Bab 7

69 8 0
                                    

Jam menunjuk pukul 5.00 petang dan Myra hendak pulang ke rumah. Tiba tiba Reza menahan Myra dan memegang pergelangan tangan Myra dengan begitu kuat sekali. Reza awak nak apa?
Sebenarnya awak tak cintakan dia kan. Awak terpaksa kahwin dengan dia kan. Apa awak mengarut ni "kata Myra.
Lepaskan saya kalau tak saya jerit. Awak ingat saya takut jerit lah. Lepas lah tiba tiba Fazrul sampai lepaskan tangan isteri aku. Myra ni isteri aku jadi kau jangan kacau dia lagi "kata Fazrul. Jom balik, Fazrul menarik tangan Myra dan memasuki ke dalam kereta.

Setelah sampai di rumah Myra memasuki ke dalam bilik dan membersih kan diri setelah siap Myra membersihkan diri Myra bertanya kan soalan kepada Fazrul betul ke awak cintakan Rita. Kau boleh tak janggan sebut nama dia lagi. Aku tak cintakan dia dan tu pilihan mama. Tiba tiba Fazrul mengajak Myra turun. Jom turun, ada benda yang aku nak bincangkan.
Setelah Myra dan Fazrul menuruni anak tangga. Myra dan Fazrul duduk di sofa. Apa yang nak dibincangkan ni kata Datin Suria dan Dato Hashim. Sebenarnya Fazrul dengan Myra nak pindah dan nak hidup berdikari. Mama tak setuju "kata Datin Suria. Biarlah anak awak tu nak pindah "kata Dato Hashim. Sampai bila dia nak duduk dekat sini ... biar dia berdikari sendiri lagi pun dia dah besar.

Kemudian Fazrul mengajak Myra masuk ke dalam bilik.
Kemudian Myra berkata awak saya rasa bersalah lah sebab mama tak bagi kita pindah tapi awak nak pindah jugak. Saya tak kisah pun tinggal kat sini.


Kemudian tiba masanya Fazrul dan Myra pindah ke rumah baru mereka. Dan mereka tidur di bilik yang berasingan Myra dan Fazrul mengemas barang barang untuk dibawa masuk ke dalam rumah.

Love You Mr StrangerWhere stories live. Discover now