Soms helpt sorry niet ..
Foto : (VAN DE VORIGE HOOFDSTUK !) jurk van Alice en make-up en schoenen en blablabla
####
De volgende ochtend word ik ruw wakker gemaakt door Brandon. 'Ga weg, laat me slapen !' 'Opstaan.' 'Waarom ?' 'Je gaat sorry zeggen tegen Tyler, want onze missie moet af.' Ik draai met mijn ogen en ga op mijn zij liggen, zodat ik met mijn rug naar hem toe lig. Ik voel het naast me inzakken, maar negeer het en sluit mijn ogen vredig. 'Dat moeten we het zo doen.' Hoor ik hem dichtbij mijn oor en voel zijn tanden in mijn oorlel bijten. Ik geef een klein gilletje en hij moet grinniken. Ik voel zijn hand op mijn zij en voel dat hij mijn shirt omhoog duwt. Ik sper mijn ogen en let goed op ook al ligt hij achter me. Hij duwt mijn shirt steeds hoger en als hij bijna bij mijn borsten ben duw ik zijn hand weg. Ik ga op hem liggen met zijn handen aan de zijkanten van zijn hoofd. Ik kijk hem woedend aan. 'Nou je weet tenminste hoe je dat doet maar ..' En toen lag ik onder hem met mijn handen naast mijn hoofd. 'Maar je moet meer kracht erin zetten.' Ik draai met mijn ogen en probeer uit zijn greep te komen. 'Brandon, laat me los !' Ik buig me naar hem toe en plant mijn lippen op die van hem. Als ik zijn greep voel verslappen draai ik hem meteen om en sluit me in mijn inloopkast op. 'Alice doe die deur open.' Ik trek mijn pyjama uit en trek kleren aan die Tyler denk ik wel leuk vind en ik niet. Ik pak een baby-blauw rokje die net over mijn kont heen valt. Ik pak een witte blouse waar zwarte stippen opstaat en trek hem aan. Ik knoop hem net dicht boven mijn bh zodat ik inkijk heb en doe witte sleehakken aan. Ik pak een kleine witte tasje en loop mijn inloopkast uit. Brandon stopt meteen met bonken en scant mijn lichaam. Als hij weer bij mijn ogen is zie ik lust in zijn ogen. 'Damn ..' Ik sla hem voor zijn kop en loop weg. Ik word tegengehouden door Brandon en hij duwt me tegen de muur met zijn borst tegen mijn achterste. 'Ik wil je zo graag uitkleden nu.' Ik voel zijn adem in mijn nek kietelen en daarna voel ik meteen zijn lippen in mijn hals. Ik sluit genietend mijn ogen en daarna open ik mijn ogen. Wat ben ik aan het doen ? Wat is hij aan het doen ?! Ik wissel onze rollen en nu zit hij tussen de muur en mij. 'Beter doe je dat niet anders ben je dood.' Ik hoor hem grinniken en natuurlijk moeten mannen meestal sterker zijn, want hij heeft de rollen weer omgedraaid. 'Ik zei ook, ik wil het graag.' Ik draai met mijn ogen en duw hem weg. Hij grinnikt weer en loopt tevreden weg. 'Player.' Mompel ik zacht. Ik loop naar beneden en pak een croissant. Ik eet hem op en drink wat water. Brandon komt naar me toe gelopen helemaal klaar om te gaan. 'We gaan naar zijn huis.' 'Wat moet ik dan zeggen als hij vraagt hoe ik weet waar hij woont ?' 'Opgezocht.' Ik draai met mijn ogen en ga bij hem achterin zitten. 'Waarom kom je niet naast me zitten.' 'Omdat ik dat niet wil en dan kan ik zeggen dat je mijn chauffeur bent.' Ik grijns en hij draait met zijn ogen.
Als we er zijn blijf ik zitten, want een chauffeur hoort de deur open te doen. Brandon kijkt me uitdagend aan en ik kijk hem nog uitdagender aan. Hij zucht en stapt uiteindelijk uit. Ik blijf trots vooruit kijken. Als ik naast me de deur open hoor gaan stap ik uit en bedank Brandon grijzend. Hij draait met zijn ogen en ik loop naar de voordeur, maar voordat ik aanbel word ik tegengehouden. Ik draai me om en zie dat het Brandon is. 'Wat is er ?' 'Wees voorzichtig ?' 'Rustig, ik heb leren vechten van 1 van de beste.' Ik knipoog naar hem en hij grijnst. Hij draait zich om en loopt weg. Ik adem diep in en daarna uit. 'Alles komt goed, je moet gewoon flirten met 1 van de vechters ..' Mompel ik in mezelf. Ik bel aan en hoor voetstappen naar de deur. Als de deur word geopend zie ik een slaperige Tyler. Als hij me ziet worden zijn ogen groot en kijkt bang achter hem. Hij stapt naar voren en sluit zijn deur. 'Ik he het nu druk sorry, babe.' 'Je bent net wakker dat zie ik aan je, hoezo druk ?' Vraag ik grinnikend. Ik weet gewoon nu als dat hij met een ander meisje naar bed is gegaan. 'Uhmm ja over dat ..' Hij kan zijn zin niet afmaken, want de deur word geopend door een of ander naakt meisje. 'Babe kom je nog ?' Ik kijk Tyler met open mond aan. 'Ik kan het uitleggen ?' 'Het is niet erg we hebben toch niks of wel ?' Ik kijk hem glimlachend aan en hij kijkt me opgelucht aan. 'Wie is die slet ?' Ik kijk beledigd de naakte wijf aan. 'Jij noemt mij een slet ?' Die wijf knikt en kijkt me uitdagend aan. 'Ik weet niet hoor maar ik heb tenminste mijn kleren aan als ik mijn schatje roep die buiten staat !' Ze kijkt naar beneden en grijnst. 'Ik ben tenminste blij met mijn lichaam, maar als ik jou lichaam zie dan ja ..' 'Dan wat he ?' 'Dan denk ik dat je moet afvallen.' Ik kijk haar beledigd aan en geef haar een klap in haar gezicht met mijn vuist. Ik veeg mijn handen af alsof ik klaar ben met mijn job. Tyler heeft de hele tijd ons geamuseerd aangekeken en nu kijkt hij verbijsterd naar de meisje die bewusteloos voor de deur ligt. Tyler begint opeens te grijzen en duwt met tegen de muur naast de deur en zoent me vurig. Ik open mijn ogen en zie Brandon ons geamuseerd aankijken, met een beetje jaloezie in zijn ogen denk ik. Ik draai met mijn ogen en hij grijnst dom. Ik duw Tyler weg en veeg mijn lippen af. 'Ik zie je later babe.' Ik loop langs Tyler en hij slaat op mijn kont. Ik draai me meteen om en zie Tyler grijzend naar beneden kijken. Ik draai met mijn ogen. Player kuch. Ik loop naar Brandon toe en hij opent de deur bij de bijrijdersstoel. Ik knik dankbaar naar hem en stap in. Ik open de raam en geef Tyler een luchtkusje. Hij grijnst en wijst naar zijn ja je weet wel dat. Ik sluit de raam weer en draai met mijn ogen. Lozer. Ik kijk Brandon aan en geef hem een klap tegen zijn achterhoofd. 'Hij zoent walgelijk man !' Brandon begint breed te grijzen en stopt aan de kant van de weg. 'Wat doe je ?' 'Stap uit.' 'Hoezo ?' Hij zucht en stapt uit loopt naar mijn kant en opent de deur. Ik stap rustig uit en kijk hem niet begrijpend aan. Hij duwt me tegen de auto aan en zoent me ruw. Ik sla automatisch mijn armen om zijn nek en woel door zijn haar. Als hij terugtrekt hijgt hij eventjes en kijkt me grijzend aan. 'Wie zoent er beter ?' 'Hij.' Zeg ik meteen. Brandon grijnst en schud zij hoofd. 'Je word zo echt een slet.' Ik kom meteen in realiteit en duw hem van me af. 'Pardon ?!' 'Ik bedoelde het niet zo.' 'Hoe bedoelde je het dan he ?!' 'Alice doe is normaal.' 'Jij moet normaal doen !' Ik stap woedend in aan kruis mijn armen woedend. Hoe durft hij mij een ..! Arggggg ! Ik haat hem zo erg ! Hij stapt ook in en probeert met me te praten, maar ik draai me om en zet de radio aan. Ik hoor hem nog zuchten en rijd weg.
