TERRORIST

12.3K 503 1
                                    

Hai guys ! Sorry late . As korang tau aku ada tulis lagi satu buku . And not that cliche type of kahwin pakse ! Try and read it and i hope you'll like it !

Enjoy !

******

Perlahan lahan aku masuk dalam rumah Lilith . Harini dia buat parti . Sweet-17 katanya . Ha ha . Well shes my bestfriend kan , even macamana aku takde mood pun nak datang , aku kena datang jugak . Macam aku taktahu macamana gilanya membe aku sorang ni .

Lilith ni one of the anak dato' yang langsung tak snobbish and aku memang sahlah comfortable giloss lepak dengan dia ni .

"Heyy awek aku sorang ni dah sampai pun ! Ingat sebab Danish bebal tu kau dah takdak mood dah nak mai nengok aku kat sini ni"

"Haha kau gila ? Entahlah Lilith , dia tu ... too complicated . It's like one day dia datang dengan penuh rasa dia treat kau macam princess , then one day puff !! He dissapeared and be that typically cold badguy and totally ignored you . Aku tak faham why?"

"Well , Ardell . You know guys only want love if its torture . They'll play games you know . But are you ready , since you fell in love with that most wanted badboy in our school ?"

aku pandang lilith . Honestly aku pun takut . masa aku dengan ben dulu takde pulak aku macamni . My heart ache dua kali ganda and that makes me terrified .

"Gurl , you okay ?"

"Yeah i'm okay . I just wanna grab some water . Im starting to get thirsty"

"Yeah sure"

Aku senyum kat lilith and jalan turun . Memang ramai sangat orang yang datang berparty rumah lilith sampai aku kena berasak . Aku terpaksa menolak orang sikit untuk pergi dapur .

Tiba-tiba kaki aku terhenti . Bukan kaki je , hati aku .. aku rasa hati aku pun terhenti sama . Perit . Pedih . Sakit . Pecah jatuh berderai .

Kat meja dapur , Danish peluk perempuan . Perempuan lain . Dia pandang aku . Tanpa rasa bersalah . Airmata aku tanpa dipinta jatuh gugur . Aku berlari . Laju dan aku tak toleh belakang lagi .

Mungkin ini yang aku harus terima kerana mencintai lelaki seperti dia .

Mulai hari ini , aku bukan lagi Ardella yang lemah . Semua dah terbukti . Dia tak pernah mencintai aku . Tak pernah sayang aku . Aku akan tunjukkan aku bukan Ardella yang kau boleh suka suka untuk buli .

Aku takkan sayang kau . Aku akan hapuskan nama kau Danish .

Kau memang pengganas . Pengganas yang sentiasa menghancurkan hati aku .

'Simpanan' Budak JahatWhere stories live. Discover now