Vadimthekiller: krásné roční výročí!
LovellyPrincess: dneska za tebou přijedu a zlíbám tě :) <3 krásné roční výročí! <3
Vadimthekiller: těším se :*
LovellyPrincess: miluju tě <3
Vadimthekiller: já tebe víc <33
Pohled Vadima:
Dneska já a Jackie máme jedno - roční výročí. Už jsme spolu rok, což je úžasný. Mám nikoho koho doopravdy miluju a taky mohu milovat. Je to člověk kterému bych NIKDY neublížil. Mám pro ni velké překvapení. Bylo toho hodně na zařizování, ale dal jsem to. Bude u mne bydlet. Její matka i otec to ví. Jen už jí je skoro 18, takže..___O 5 hodin později___
,,Ahoj." Řekla Jackie. ,,Ahoj, lásko." Jackie si zula boty a šla dovnitř. ,,Sluší ti to." Políbil jí dlouze na rty. ,,Mám tě zlíbat teď nebo až potom?" Já přikývl na souhlas. ,,Teď. Jen chvilku počkej a pojď za mnou." Vzal jsem její ručku a táhl jí do kuchyně.
,,Budeš bydlet se mnou?" V duchu jsem se modlil aby řekla ano. ,,Tvoji rodiče už to ví a když řekneš ano, můžeš se sem klidně zítra nastěhovat."
,,Ano!" Já poskočil a obejmul ji. Nasál jsem její vůni. Voněla jak vanilka. Jackie mě políbila a já nás táhl do mého pokoje. Jackie mi začala sundavat triko. Opečovávala moje rty. Jazykem mi vjela do úst. Nechápu jak jí můžu nechat být. Položil jsem nás na postel, tak aby Jackie byla na mně. Byla lechká, takže si mohla lehnout na mé tělo. Sjela na jícní kost, kde mi trocho začala kousat kůži. Neposedný vzdech mi unikl z úst. Jackie se usmála. Dál jela na krk. Udělala mi tam svojí značku. ,,Aby lidi věděli, že jsi můj.." dál jela na klíční kosti. Měl jsem zavřené oči. ,,Jackie.." vzdychl jsem.
,,Miluju tě." Jackie se odtrhla. ,,Já tebe víc." Řekl Jackie. ,,Ne já tebe víc, spolubudlící moje!" Jackie se zasmála. Miluju její úsměv..
,,Budeme se koukat na anime?" udělal jsem na ni pohled úchyla.
,,Podle toho na jaký.." Jackie se pokusila udělat pohled úchyla též. Moc jí to nešlo, ale byla srandovní. Zasmál jsem se.
,,Code Geass." Jackie se usmála. Byl vidět její bilý chrup.Pustili jsme si asi 20 dílu a pak Jackie záhadně usla na mém břiše. Vypl jsem to a usl taky.
___
Tahle série pomalu končí. Čekám že napíšu asi 2 + epilog kapitoly :)