,,Vadime!" Zakřičela jsem. Viděla jsem ho, konečně! Měl uplé černé džíny, bílé triko a modrou šušťákovku. ,,Jackie!" Přiběhl ke mně a dal mi pusu. Obejmul mě. Nasála jsem tu jeho krásnou vůni. ,,Stýskalo se mi.." řekla jsem a stikla jsem ho ještě víc. ,,Mně taky!" Řekne a pustí mě. ,,Miluju tě.." řeknu a vtisku mu pusu. ,,Huh, já tebe ne.." udělám smutný obličej. ,,Já tě úplně nenávidím.." řekne ironickým hlasem. ,,Aha, no já pak tebe nenávidím ještě víc.. frr!" našpulil roztomile tvářičky. Vyplázla jsem jazyk. ,,Miluju tě." Zasmál se.
♡♡♡♡
,,Tobě se chce plakat? Nebreč.." řekne Vadim, čím mě utěší. ,,Nemyslel jsem to tak.." usmál se a přitiskl mě na svou hruď. Je o něco vyšší než já. Dal mi lemnou pusu do vlasů. ,,Hezky voníš.." řekl a svůdě se usmál. ,,Ty taky, playboy, že?" Podívala jsem se mu do očí. ,,Wow, ano!" Vítězně jsem se usmála. ,,Máš hezký oči." dala jsem mu ruce na záda, čím sem ho přitáhla blíž.. ,,Ty taky." Řekl. Usmál se a já taky. Pohladil mě po vlasech. ,,Jsi nádherná.." řekl a dal mi pusu. Líbal s vášní a rychle. Rovnou zběsile. Kvůli nedostatku kyslíku jsem musela otevřít ústa. Dal mi tam jazyk, no jasný... skousl mi spodní ret. Sykla jsem. Skousli ho hodně silně, začala mi téct krev. Otáhla jsem ho od sebe a krev si utřela. ,,Dobrý? Promiň." Řekl a nervózně se podrbal na zátylku. ,,Je to je dobrý, nic se nestalo." Krev mi téct sice nepřestala, ale v tu chvíli mi to fakt bylo jedno. Vzal kapesníček a jemně mi začal utírak ret, který byl od krve. ,,Lol, Vadime všechno je dobrý."
,,Není, ublížil jsem princezně!" Udělal smutný oči. ,,Miluju tě, Gabrielo!" Zašeptal Vadim.
Bouchla jsem ho do ramena. ,,Sorry, jsi Jackie." nervózně se usmál. ,,Chceš zbít!?" Řekla jsem nahlas. Bouchla jsem ho do jeho ramena. Sykl. Povalila jsem ho na postel a začala ho zuřivě líbat. Spolupracoval. Dal mi prsty na záda a hladil mě snimi. Převalil nás tak že já byla pod ním. ,,Dneska nic nebude, zlato." Udělal smutnou tvář. ,,Nope, ne." oblízla jsem mu jeho spodní ret a skoskla ho. ,,Miluju tě, dobrou.." lehla jsem si na levý bok. ,,Už? Tak brzo? Dobrou noc, sladké sny." Otočil se hlavou ke mně a dal mi lemnou pusu do vlasů. Usmála jsem se. Jeho hlava se spustila na polštář. Sevřel mě do medvědího objetí. Spokojeně a s pocitem bezbečí jsem usla._____
už zase, divná část.. :D :)