-1-

75 4 7
                                    

"Ya ben utanıyorum ceyda." dedim okula girip girmemekte kararsızdım. "Irmak hadi kızım ya." dedi ve okula girdi. Of ırmak utanma ya. Yavaş adımlarla okula girince bir iki kişi yiyecekmiş gibi bakınca refleks olarak herkes bana döndü. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Sıktığım avuçlarım terlemişti. Olduğum yerde beklemektense yani kafamı eğip yürürüm. Kafamı eğip yürümeye başladım. Of anne ne diye okulun ortasında başka okula gönderirsin. Varya an- "Ah kafam! Of, ay Allah' ım kafam kırıldı." diye bağırdım. Elimle çarptığım yeri ovuşturdum. "Önüne bak be bebeğim." bu ses tonu oldukça hoştu. Kafamı kaldırıp baktığımda ağızımdan "Oha!" kelimesi çıktı. "Ş-şey p-pardon. Haklısın önüme bakarım." dedim ve yürümeye başladım. Of ceyda ne diye bırakırsın burda. "Burda beklemekten zarar gelmez." duvar kenarında durup ceydayı beklemeye başladım. Kızlar tutulmasa güzel bir okuldu. "Demek okulun yeni kızı bu." diyip gülüştüler. Onlara bakınca iki kişilerdi. Uzun saçları vardı. Çok tatlılardı. "Evet." dedim sevecenlikle. "Baban mı yolladı yoksa senide." diyip kahkaha attılar. Ne diyordu bunlar? "Anlamadım. Ne diyorsunuz siz?" dedim sakin çıkarmaya çalıştığım sesimle. "Kısacası okulda ki her kızı babası Meriç Ersel' in altına girmesi için bu okula gönderir." demesiyle ağızım şaşkınlıkla aralandı. Gözlerim yanmaya başlayınca koşar adımlarla ilerledim. Tam okuldan çıkacağım sırada kolumdan çekildim. Çeken kişiye baktığımda sabah ki çocuktu. Ona "Ne var?" anlamında baktım. "Nereye böyle güzelim?" dedi alayla ve devam etti. "Daha işimiz vardı." diyip göz kırptı. "Meriç Ersel." dedim ve ağzım şaşkınlıkla açıldı. İstemsizce gözümden bir damla yaş aktı. Elimin tersiyle sildiğimde ardı ardına akmaya başladı. Meriç tek kaşını kaldırmış bana bakınca gözlerim ceydayı aradı. Onu gördüğümde yanında sabah ki iki kız vardı. Buraya bakıp gülünce olumsuzca kafamı salladım. Bana ifadesizce baktı. Kafamı eğip "Yalvarırım bırak beni." dedim. "İşimizi hallettikten sonra elbette." sırıttığını tahmin edebiliyorum. Konuşmaya başladı. "Burda mı? Evde mi?" dedi kahkaha atarak. Yalvaran gözlerle ona baktım. Okul bizi izliyordu. "Ne istersen yaparım?" dedim. Gözleri şaşkınlıkla büyürken konuşmaya başladı.
"1 Ay Kölem Olucaksın." giyip sırıttı.

➡ Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk hikayem. Bu bölüm birazcık kısa oldu. Zamanla diğer bölümler daha uzun uzun olucak. Yorum ve vote verirseniz sevinirim. ⬅

➡ Sizleri çok seviyorum. ⬅

➡ Media da IRMAK var. ⬅

ÜZÜLME ÜZÜLÜRÜMWhere stories live. Discover now