#11 Chcem iba ju!

76 8 0
                                    

HERMIONA

Dnes je Štedrý deň. Ochvíľu bude slávnostná večera. Sedím v klubovni a čítam tú knihu o zaklínadlach už druhý krát. Prácu pre profesora Flitwicka som dokončila pred hodinou, bolo to ľahké. Dokonca ju mám na sedem listov pergamenu, namiesto piatich. Len dúfam, že som nezabudla niečo dôležité. Keď už bolo načase išla dom sa pripraviť na večeru.

Obliekla som si čierne hladké pančuchy, čiernu károvanú sukňu, fialový top a čierny svetrík. Dobre, som hotová.

Keď som prišla do Veľkej siene neboli tam štyri fakultné stoly ako zvyčajne, ale iba jeden uprostred miestnosti. Pri stole už sedeli všetci učitelia, dokonca aj Trelawneyová a žiaci, ktorí tu zostali. Všimla som si, že Justin tu ešte nie je. Prisadla som si teda k stolu a čakala dokedy neprídu ostatní študenti, čo sú tu.

Posledný prišiel Justin. Sadol si oproti mne, lebo ostatné miesta už boli obsadené. Keď si sadol stretli sa nám pohľady. Radšej som ten svoj rýchlo sklopila.

,,Vitajte pri štedrovečernom stole. Dobrú chuť.“ povedala McGonagalová, keď sa na stole zjavili misy a taniere preplnené rôznymi druhmi jedál.

Všetci sme sa najedli na prasknutie. Ako prvá sa od stola postavila Amy Clavourová.

,,Nie, slečna!“ skríkla profesorka Trelawneyová. ,,Kto vstane prvý od stola stane sa mu nešťastie!"

,,Ale prosím Vás, Sibyla!“ povedala McGonagalová. Amy pokrčila plecami a odišla.

Hneď ako som sa vrátila z večere som sa prezliekla a šla si ľahnúť.

JUSTIN

Na večeri som nachtiac pozrel na Hermionu a nám sa stretli pohľady, no ona sklopila zrak a dokonca večere na mňa už viac nepozrela. Ešte stále sa hnevá.

Bol som taký najedený a unavený, že len čo som prišiel do spálne padol som na posteľ a zaspal.

Ráno som vstal a išiel som sa osprchovať. Keď som išiel okolo vianočného stromčeka ani som naň nepozrel. Vedel som, že tam pre mňa nie sú žiadne darčeky. Nemá mi ich kto dať. Rodičov, starých rodičov alebo iných príbuzných nemám. A kamoši zo slizolinu by mi asi ťažko nejaký darček dali. No, a ani dievča nemám. Takže tak, ale ja som zvyknutý.

HERMIONA

Keď som sa dnes zobudila, bolo už pol jedenástej. Našťastie to dnes nevadí.

V kúpeľni som vykonala rannú hygienu a potom som sa prezliekla. Keď som bola hotová, vrhla som sa do rozbaľovania darčekov. V darčeku od Rona som našla striebornú retiazku, na ktorej bol nápis ∞NAVŽDY∞ a náušnice. Pri pohľade na ten nápis ma zabolelo srdce. Naozaj si myslí, že budeme spolu NAVŽDY?

Od pani Weasleyovej som dostala krabičku s jej chutnými koláčikmi a knihu AKO PRIPRAVIŤ CHUTNÉ JEDLÁ, od Ginny album na fotografie, v ktorom bolo zopár fotiek, na ktorých som spolu zo svojimi priateľmi.

V balíčku od Harryho boli dve knihy. Prvá sa volala METLOBAL PRE POKROČILÝCH a druhá RADY A TRIKY PRE TRIAFAČOV. Tie si musím prečítať, hneď ako sa naraňajkujem.

A tak, keď som sa vrátila z kuchyne, kde mi pohostinní škriatkovia pripravili oneskorené raňajky som si sadla v takmer prázdnej klubovni do kresla a začala som čítať svoje nové knihy.

JUSTIN

Sedel som v prázdnej klubovni, lebo ostatní slizolinčania boli na obede. Myslel som na Hermionu, keď ma z myšlienok vytrhla Katherina. Prisadla si ku mne na gauč a dívala sa na mňa.

Katherina chodila takmer so všetkými chalanmi zo slizolinu.  Nemám ju veľmi rád, pretože je veľmi dotieravá. Od začiatku školského roka mi nedá pokoj.

,,Prečo nejdeš na obed?“ spýtala sa.

,,Nie som hladný.“ odvetil som ostro.

,,Čo ťa trápi?“

,,Nič!“

,,No mne sa zdá, že áno.“

,,Nemienim sa o tom rozprávať. A už vôbec nie s tebou!“

,,Je to pre nejaké dievča? Ak ti je nedostupná, tak sa na ňu vykašli a nájdi si niekoho, kto o teba má záujem.“

Vedel som, že tým ,,niekoho, kto má o teba záujem“ myslela seba.

Priblížila sa tesne ku mne. Pozrel som na ňu. Je pekná, väčšina chalanov by pre ňu vraždila. No Hermione nesiaha ani len po päty.

,,Nechaj ma Katherina, dobre!“

,,Nevolaj ma Katherina!“ povedala nahnevane.

,,Prepáč, Kate.“ ospravedlnil som sa. No, nechápem prečo. Usmiala sa a nahla sa ku mne, aby spojila naše pery. Pohybovala tými svojimi pomaly a jemne. Ako omámený som sa pridal k nej. Zašla svojimi rukami pod moje tričko. Chystala sa mi ho vyzliecť, keď sa mi do popredia mysle vydrala spomienka, ako som pred pár dňami bozkával Hermionu.

,,Prestaň!“ povedal som a odtrhol som ju zo seba. Nechápavo na mňa pozrela.

,,Chcem iba ju!“ povedal som mysliac na Hermionu. Postavil som sa a odišiel do spálne.

Prečo ho milujem? (HP FF)Where stories live. Discover now