התנגשות - פרק 43

4.3K 298 4
                                    


 רן ציפה בקוצר רוח לסיומו של השיעור האחרון במערכת השעות שלו לאותו יום. הוא השתוקק כבר לפגוש באמה בחזרות למחזה בסיום יום הלימודים. 

הוא לא היה בטוח מה יאמר או יעשה אבל כבר השתוקק לראותה ואת תגובתה אליו לאחר ה.. היתקלות שלהם מוקדם יותר מאחורי מבנה הספרייה. 

במשך כל זמן השיעור הוא הריץ בראשו שוב ושוב את הסצנה בה כמעט-ונישק את אמה-תולעת-ספרים. 

כל כך הרבה הוא העלה את המחזה בעיני רוחו עד שכבר לא היה בטוח אם חלק מהדברים המציא מרוב חשיבה או שבאמת קרו. 

באחת הפעמים הוא דמיין את אמה סוטרת ללחיו בחוזקה וצועקת שהוא נבל מנובל. רן ניער את ראשו במהירות ומישש את לחיו הימנית כדי לבדוק אם צרבה, הוא היה די בטוח שזה לא קרה. אמה-תולעת-ספרים הייתה עדינה מכדי להכות מישהו בעולם הזה.

עם צלצול הפעמון רן זינק ממקומו וספק רץ ספק דילג במורד המדרגות אל עבר חדר החזרות בקומה הראשונה. 

הוא היה הראשון שהגיע ולכן תפס את מקומו הקבוע (בשולי החדר) והמתין לשאר. או יותר נכון, המתין לאמה. 

הוא תהה מה חשבה עליו לאחר מה שעשה והדרך היחידה לגלות הייתה בדיבור. מצד אחד לא רצה שתכעס עליו מצד שני כמעט וקיווה שגם היא כמוהו הרהרה בדבר ללא הרף מאז שקרה. 

הוא החליט שיחליט מה לעשות ברגע שיראה את תגובתה. ואז נזף בעצמו על שאפשר לתגובתה להשפיע על הצורה בה התנהג. 

לאחר מספר דקות שאר התלמידים והתלמידות החלו להתאסף גם הם בכתה. כמעט כולם כבר הגיעו פרט למורה ויולה ואמה עצמה. רן סרק את החדר שוב ושוב והמסדרון שמחוץ לו אבל אמה לא נראתה באופק. איפה היא? תהה בינו לבינו. 

ואז גם מיס ויולה נכנסה והתיישבה במרכז הכתה. 

החזרות עמדו להתחיל ואמה-תולעת-ספרים איננה. מוזר. חשב רן. היא לעולם לא תפספס חזרה. אלא אם כן... חשש התגנב לליבו. מה אם מה שקרה בניהם הרגיז אותה הרבה מעבר למה שחשב? מה אם פגע בה? הוא לא חשב על זה בצורה כזו אבל ייתכן מאוד שאמה הרגישה שחדר לפרטיותה או משהו בסגנון. 

רן המבוהל מהר אל מיס ויולה. "שלום לך מר הול. ואיזו הפתעה, הגעת בזמן!" קראה בעליצות מיס ויולה.

"מיס, אמה חסרה. בתור הפרטנר שלה אני מחויב ללכת לחפש אחריה, נכון?" מיס ויולה הרימה את גבותיה בהלם מוחלט. "אני מופתעת שאתה זוכר, ושאתה בכלל טורח לבקש ממני. אבל כן, אלו החוקים."רן לא המתין לרשותה של מיס ויולה ופרץ בריצה אל מחוץ למבנה בית הספר. הוא היה בטוח שאם כבר אמה-תולעת-ספרים החליטה לפספס חזרה היא תעביר את זמנה במקום אחד. רן עשה את דרכו לספריית תיכון אלפרד, היכן שעזב אותה

........

שלום בננות! אני ממש מצטערת שלא העליתי פרק זמן מה. אמנם סיימתי לימודים וחשבתי שאחרי התקופה הלחוצה של הבגרויות זהו זה אני אהיה כל כולי שלכן אבל לצערי טעיתי. אני עובדת כרגע, ובכל יום מגיעה חצי מתה הביתה מעייפות וממש לא מסוגלת לכתוב... אני עוד לא בטוחה איך אצליח לשלב כתיבה ועבודה (זה לוקח לי גם את רוב שעות היום ולכתוב בלילה משמע להיות עייפה למחרת) אבל כרגע אני אשתדל לכתוב בכל זמן פנוי. קבלו את הפרק ותקוותי הכנה שאעלה עוד הרבהה כבר השבוע בגלל שמחר ח - ו - פ - ש !!! יאיי! :) חג שבועות שמח <3 

התנגשותWhere stories live. Discover now