Als we er zijn stap ik meteen uit en ren naar mijn kamer. Ik doe mijn haar in een knot. Doe comfortabele kleren aan en haal mijn make-up eraf. Hehe ik voel me weer vrij. Ik doe mijn comfortabele all stars aan en loop weer naar beneden. Ik hoor iemand mij achtervolgen, maar negeer het. Als Chris me ziet staat hij meteen op en geeft me een knuffel. 'Hoe was het ?' 'Vies !' Ik voel dat hij aan het lachen is want zijn borst beweegt op en neer. Ik draai met mijn ogen en open de koelkast. Ik pak een salade en eet hem op. 'Hebben jij en Brandon ruzie ?' Ik knik en was de bak waar salade inzat af. 'Hoezo ?' 'Gewoon.' 'Alice.' Hoor ik hem streng tegen me zeggen. 'Hij zoende me en noemde me een slet.' 'Pardon, hoe noemde hij je ?' Hoor ik hem een beetje zeggen. 'Een ..' 'Ja ik wil die woord nooit meer horen al helemaal niet als diegene het over jou heeft, Brandon !' Schreeuwt hij. Brandon komt meteen aangerend en knikt. 'Wat.' 'Noemde jij Alice een slet ?' Brandon kijkt me chagrijnig aan en knikt dan. 'Want dat is ze ook.' Ik kijk hem beledigd aan. 'Brandon !' Chris staat op 1 klap op en slaat Brandon zijn gezicht. Ik neem meteen actie en duw Chris naar achteren. Ik ondersteun Brandon omdat hij best wel een harde klap tegen zijn wang kreeg. 'Gaat het.' 'Ga toch weg.' Hij duwt me opzij en loopt weg. 'Chris waarom deed je dat ?' 'Ik heb hem niet zo opgevoed.' 'Het is je zoon Chris, je geeft hem niet zomaar een harde klap.' Chris gaat weer zitten en begint weer met zijn werk. 'Deze familie he ..' Mompel ik zacht zodat Chris het niet hoort. Ik pak de verbanddoos en wil weglopen, maar word tegengehouden door Chris. 'Je hoeft hem niet te verzorgen hij heeft al vaker een pak slaag gehaald, maar dan harder en rustig niet van mij.' Ik knik en pak toch een zalfje uit de doos. Ik loop naar boven en klop op Brandons deur. 'Ga weg.' 'Brandon ..' Zeg ik zachtjes. De deur word geopend en Brandon kijkt me emotieloos aan. Ik duw hem op zijn bed en ga naast hem zitten. Ik neem een beetje zalf en geef hem eerst een kus op zijn wang. 'Mijn moeder heeft me ooit geleerd dat als je een kusje ergens geeft dat het werkt.' Ik ga er niet bij vertellen dat het alleen bij geliefder werkt, want dat zijn we niet. 'Nou dan heeft je moeder gelijk.' Wat ? Ik smeer zachtjes de zalf op zijn wang en wrijf het een beetje in zijn huid. 'Klaar.' Brandon draait zijn hoofd naar me toe en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Sorry dat ik je een slet noemde.' Ik glimlach zwakjes. 'Mag ik vanavond bij je slapen ?' Vraag ik voorzichtig. Brandon begint breed te grijzen en knikt. 'Je bent altijd welkom.' Ik knik en pak een shirt uit zijn kast. Je verwacht niet dat het zo snel al zo laat is. Ik loop naar de badkamer en neem een heerlijke douche.
Daarna doe ik mijn bh en onderbroek aan en daaroverheen Brandon shirt. Ik loop terug en ga alvast liggen. Als Brandon klaar is komt hij ook bij me liggen. Hij slaat zijn arm om mijn middel en trekt me naar hem toe. Ik leg mijn hand zachtjes op zijn borst en voel zijn sixpack. Ik zucht blij en hij zucht ook. 'Dit ligt eigenlijk best lekker. Ik hoor Brandon grinnikend en wat mompelen. 'Slaaplekker lekkerding.' Deze keer laat ik het hem zeggen. 'Slaaplekker player.' 'Je verpest ons momentje.' 'Welk momentje ?' 'Onze liefdes moment.' 'Hebben we die dan ?' 'Niet meer he.' Ik grinnik en probeer dichter tegen hem aan te liggen, maar we liggen al heel dicht bij elkaar. 'Slaaplekker prinses.' 'Slaaplekker prins.' Na een paar seconde worden mijn ogen zwaar en val in een droomvolle slaap.
####
SCHOOL BEGINT VOLGENDE WEEK WEER ! ;(
Ik wil niet, ik geniet zoveel van mijn vrije tijd haha.~~~~
Is droomvolle een woord ? Ik hoop zo erg dat ze bij elkaar komen ! Ik moet snel een shipname bedenken .. Hebben jullie ideeën ? Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week ! x
Er kunnen fouten inzitten ..
JE LEEST
The Badboy Wants The Girl 1 & 2 (Compleet)
RomanceKort gezegd Brandon Woods wilt Alice Paine hebben alleen Alice Paine wilt Brandon Woods niet, omdat ze hem haat. Waarom ? Dat lees je verder in het verhaal x 'Waarom haat je me ?' 'Omdat je een klootzak bent oké ?!' Ze begint opeens te huilen. 'Nie...