'Zlato?' uslyšela jsem Sebovo hlas z chodby. Nemůžu, nemůžu mu to říct. Koukla jsem na sebe v zrcadle. Nemůže to být dlouho. Možná tak týden? Nemůžu mu to říct, ne teď. 'Ano?' vyšla jsem z pokoje a naskytl se mi pohled na úplně rozzářeného Sebastiána. 'Co se děje?' usmála jsem se. Svítil jako sluníčko, takhle šťastného jsem ho ještě neviděla. Usmíval se od ucha k uchu a já byla šťastná, opravdu šťastná. Když ho takhle vidím, jsem šťastná i já. 'Dostal jsem to!' přiběhl jsem ke mě a chytl mě kolem pasu. 'Dostal si co?' divně jsem se na něj koukla 'znělo to divně' zasmála jsem se. 'Ale dostal jsem kapitánskou pásku, zlatíčko' zatočil semnou kolem dokola. Usmála jsem se 'vážně?' koukla jsem se na něj. 'To je super, zlato. Gratuluji' políbila jsem ho. Jsem za něj ráda. 'Zítra se mi ukážeš. Jsem zvědavá, jak ti to v tom fotbalovým dresu sluší' cvrkla jsem ho do nosu, který hned po mém činu nakrčil. Zasmála jsem se a odešla do kuchyně. 'Něco jsem uvařila' houkla jsem na něho. 'Ty?' ukázal na mě. 'Ty si něco uvařila?' koukal na mě jako kdybych byla mimozemšťan. 'Ano, já jsem něco uvařila' kroutila jsem hlavou nad jeho chování. 'A je to něco k jídlu hele?' zamračila jsem se na něj. 'Víš co? Tak si něco uvař sám, já na tebe kašlu' odešla jsem do svého pokoje, kde jsem se zamknula a vzala si k sobě notebook. 'Mio?' vzal za kliku a snažil se otevřít dveře. 'Ale notak,Mioo' zaklepal 'jen jsem si dělal legraci' slyšela jsem jak si povzdychl. Vstala jsem z postele a otevřela dveře. 'Promiň, nechtěla jsem být tak nepříjemná'skočila jsem mu kolem krku. 'Promiň, promiň, promiň' opakovala jsem pořád dokola a celý jeho obličej pusinkovala dokud se Seb nerozesmál. 'Vždyť to bych se měl omluvit já Mio' provinile se na mě podíval. 'Ale. Jdeme se najíst, toho mého něčeho, co je k jídlu' chytla jsem ho za ruku.
....
Nikdy jsem nepřemýšlela o tom, že bych mohla být těhotná tak brzo. Co budu jen sakra dělat?!
'Klid Mio' vydechla jsem 'Ty to zvládneš' prohrábla jsem si vlasy a stáhla triko zpět na původní polohu.Ještě mu to neřeknu,ještě je moc brzo.
ČTEŠ
MR. PROTECTOR
RomanceNikdy jsem nečekala, že si mě ta noční můra najde i tady. -Škoda, že už nejsem ta stará Mia, Luku. Pokračování MR. POPULAR