Yine her sabah ki gibi kalkıp işe gitmek için hazırlanıyordum. Saate baktığımda saat 08.31'di kahvaltı yapmak için mutfağa gittim bişeyler alıp odama geldim. Odada ki televizyonu açtım sabah haberlerine bakıyordum bir salgın bir virüs'ten bahsediyordu. Spiker yeteri kadar erzak ve güvenli bir yer bulmamızı öneriyordu. Ben de pek sosyal olmasamda en yakın arkadaşım Türkay'ı aradım.
Türkay-Günaydın kanka. Hayırdır bir sorun mu var?
Fatih-Yokta haberleri izliyor musun salgın, virüs falan diyorlar doğru mu?
Türkay-Bilmiyorum Fatih. Yatıyordum. Sen arayınca kalktım bir dakika bekle.
Türkay da televizyondaki haberi izledikten sonra.
Türkay-Fatih tedbiri elden bırakma bu işler belli olmaz. İstersen bugün bana gel takılırız?
Fatih-Bakarız duruma göre. Sen beni merak etme sen bu gün hiç anormal bir şey fark ettin mi?
Türkay-Yok daha yeni kalktım kardeşim bilmiyorum ne var ne yok.
Ben işe gitmek için kapıya yöneldim. Kapıyı açtığım anda bir kızla karşı karşıya kaldım omuzunda bir yara vardı ''yardım et lütfen!" diye yalvardı. Hiç tahmin etmemiştim korkmuştum ilk defa birisi kapının önünde yaralı bir halde. Kıza acıyıp içeri aldım. Kıza ne olduğunu sordum kız ise korkudan konuşamaz hale gelmişti. Ben ise kıza bir bardak su verdim ve kız içti sonra anlatmaya başladı.
- ''Benim adım gizem.''
Gizem gayet güzel ve kibar bir kızdı ama şu anki durumda bile kibarlığını elden bırakmayarak bana anlatmaya başladı.
Gizem-Sabah okula gitmek için evden çıkmıştım şu alkollü evsiz tiplere benzeyen birisi üstüme geliyordu, Kenarı kaçtım korkmaya başladım, Adam üç dört adım uzaktayken üstüme atladı ve saldırdı yere düşmüştüm, Oda üzerime düştü düştüğümde başımı vurmuşum galiba başım dönmeye başlamıştı o an yaşananlar rüya gibi geliyordu beni kolumdan ısırdı, Can havliyle boğuşuyordum. Bir anda altından kaçtım ve koşmaya başladım en sonunda peşimi bırakınca buraya geldim.
O an aklıma tekrar Türkay'ı aramak geldi, Diğer odadan telefonu almak için çıktım ve Türkay'la konuşmaya başladık.
Fatih-Türkay aga bir kız geldi, Yaralı evsiz bir tipin ona saldırdığını söyledi. Ne oluyor ya?
Türkay-Ne bileyim ya benim bahçede de köpek gibi hırlayıp salak salak yürüyen dört beş kişi var. Ne yapacağım?
O an işler ciddiye binmişti. Ben de gerekli olabilecek birkaç eşyayı almış, Çıkmak için hazırlık yapıyordum. O an aklıma Gizem geldi hemen yanına gitmek için koltuktan kalktım Gizem'in olduğu odaya girdiğimde Gizem baygın bir şekilde yatıyordu hemen gizemin yanına gittim ve uyandırmak için hafif hafif tokat vurdum Gizem bir anda gözlerini açtı gözleri gri beyaz tonlarda gibiydi hemen geriye kaçtım Gizem ayağa kalktı bense panikten olsa gerek hiç bir şey düşünemiyordum hemen Gizeme laf attım.
Fatih-Gizem dur ne yapıyorsun!
Gizem'e doğru baktım. Gizem sanki onun için paha biçilmez bir şeymişim gibi bana bakıp garip garip hırıldıyordu. Bir anda kaçma gereği hissettim. Gizemi ittirerek düşürdüm ve odadan çıktım o sırada Gizem arkamdan geldi. Ben tam dış kapıdan çıkacakken beni içeriye doğru çekiştiriyordu ben elinden kurtulmak için uğraşıyorum bir anda beni ısırmak için hamle yaptı bende ısırması engellemek için kafasını tutuyordum daha sonra boğazından tutup geriye doğru ittirmeye başladım en sonunda kafasını duvara vurdum. Bir an beni bıraktı. Elinden kaçmak için iyi bir fırsattı. En doğru şekilde kullanmak için hemen harekete geçtim kendimi dışarı attığımda karşımdaki manzara beni şoka soktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin Başlangıcı
Science FictionFatih'in amansız mücadelesine eşlik etmeye ne dersiniz? Herşeyini kaybetmiş bir adam. Nelerden korkar? Kaybetmekten mi? Sanmıyorum Kazanmaktan mı? Kaybetmişse kazanması ne değiştirir? Gelin beraber okuyalım kaybetmiş bir adam neler yapar