17

1.1K 150 44
                                    

יומיים אחר כך, יום רביעי, שעה: 23:47

חתמתי היום על המסמכים של הדירה החדשה. אני יכולה לעבור כבר עכשיו אבל כמובן שאני לא אעשה את זה. יש הרבה דברים לסדר. אני צריכה לשאול את ההורים שלי מה הם עשו עם כל הרהיטים שהיו לי בבית הישן שלי וגם לנקות את הדירה.

כרגע אני נמצאת בבר עם הארי, סופי ועוד בחור.

זה היה או זה או ללכת למסיבת תה שיש היום בבית של אחת האימהות. מסיבת התה הבאה תהיה אצלנו בבית ואני מקווה שעד אז אני כבר אהיה בדירה החדשה שלי.

סיפרתי להארי על כך שחתמתי היום על המסמכים של הדירה, הוא התרגש בשבילי והחליט שכדאי שנלך לחגוג וזו הסיבה למה אנחנו נמצאים בבר. לא ממש אכפת לי להשתכר מאחר ומחר יש לי יום חופשי מהעבודה וככה גם לגבי יום שישי.

הזמנתי את סופי, היא הביאה ידיד שלה שאני לא הכרתי. אז הכרנו בין כולם ומהר מאוד מצאנו את עצמנו נהנים בחברה אחד של השני.

הארי לא הפסיק לשתות ופחדתי שהוא לגמרי יאבד את זה. ניסיתי לגרום לו כמה פעמים להפסיק אבל הוא פשוט לא הקשיב לי. "זה לא משפיע עליי! תירגעי!" הארי צחק והצמיד אותי אליו. קימטתי את אפי וניסיתי להתרחק ממנו.

הוא כיווץ את גבותיו בכעס והסתכל עליי, נראה כמו ילד קטן ועצוב. "למה את מתרחקת?" הוא שאל בטון ילדותי ושרבב את שפתו התחתונה. חייכתי חיוך קטן וצחקתי. "אתה מסריח."

"זה לא דבר נחמד להגיד." הוא שיחק אותה נעלב ואז שתה את כל האלכוהול שהיה בכוס שלו בלגימה אחת.

"אולי תפסיק לשתות ותבוא לרקוד איתי?" שאלתי כשבדיוק התכוון להזמין.

"אני לא אוהב לרקוד." מבטו הפך לרציני פתאום. גורם לי טיפה להיות מבולבלת. מה לעזאזל עובר עליו כשהוא שיכור? הוא טיפה מצחיק אותי אם להגיד את האמת.

"אוקי אז אולי פשוט תפסיק לשתות כל כך הרבה?"

"יש לך בעיה עם זה?" הוא התעצבן.

"האמת שכן. יש לי." כיווצתי את גבותיי, לגמרי מעוצבנת מהתגובה שלו ומאיך שהוא החליט לדבר אליי.

"אז פשוט תעזבי אותי." הוא גלגל את עיניו והתעלם ממני מיד אחר כך, מזמין לעצמו לשתות משהו נוסף.

"בסדר!" הרמתי את קולי בעצבים. לקחתי את התיק הקטן שלי וחיפשתי את סופי. היא והבחור שלה לא נראו ברחבת הריקודים או בצד השני של הבר ותהיתי איפה הם. נאנחתי בכעס.

אני לא לגמרי פיקחת כמו שאני בטח נשמעת. לא שתיתי הרבה ולכן נשאר בי טיפה של פיקחות. אני מתקדמת אל כיוון המסדרון שמוביל לשירותי הנשים בעודי מחטטת בתיק ומחפשת את הטלפון שלי. כשאני תופסת אותו אני מוציאה אותו מהתיק ומחייגת לסופי.

Haunted // L.TWhere stories live. Discover now