H3 Sleepover❤️

1.6K 87 11
                                    

Zaterdag
Ik word wakker en het is al 11 uur. Ik zie dat Ikrame nog slaapt. En Ik besluit om een lange douch te nemen en mijn tanden te poetsen. In mijn pyjama loop ik naar beneden en ga ontbijten met mijn ouders en Benjamin. Benjamin is altijd vroeg op omdat hij dan tv wilt gaan kijken. Ik ontbijt met 2 croissantjes en jus du orange. Na het ontbijt ga ik naar boven om mijn kleren aan te trekken en mijn spullen in te pakken. We hebben afgesproken om 3 uur bij Romaissa. Ik trek een wit truitje aan die net over mijn kont komt met een strakke legging broek. Voor schoenen doe ik mijn zwarte lage laarsjes aan. Ik doe een mooie goude ketting om en gooi mijn haar los. (Zie omslag foto). Nu ga ik mijn tas inpakken, ik doe het allemaal in mijn MK tas. Na dat mijn tas is ingepakt, ga ik mijn make-up doen. Ik doe mascara op en concealer en om het af te maken een lichtroze lipstick. Het is inmiddels al 5 over 3, en ik loop naar beneden en zie dat mijn vader al op mij is aan het wachten. Ik trek mijn royaums aan en ik doe een Tommy Hilfiger spijkersjasje aan. (Het is begin november maar je kan soms nog gewoon een kort broekje aan doen dus ja). Samen gaan ik en mijn vader on our way Romaissa. Ze woont 2 wijken verder en dat is een kwartiertje rijden. Dus uiterlijk half 4 kom ik aan. Mijn vader rijd weg en ik bel aan. Romaissa doet de deur open. 'ROMAISSAAAA' 'DUAAAA' schreeuwen we tegelijk en we geven elkaar een hele dikke knuffel. Ik loop naar binnen, en ik zie dat Noor en Imane er ook al zijn. Ik omhels ze allebei. 'Dus 4 van de 7 zijn er al, Marokaanse afspraken be like.' Zeg ik. Iedereen lacht. De bel gaat en daar komen Jena en Neda.Wow kapot groot en mooi huis' zegt Jena. We groeten ze en even later gaat de bel weer. Daar is de laatste Aminah. 'LAAT HET FEESTJE MAAR BEGINNEN.' Schreeuwen we met z'n alle. 'Ewa wat gaan we doen het is pas 4 uur' zegt Noor. 'Gaan we stad?'vraag ik. 'Jaaa' zeggen we met z'n allen. 'Is goed jallah kom' en we gaan naar de stad.

*aangekomen in de stad*
We lopen alle winkels in en uit. Er was weinig leuks te vinden, we zijn de hele stad door gekeken en vonden maar niks leuks. Aan het einde zagen we wel een leuk winkeltje met lichaamsproducten enzo, en daar liepen we naar binnen. Aminah vond een hele lekkere zeep echt lekker voor 1€ maar en ze kocht er 2 van. Later toen we uit de winkel liepen stopte we bij een parkje met een hele mooie fontein. We gingen met z'n op de bankjes zitten. Aminah zat in haar tas te kijken, pakte de zeep. Ze keek naar de fontein en de zeep en had een grijns op haar gezicht....

Even een kort deel maar binnenkort weer een vervolg ❤️

Marokaanse ellende/vreugdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu