Je hoeft niet mooi te zijn voor iemand, je moet gewoon jezelf zijn en als diegene je niet wilt accepteren hoe je bent is diegene je niet waard x
Foto : Alice' feestoutfit/feest make-up en die van Liv.
####
De volgende dat word ik 13:00 wakker en pak mijn mobiel. Ik heb nog 4 uur en dan komt Liv. Ik trek een kort sportbroekje aan en een oversized shirt. Ik loop naar de keuken en zie Chris waffels maken. 'Heerlijk !' Chris grinnikt. 'Brandon is ook thuisgebleven.' Ik zucht. 'Gaat het ?' 'Ja hoor.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Alles gaat goed, waarom ?' 'Gewoon, door gister ..' 'Gister was gister.' 'Goedzo meiske.' Ik grinnik. 'Noem me niet zo.' 'Best.' Chris grinnikt en geeft me een waffel. 'NUTELLA !!' Ik smeer er een klodder Nutella op en snij het door stukken. Ik stop een groot stuk in mijn mond en glimlach. 'Jammie.' 'Ik heb trouwens een verrassing.' Ik kijk Chris aan en hij begint opeens keihard te lachen. Brandon loopt naar binnen en grijnst. Ik kijk ze allebei verbaasd aan. Chris wijst rond zijn mond en ik veeg over mijn mond. 'Wat ?' 'Laat mij helpen.' Brandon loopt naar me toe en veegt mijn zijn duim over mijn onderlip en bovenlip. Hij likt zijn duim af en ik kijk hem met gesperde ogen aan. Ik kijk Chris smekend aan. 'Alice, Liv komt over 3 uur ga jij ff alles klaarleggen ofzo ?' '3 uur, dat duurt nog lang joh, eet je ontbijt op.' Ik kijk Brandon aan en knik. Ik eet snel mijn waffel op en Chris begint harder te lachen dan de vorige keer. Brandon laat ook een lachje los. 'Wat nou weer.' Ik sla vermoeid mijn armen langs mijn lichaam en kijk Chris aan, maar hij heeft blijkbaar een momentje nodig. 'Laat mij maar weer.' Brandon loopt op me af, maar ik hou hem tegen. 'Ik pak wel een papier.' 'Mijn manier ik sneller.' Ik kijk hem verbaasd aan en zie Chris afwachten. Brandon buigt naar voren en voordat ik het wist zoent mij me. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen likken en ik kijk naar de gesloten ogen van Brandon. Ik duw hem snel weg en veeg zijn slijm van mijn lippen af. 'Zo klaar.' Brandon grijnst en eet zijn waffel op. Ik kijk Chris boos aan en hij kijkt nog steeds versteld. 'Ik uhmmm, ga.' Ik ren zowat naar mijn kamer en gooi de deur in 1 klap dicht. Ik voel aan mijn lippen en glimlach lichtjes. Hij zoende me, maar waarschijnlijk boeit het hem niet dus ik laat het gaan.
Ik pak een tafel in de hoek en zet hem midden in de kamer en leg al mijn make-up erop en geloof me dat is best veel .. Niet dat ik zoveel gebruik, maar toch. Ik kijk in mijn kast en zoek een sexy jurkje. 'Liv is er.' Ik kijk naar de klok en zie dat ze een uur te vroeg is. 'Sorry, ik kon niet wachten ..' Ik grijns. 'Ik ook niet, ik moet drank nodig hebben.' 'Alice ..' 'Laat me, Liv ik word gek oke !' Liv kijkt me geschrokken aan. 'Sorry ..' 'Hee, je kan tegen me praten, dat weet je.' 'Morgen.' Liv knikt en grijnst. 'Eerst feesten !' Ik knik en zet de radio hardop. 'Doe je muziek zachter !' Ik grijns en zeg tegen Liv dat ze het moet negeren. Pillowtalk van Zayn Malik komt op en Liv gaat helemaal los. Ik grijns. Ik ga aan de tafel zitten en doe mijn make-up. Ik doe een smokey Eye en roze lipstick. Liv krult mijn haar en ik zoek mijn kleren uit. Liv doet ondertussen haar make-up en ik heb een rood jurkje gevonden. 'Stop.' 'Wat.' 'Ik heb voor onze kleding gezorgd.' Ik kijk op mijn bed en zie inderdaad dat ze wat jurkjes heeft meegenomen, maar ook sieraden. Jij kan tussen deze kiezen.' 'Ik kies die met een zwarte bovenkant en roze onderkant.' Liv grijnst en knikt. 'Past bij je make-up.' 'Dankje.' 'Jij gaat mijn jurk uitkiezen.' Ik grijns en knik. 'Natuurlijk.' Ik pak witte hakken met een gouden bovenkant die om mijn enkel. Ik kies blauwe hakken voor Liv met een witte jurk. 'Je outfit ligt op mijn bed.' 'Dankje.' Ik glimlach en ga me omkleden in de badkamer. Ik trek mijn jurk aan en daarna mijn hakken. Wat moet ik wennen aan die hakken zeg .. Lekker hoog ook. Ik loop terug en maak een pirouette en land met een buiging. 'Wat zie je er prachtig uit !' Ik grijns. 'Nu jij !' Liv rent naar de badkamer en na een paar minuten komt ze naar buiten. 'Wat ben je mooi !' 'Klaar ?' Ik knik en pak nog een mini tasje en stop daarna onze mobiels in. Ik geef de tas aan Liv, omdat het meer bij haar outfit past. 'Chris, kan je ons brengen.' 'Wat zien jullie er mooi uit !' We lopen naar Chris' auto en rijden naar een best druk club.
JE LEEST
The Badboy Wants The Girl 1 & 2 (Compleet)
RomanceKort gezegd Brandon Woods wilt Alice Paine hebben alleen Alice Paine wilt Brandon Woods niet, omdat ze hem haat. Waarom ? Dat lees je verder in het verhaal x 'Waarom haat je me ?' 'Omdat je een klootzak bent oké ?!' Ze begint opeens te huilen. 'Nie...