PENKTADIENIS 08:00Suskambo paskutinis , pagaliau paskutinis žadintuvas . Tas jausmas , ta nuotaika , kai tu žinai , kad viskas . Tu turi savaitė atostogų ir grįši namo . Galėsiu ilgai ir saldžiai miegoti , valgyti Amandos ruoštus patiekalus , išsidirbinėti su Bree , vakare su šeima žaisti stalo žaidimus . Tiesiooog , huh .
Švelnios Louis rankos , nuo mano veido patraukė plaukus . Nusišypsojau ir tingiai pramerkiau akis . Ištiesiau ranką ir išjungiau žadintuvą .
-Ar aš vienas galvoju apie simuliavimą? –Louis .
Prisiekiu jis vertas obuolio apdovanojimo .
-Aš jau vakar apie tai galvojau .
-Tada gerai , mes miegam .
-Ar tai reiškia , kad šiandiena pas mane?
Jis numykė ,,Mhm" ir aš ištariau ,,Yes" . Jis mane prisitraukė arčiau savęs , tad man teko jį apkabinti per liemenį ir padėti galvą jam ant peties . Vėl užmigau galvodama kokius rūbus vežtis namučio .
***********
09:21
Užteks man miego . Jau pradeda skaudėti galvą , o tai reiškia , kad aš visiškai išsimiegojusi ir truputi permiegojusi . Patryniau akis ir atsimerkiau , Louis kaip pedo žiūrėjo į mane .
-Kaaas? –numykiau .
-Be makiažo , ką tik atsikėlusi ir trindama akytes , atrodai kaip maža mergaitė . –jis nusijuokė .
-Aš dar maža . –šyptelėjau .
Pakėliau galvą ir jis sujungė mūsų lupas . Buvo nepatogu taip bučiuotis , todėl ilgai to nedarėm . Atsisėdau ir pasiraižiau . Louis padėjo savo ranką man ant apnuogintos šlaunies ir aš nusišypsojau .
-Aš einu į dušą ir leidžiu tau prisijungti . –pavaliau savo paakius .
-Pagalvosiu . –jis rimtai atsakė .
Rimtai pažiūrėjau į jį ir jo ranka pradėjo kilti .
-Juk žinai , kad neatsisakyčiau progos su tavim dulkintis duše .
Aš aiktelėjau ir sudaviau jam per ranką .
-Mes einam atsiprausti , o ne mylėtis , Tomlinson .
Ar tikrai ?
-Pasakei ir prisnigo , Gomez . –jis nusišypsojo savo firminę , šelmiška šypsena .
Nusijuokiau ir nekaltai nusišypsojau .
-Šiandien kažkas geros nuotaikos . –sudainavo Louis .
-O kažkas bijo mano namų . –pašokau .
-Gausi mušt .
-Negrasink Tommo .
Išlipau iš lovos ir nuėjusi iki spintos , pravėriau ją . Nužvelgiau jos turinį ir atsidusau .
-Neturiu ką rengtis . –suzyziau .
-Ooo ne . –Louis suinkštė .
-Aš rimtai .
-Neee .
Aš atsisukau į jį ir jis su pagalvę buvo užsidengęs veidą . Atsisukau į spintą ir pakračius galvą , išsitraukiau juodus džinsus , pilka maikutę . Iš komodos išsitraukiau apatinį trikotažą ir kojinės . Rūbus padėjau ant stalo , o apatinį trikotažą ir rankšluosčius pasiėmiau su savim . Louis išlipo iš lovos ir išjudėjom į vonią . Bendrabutis buvo visiškai tuščias , o vonia taip pat .
YOU ARE READING
Kaip ir vasara ( II ) TAISOMA
FanfictionPo audringos vasaros gyvenimas vėl keičiasi. Praeina metai. Ta grupelė paauglių suauga ir jiems prasideda svarbūs gyvenimo etapai. Selena ypatingai pasikeičia po jos gyvenimą keičiančios vasaros. Ji-neieškanti žodžių kišenėje, valdinga, drąsi ir dar...