Chapter 7

178 8 0
                                    

Keesokan Paginya,Jin bangun awal pagi.(Cehh,Awal Plak Bangun..)

Senyap Ah..-Jin-

Ok Fineee.. =_=||| -Rafiq-

Dia mencapai tualanya pada penyidai di sebelah bilik air dan mandi.15 minit kemudian,dia keluar dengan berpakaian singlet putih dan seluar pendek paras paha berwarna kelabu.

Dia menghampiri almari bajunya dan mengambil uniform sekolah dan menyarungkannya pada badan.Dia mengatap wajahnya pada cermin.Dia tersenyum sambil membetulkan rambutnya dan tali leher berwarna merah itu.Selesai sahaja berhadapan dengan cermin,dia memulaskan tombol pintunya dan...BUK!

Jin dan Encik Kim jatuh ke lantai kerana mereka terlanggar sesama mereka.Jin memegang hidungnya yang sedang kesakitan itu.

"Aigoo,appa! Kenapa duduk kat depan pintu bilik Jin ni??"kata Jin lalu mengangkat Encik Kim.Dia juga turut menggosok hidungnya yang kesakitan itu."Aduhh,apa lagi kalau nak kejutkan kamu!Bila appa nak ketuk pintu kamu pula tiba-tiba je buka pintu!"kata Encik Kim.Jin ketawa kecil.

"Mianhae appa..sebenarnya Jin bangun awal hari ni.."kata Jin gembira.Ketika itu Namjoo sudah keluar dari biliknya dengan berpakaian sekolah."Good morning appa! Good morning oppa!"kata Namjoo sambil mengukirkan senyuman kepada mereka."Good morning dongsaengya.."kata Jin sambil mengukirkan senyuman.Mereka pun ke meja makan untuk bersarapan bersama.

"Baiklah,jaga diri!"kata Puan Kim kepada mereka yang sudaj siap memakai kasut sekolah mereka."Arasseo,kami pergi dulu!"kata Namjoo sambil melambaikan tangannya ke arah Puan Kim.

-International Seoul Star High School-

"Okey,Namjoo belajar rajin-rajin tau!"kata Jin lalu naik ke atas.Dalam kelas seperti biasa,kelihatan Jungkook sedang mengulangkaji pelajaran.Jin menghampiri Jungkook dan tersenyum sinis."Kook-ssi.."kata Jin.Jungkook tersentak.Dia memandang ke arah Jin dengan terkebil-kebil.

"S..Selamat pagi Hyung..awal datang..."kata Jungkook tergagal-gagap.Jin tersenyum sinis."Saje je nak bangun awal sebab nak jumpa awak..lagipun pelajar-pelajar lain tak datang lagi..."kata Jin lalu duduk di sebelah Jungkook.Jantung Jungkook ketila itu berdegup dengan lencang sekali.

Wajah Jin didekatkan pada telinga Jungkook."So,want me to continued?"bisik Jin kepada Jungkook.Dap Dup Dap Dup Memang menaik bulu roma Jungkook dibuatnya.Jantungnya berdegup lebih laju dan dia cuba tidak memandang wajah Jin."Why you dont want to see my beautiful face?"bisik Jin sambil mencium pipi Jungkook membuatkan dia tersentak seketika.(Ahh beautiful facelaj sangt..Aku kacak lagi rasenyaa.
Hahaha)

Ehh,Ko Diamm!! -Jin-

Ok FINE! =_= -Rafiq-

Jin segera menarik lengan Jungkook dan muka mereka berdekatan.Jin tersenyum sinis.Jin mendekatkan bibirnya ke bibir Jungkook tetapi tidak sempat kerana Jungkook sempat menolak badannya.Jin terdiam seketika."S..saya tak mahu.."kata Jungkook sambil menundukkan kepalanya.Jin mengangkat dagu Jungkook dan mata mereka ditatap.

Jin tersenyum."Why not? I wony bite that hard.."kata Jin.Jungkook tersentak lalu bangun dari tempat duduknya.Dia segera keluar dari kelas dan ke tandas lelaki.Jin tersenyum lalu mengekorinya dari belakang.

"Hyung,janganlah ikut...saya hendak buang air pun perlu ikut sekali ke?"kata Jungkook sambil membuka pintu tandas itu.Jin tersenyum dan masuk sekali ke dalam bilik air.Sebenarnya Jungkook hendak lari dari Jin.Tangannya ditarik lalu dia tersandar pada dinding.

"H..Hyung!"kata Jungkook panik.Jin tersenyum lalu mencium bibir Jungkook sedikit kuat.Tali leher Jungkook dilonggarkan dan tercabut pada kolar baju Jungkook.Jin meraba pada bahagian abdomen Jungkook."H..Hyung! Stop it!!"kata Jungkook cuba mengalihkan tangan Jin tetapi tangannya ditahan oleh Jin dan sekali lagi Jin mencium bibir Jungkook.Jin memasukkan lidahnya dan explore dalam mulut Jungkook.(Pfft..)

Ketika itu,Jungkook betul-betul tidak tahu hendak berbuat apa-apa lagi.Dia betul-betul dikawalan Jin.Tiba-tiba,loceng sekolah berbunyi.Ketika itu,Jungkook berasa sangat lega.Jin akhirnya berhenti."You save from now.."kata Jin lalu keluar dari bilik air teesebut.

Jungkook mengeluh lalu mengambil tali lehernya yang tertanggal itu dan memakaimya semula."When this gonna end?"monolog Jungkook dalam hati..
------------------------------------------------------
Yo Yo! Chap 7 is here! Hope like it and also vote it!

Sorry for the typos..

Falling In Love With A HomosexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora