╰CHAP-11╮

799 98 13
                                    

> AUTHOR POV <

Sujeong yang berjalan di koridor bersama bomi.tiba²  BUK! Sujeong terkejut sambil membulat kan mata nya kerna d.o jatuh tepat di depan nya.bomi berpaling kerna tidak sanggup melihat nya.sujeong menitis kan air mata.

Sujeong mengundur kan langkah ke belakang."D.O!"jerit exo setelah sampai di dekat mayat d.o baekhyun dan chanyeol terus melutut di samping mayat d.o sambil menitis kan air mata.bts yang turut berada di situ ikut terkejut.taehyung memandang sujeong.sujeong hanya diam lalu ia bergegas ke toilet di susul dengan bomi.

beberapa minit saem pun datang.semua murid berkumpul mengelilingi mayat d.o saem hanya diam ketika melihat mayat d.o yang berlumuran darah itu..kepala nya pecah."KORANG  SEMUA MASUK KE KELAS MASING²!"kata saem semua murid pun bergegas masuk ke dalam kelas.saem pun segera  menelefon ambulance.

Baekhyun pun segera mengambil hp nya dari poket seluar nya.lalu menelefon eomma dan appa d.o tetapi eomma dan appa d.o tidak menjawap panggilan itu.baekhyun pun segera menghantar mesej.
Beberapa minit ambulance pun datang dan membawa mayat d.o ke hospital.

"KAI SEHUN BAGI TAHU PELAJAR YANG LAIN HARI NI TIADA BELAJAR.SURUH DORANG BALIK AWAL".kai dan sehun hanya mengangguk dengan raut wajah sedih kai dan sehun pun segera ke kelas mereka."KENAPA D.O SANGGUP BUNUH DIRI.DIA ADA GANGGUAN MENTAL?"tanya saem pada baekhyun dan chanyeol kris.

"SAEM FIKIR D.O GILA"kata chanyeol "AKU RASE D.O TAK GILA.DIA BERCAKAP SEAKAN BUKAN DIRI NYA"kata baekhyun yang agak marah dengan saem separuh baya ini dan baekhyun pun melangkah pergi bersama kris dan chanyeol."SEAKAN BUKAN DIRI NYA?"timbul pertanyaan di dalam hati saem separuh baya ini.

♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔♚♔

> TOILET <

Sujeong yang ikut berlari ke arah toilet.sampai saja ia di toilet.sujeong segera mencuci muka nya.dan melihat pantulan wajah nya di cermin.

tiba² sujeong menoleh sekeliling toilet mencari bomi.tetapi tiada.sujeong pun ingin melangkah keluar dari toilet tetapi langkah nya terhenti ketika Mendengar tangisan seorang yeoja dari belakang nya.sujeong tidak mahu berpaling ke belakang.kerna ia tahu tangisan itu bukan tangisan manusia.

"SUJEONG"panggil bomi dari arah belakang sujeong.sujeong pun terus berpaling ke belakang kerna mendengar suara bomi.Bomi pun segera mencekik sujeong ketika sujeong berpaling ke belakang."BOMI"gumam sujeong bomi menguat kan lagi cengkaman nya pada leher sujeong.sujeong sedaya upaya menahan tangan bomi.tapi tidak berdaya bomi begitu kuat.

"BO..MI LE..PAS"kata sujeong yang merasa sesak nafas dengan cekikan bomi."KAU AKAN TURUT MATI."kata bomi sambil tersenyum smirk.bomi dengan agak kuat menghumban sujeong ke lantai. Membuat kan sujeong pengsan kerna kepala sujeong terhentak.

"HAHA"gelak bomi dengan kuat nya.taehyung yang berjalan melimpasi toilet yeoja.tidak sengaja ternampak bomi yang sedang memegang rambut sujeong.taehyung bergegas menahan tangan bomi yang ingin menghentak kepala sujeong di lantai."KAU GILA KE HA!"bentak taehyung.

Bomi pun menolak taehyung lalu melepas kan genggaman tangan nya yang  menggenggam rambut sujeong.taehyung hairan dengan pandangan bomi pada nya."AKU TAHU KAU TAK PERCAYA KAN? KAN? KAN!"bentak bomi taehyung sikit pun tidak menghirau kan kata itu.kerna taehyung tahu ini bukan bomi.

Taehyung segera menolak bomi dan mengurung nya di toilet.taehyung dengan cepat mengangkat sujeong dan bergegas pergi. bomi yang ada di dalam toilet sedang mengamuk sendiri seperti orang gila."ARG!!!"jerit bomi .baekhyun yang terserempak dengan taehyung di koridor sedang mengangkat sujeong

"SUJEONG KENAPA?"tanya baekhyun kerna melihat sujeong pengsan "KAU KE TOILET SEKARANG"kata taehyung lalu bergegas pergi membawa sujeong.baekhyun yang mendengar kata taehyung.ia pun bergegas ke toilet."ARG!"baekhyun mendengar jeritan bomi dari toilet yeoja.

[THE CHAINS MURDER]/malay fanficWhere stories live. Discover now