Bab 8

66 8 0
                                    

Pada malam itu Myra hendak menutup lampu untuk tidur. Myra cuba untuk melelapkan mata tetapi Myra tidak boleh melelapkan mata tetapi Myra asyik teringat Fazrul.
Kemudian Myra bangun dan duduk termenung di atas katil. Kenapalah aku nak ingat dia bukan aku yang nak pindah tapi dia.

Kemudian Myra keluar dan menonton tv. Tiba tiba Fazrul datang dari belakang dan berkata kenapa kau tak tidur lagi. Sebab saya tak boleh tidur jadi saya tengok lah tv ni. Yang awak ni kenapa tak tidur lagi. Saya nak ambik air ni. Tiba tiba ternampak kau kat sini "kata Fazrul.
Kalau awak teman saya tengok tv ni boleh tak. please... Fazrul pun meneman Myra menonton tv tetapi selepas itu Myra tertidur di sofa dan Fazrul yang menonton tv.
Jam menunjuk pukul 5.30 pagi Myra melihat jam dan memanggil Fazrul. Fazrul bangun,bangun. Jom solat. Tetapi Fazrul berkata 5 minit lagi. Cepat lah tak ada 5 minitnya. Kemudia Myra menarik tangan Fazrul.

Pada pagi tu Myra menyiap untuk pergi ke kerja seperti biasa. Setelah sampai Fiz bertanya kepada Myra kau dah pindah ke rumah baru tu. Dah "kata Myra. Nanti aku bagi alamat rumah. Kalau macam tu boleh lah aku datang nanti.

Pada petang tu Myra menelefon Fazrul dan berkata awak harini saya balik lambat sikit sebab ada kerja yang perlu saya siapkan. Setelah siap kerja Myra mahu pulang ke rumah tiba tiba Reza datang dan berkata awak dah nak balik ke. haah saya nak balik lagipun kerja saya dah habis. Kalau macam tu saya hantar kan awak balik lah. Tak pe lah saya boleh balik sendiri. Tak pe biar saya hantar Myra pun memasuki ke dalam kereta.
Setelah sampai Myra turun dan berkata terima kasih lah sebab hantar saya balik menyusahkan awak je tadi. Sama sama tak de lah saya memang ikhlas nak hantar awak balik. Kalau macam tu saya masuk dulu lah.

Setibanya Myra di depan pintu Fazrul bertanya siapa yang hantar awak balik. akawan office saya. Saya tak suka dia hantar awak balik kata Fazrul dengan perasaan yang marah. Sebenarnya dia yang hantar saya balik bukan saya yang nak balik dengan dia.

Love You Mr StrangerWhere stories live. Discover now