de deur uit. Ik zucht. Als ik gewoon die 200 euro had gegeven, zat ik nu op de piste te snowboarden. Mijn blik valt weer op het raam als ik weer iemand of iets voorbij zie gaan. Wat is dat toch. Het herhaald zich steeds. En opeens zie ik twee ogen.

- Zayn POV -

Ik stap de taxi uit en ik loop het zandpad op. Als ik deze weg heb uitgelopen ben ik er. Ik stap stevig door. In de verte zie ik het huisje al staan. Uiteindelijk ben ik er. Eigelijk is er helemaal niks verandert sinds de laatste keer dat ik hier was. Ik loop naar de deur en ik duw de deur klink omlaag, maar zoals ik al verwacht had is hij op slot. Ik geef een trap tegen de deur maar het helpt niks. Misschien is er een raampje open. Ik draai me om, op dat moment zie ik een zwarte auto aankomen rijden. Zal dat Nick zijn? Ik ren naar de zijkant van het huis zodat diegene me niet kan zien. Ik hoor een autodeur dichtklappen. Ik kijk om het hoekje. En ja, het is Nick. Hij steekt de sleutel in het slot en kijkt naar links en rechts. Op het moment dat hij naar rechts draait draai ik mijn hoofd terug. Dan maakt hij de deur open. Ik weet zeker dat Jade hier binnen is. Ik loop langs de ramen. Maar elk raam is dicht. Ik denk dat ik al 4 keer heen en weer heb gelopen. Opeens hoor ik geluiden. Is dat Jade? Ik ga naast het raam tegen de muur staan en ik wacht tot de geluiden afgelopen zijn. Lang hoef ik niet te wachten. Ik kijk door het raam. Jade zit daar. Ik kijk haar aan en ik zie dat ze mij ook aankijkt. Even maakt mijn hart een sprongetje van geluk. Maar toen ik de touwen om haar armen zag en twee kleine sneetje op haar voorhoofd, verdwijnt het. Inplaats daarvan komt er woede. Ik moet Nick vinden. Ik loop de hoek om en dan knal ik tegen iemand op.



Srry dat hij niet zo lang was. Ik probeer het volgende hoofdstuk langer te maken. Wanneer ik hem upload weet ik nog niet. XxDaisy.

You're mine. One Direction, Zayn Malik Dutch.Where stories live. Discover now