Srry srry srry. Dat het zo lang duurde maar ik begin dit verhaal vervelend te worden. Ik heb weinig inspiratie waardoor ik het steeds langer uitstel. Maar ik beloof nu echt dat ik vaker upload maar dan heb ik wel jullie hulp nodig. Willen jullie alsjeblieft ideeën verzinnen? X Daisy.
.:-|-:.
- Jade's POV -
Nick trekt me de kamer uit. De woonkamer door, naar de hal. Daar blijf hij staan. 'Als je luistert gebeurt er niks met je.' Zegt Nick. David komt ondertussen ook de hal binnen lopen. 'Klaar?' vraagt Nick. David knikt. Dan versterkt Nick zijn grip op mij en trekt de deur open. Ik word mee naar buiten getrokken. 'We lopen naar mijn auto.' Fluistert Nick in mijn oor. Ik kijk om me heen waar zijn auto staat. In de verte zie ik zijn zwarte auto staan. Als we er bijna zijn hoor ik een deur open gaan. Ik wil omkijken maar dan realiseer ik me dat er een mes bij mijn keel wordt gehouden. Op dat moment vermindert Nick zijn passen en staat hij stil. Hij draait zich om waardoor hij mij ook omdraait. Ik zie David naar Zayn seinen. Ik kan me niet meer inhouden. Met al mijn kracht begin ik te schoppen. Nick laat het mes op de grond vallen en grijpt naar zijn been. Ik twijfel geen seconden en ik ren naar het mes. Op het moment dan ik het mes bijna hebt voel ik een hand om me pols. 'Zayn' roep ik. 'Ik dacht het niet.' Fluistert Nick. Ik voel een traan over mijn wang stromen. Ze gebruiken mij om Zayn te pakken. Door hem zit ik hier. Ik word de auto ingetrokken. Nick neemt plaats naast mij en start de auto.
- Zayn's POV -
Ik zie dat Nick Jade mee trekt naar zijn auto. Ik wil naar Jade toe rennen maar dan wordt de deur opengetrokken. Ik zie David staan. David zei gisteren tegen mij dat Nick Jade iets aan wilt doen. Ik vertrouwde David eerst niet maar hij was vroeger mijn beste vriend. Sinds dat ik geen drugs meer bij hem heb gekocht heb ik hem niet meer gezien. Tot een paar dagen terug. David seint naar mij dat ik moet komen maar ik blijf staan. Ik kijk naar Nick die zijn stappen vermindert en zich omdraait. Ik schrik als ik zie dat hij een mes bij Jade's keel houd. Dan begint Jade te schoppen waardoor Nick het mes loslaat en naar zijn been grijpt. Jade rent naar het mes maar ik zie dat Nick achterhaar aanrent en haar pols vastpakt. Ik ren naar haar toe maar ze staan te ver weg. 'Zayn!' Schreeuwt ze en dan wordt ze de auto ingetrokken.
- Harry's POV. -
Zayn zei gister na het gesprek met een een of andere David dat ik beter naar Brit en Emma kon gaan. Ik wilde niet weggaan, Zayn is mijn beste vriend. Maar nu zit ik bij Brit en Emma in het hotel een film te kijken. Mijn aandacht gaat telkens naar Zayn en Jade. Ik wil hem helpen, Zayn heeft mij zo vaak uit de problemen geholpen. Ik sta op en loop naar de gang. 'Wat ga je doen?' Vraagt Brit? 'Ik ga Zayn helpen.' Zeg ik. 'Maar hij wilde toch dat je hier heen ging?' Zegt Emma. ' Maar ik wil helpen.' zeg ik en ik pak mijn jas, trek de deur dicht en loop het hotel uit.
.:-|-:.
JE LEEST
You're mine. One Direction, Zayn Malik Dutch.
FanfictionJade (19) is een meisje die woont in Bradford samen met haar moeder. Haar vader is twee jaar geleden overleden. Ze gaat met Emma (19), Beau (20) en Linsey (18) naar Mykes een disco. Daar ontmoet ze een jongen. Zayn Malik.(20) Maar hij draagt een geh...