PART 15

2.4K 166 2
                                    

1 bulan kemudian,

Hari ni Sehun boleh keluar hospital. Doktor kata Sehun tak ada apa-!! Masalah cuma dia tak boleh minum air paip. Orang kaya perut dia sensitiv sikit.

"Ma...Sehun nak pergi Cornean Restaurant kejap" Kata Sehun

"Haa..bolehlah ni nak hantar omma dulu ke nak pergi Cornean Restaurant" Tanya Puan Oh.

"Sehun hantar omma dululah" Kata Sehun bersahaja.

****

Setelah menghantar Puan Oh, Sehun terus ke Cornean Restaurant untuk berjumpa Jihyo.Setelah sampai di destinasi yang dituju, Sehun meletak keretanya di tempat letak kenderaan.Sehun masuk ke dalam Cornean Restaurant dalam keadaan yang bergaya. Ramai anak gadis yang mampu melihat dan menelan air liur kelat.

Sehun sudah memberitahu Suho akan kedatangannya ke sini. Macam biasa Suho akan menyuruh Jihyo mengambil pesanan Sehun dan menghantar pesanan Sehun. Walaupun begitu, Sehun menyuruh tidak memberitahu akan kedatangannya ke Cornean Restaurant.

Setelah menunggu untuk beberapa minit, Jihyo pun datang ke arah Sehun. Manakala Sehun menutup mukanya demgan buku menu yang memang ada di atas meja tersebut.

"Yes Sir, apa yang Encik nak??" Tanya Jihyo sambil menunjukkan senyumannya yang memawan.

"Saya nak bbimbap and Apple Juice. Just one" Sehun mula bersuara dengan suara yang diseriuskan.

"Ok..anything else Sir??" Tanya Jihyo ramah.

"No thanks" Kata Sehun.

"Give the menu sir" Kata Jihyo sambil menghulurkan tangannya.
Sehun yang mengambil peluang yang ada terus menarik tangan Jihyo supaya duduk di sebelahnya. Jihyo terkejut akan perbuatan Sehun. Jihyo mahu menjerit tetapi Sehun lebih tangkas dengan menekup mulut Jihyo supaya tidak bersuara.

"Jihyo saya nak cakap pasal ganti rugi tu. Sedar tak sedar dah setahun hutang awak dengan saya. Jadi sekarang ni awak dah rasmi yang yeochin saya" Kata Sehun sambil tangannya tidak lepas daripada menekup mulut Jihyo. Jihyo memandang Sehun menunjukkan mukanya yang merayu. Sehun yang memahami pandangan mata Jihyo terus berkata.

"Kalau awak nak merayu kat saya jangan harap ok. Sebab awak dah tandatangan kontrak. Soo sekarang ni awak pergi siapkan pesanan saya" Kata Sehun sambil menghalau Jihyo.

--------------------------------------------------------

TO BE CONTINUE...

[C] Egoistic | OshWhere stories live. Discover now