Part 7 Need to know

249 18 0
                                    



Butas ganėtinai didelis trijų kambarių svetainės dviejų vonių ir dviejų tualetų, bei virtuvės. Viskas labai prašmatnu ir nauja. Svetainėje yra durys į balkoną. Visas butas iškabintas nuotraukomis.

-Na kaip ir viskas.-pasakė Louis apsidairydamas.-Na tai pro kur bėgsi?-paklausė nusišypsodamas.

-Aš nebėgsiu.-pasakiau.

-Žinau, bet man reikia kaip nors tave prakalbinti.-pasakė jis.-Prisėsk aš einu patikrinti ar mes gausim ko nors valgomo.-nusišypsojo ir nuėjo į virtuvę. Atsisėdau sofos kamputyje ir atsidusau. Noriu prisiminti, bet tarsi didelis juodas debesis būtų užplaukęs ant mano smegenų ir baisiausia tas kad kuo labiau bandau prisiminti tuo labiau man skauda.

-Am Louis prašė tave pakviesti.-pasakė įėjęs į svetainę Harry. Jis mane išgąsdino tad aš krūptelėjau bet greit susiėmiau ir lėtai atsistojau. Nuleista galva greit praėjau pro jį ir nuėjau tiesiai į virtuvę. Virtuvėje kvepėjo blynais ir džemu.

-Žinai kadangi tu neprisimeni savo vardo mums jį reikia sugalvoti.-pasakė Louis.- Turi idėjų?-aš tik pakračiau galvą.-Gerai ką nors sugalvosim.-visi susėdome prie stalo, Louis atsisėdo šalia manęs, tikriausiai kad jausčiausi jaukiau.

-Tikiuosi tau patinka blynai.-pasakė susišypsodamas ir prieš mane padėdamas lėkštę.

-Ačiū.-tariau tyliai.

-Hey tau viskas gerai?-paklausė Louis pažiūrėdamas į mane atidžiai.

-Mano galva plyšta.-pasakiau sunkiai sumirksėdama Louis iškart atsistojo. Prieš mane atsirado stiklinė vandens ir dvi tabletės.

-Daktarė sakė gerti šiuos vaistus jei tau skaudės galvą.-pasakė jis. Aš linktelėjau ir drebančiom rankom paėmiau tabletes, greit jas įsimečiau į burną ir užsigėriau vandeniu.

Kai tylėdami valgėme maniau numirsiu. Niall ir Harry akys visąlaik buvo ties manimi. Liam bandydavo ko nors paklausti, o Louis vis klausinėjo ar padėjo vaistai. Jaučiausi nejaukiai, tikriausiai bet kas jaustųsi. Dabar visi buvo nuėję į svetainę, bet aš likau virtuvėje nenorėjau jausti vėl tų keistų žvilgsnių. Louis buvo su manimi.

-Geriau jautiesi?-paklausė Louis aš tik linktelėjau.-Klausyk tu turi kalbėti gerai. Man reikia žinoti kad tau geriau.

-Man geriau.-pasakiau tyliai.

-Rimtai du žodžiai?-paklausė jis.-Tu bandai prisiminti?-ramiai paklausė.

-Taip bet kuo labiau bandau tuo labiau man skauda.-pasakiau.

-Gerai mes padarėme pažangą. Tu man pasakei normalų sakinį.-pasakė jis.-Nori man ką nors pasakyti? Ar tiesiog ką nors papasakoti?

-Ačiū.-pasakiau, jis atsiduso ir pritūpė prie manęs.

-Jei tik žinočiau kas su tavimi taip pasielgė.-pasakė atsidusdamas.-Gerai manau tu pavargusi, nori eiti į kambarį ar nori pabūti su mumis svetainėje.

-Į kambarį.-pasakiau, Louis tik nusijuokė.

-Galėjau atspėti.-pasakė jis.-Eime-tarė atsistodamas. Pasekiau jį paskui. Louis mane nuvedė į kambarį ir paliko vieną, prieš tai pasakydamas kad jei kas kreipčiausi į jį. Atsiguliau ir užsiklojau pledu kuris buvo sulankstytas ir padėtas ant lovos. Per šias kelias dienas dabar yra vienintelis momentas kai aš atsipalaidavau. Jaučiuosi rami. Jokio skausmo ir jokio šalčio.


Love and Silence (Lietuviška Louis Tomlinson Fanfiction) Book 1  CompleteWhere stories live. Discover now