PART 27

2.1K 164 4
                                    

Kereta Tiffany dan Jihyo berhenti berhadapan dengan Star Club di mana dari luar pun boleh dengan muzik yang kuat serta membingitkan.

"Jihyo kuat giler muzik kat sini?!!! "Menjerit Tiffany. "Apa dia?!! "Balas Jihyo kembali. "AKU KATA KUAT GILER BUNYI MUZIK KAT SINI?!! "Jerit Tiffany sampai terbatuk-batuk dia kerana terasa perit di tekaknya. Jihyo yang mengerti pertanyaan Tiffany hanya mengangguk. Dia tidak mahu menghabiskan suaranya dengan bercakap dalam keadaan yang bingit sebegini.

Lalu dua gadis tersebut masuk ke dalam Star Club. Di mana di situ mereka ternampak segala jenis maksiat yang dilakukan. Pakaian Jihyo dan Tiffany pada malam itu tidak terlalu seksi dan tidak pula terlalu tertutup. Setelah Tiffany dan Jihyo berjaya menjejaki Sehun, mereka terus kearah meja yang diduduki oleh Sehun. Apabila sampai di meja Sehun, Bau alkohol yang sangat kuat datang dari meja Sehun. Mereka ternampak 5 botol alkohol telah Sehun habiskan pada malam itu.

Kebetulan Kai ingin menjenguk Sehun ternampak Tiffany dan Jihyo melihat Sehun dengan muka yang sukar ditafsirkan. "Cik Jihyo and Tiffany right?? " Tanya Kai cuba bertegur sapa. "Yes. "Kata mereka berdua serentak. "Cik berdua datang tepat pada masanya. Silalah bawa Sehun balik ke rumahnya. "Kata Kai bersahaja. "Kunci rumah Sehun mana?? "Tanya Jihyo. "Mmm... I dont know. "Kata Kai bersahaja. "WHAT?? "Kata mereka berdua serentak. Walaupun suara mereka Agak kuat, tetapi orang yang terdekat sahaja yang mendengar suara mereka kerana ditelan oleh muzik yang bingit.

"Habis tu buang masa jelah kami datang ke sini? "Tanya Jihyo kembali. "Sehun rindu kau Jihyo. "Kata Kai bersahaja. "Tapi aku tak rindu dia dan aku benci dia. "Balas Jihyo kembali. "But he love you. "Kata Kai kembali. "If he love me, tell him to show me that he love me. "Kata Jihyo kembali. Sebelum mereka beredar, Sehun tersedar dan terdengar segala perbualan Kai dan Jihyo. Sehun menarik tangan Jihyo dan memeluknya erat. "Saranghae Jihyo-ah. "Kata Sehun. Manakala Jihyo di dalam pelukan Jihyo terkaku. "Jihyo aku masuk kereta dulu tau. "Kata Tiffany. Lalu Tiffany beredar tanpa menunggu jawapan daripada Jihyo.

Kai yang berada dekat dengan mereka mula beredar pergi untuk memberi ruang kepada mereka. "Sehun let me go"kata Jihyo. "No, I dont want untill you say that you still love me"balas Sehun sambil mengeratkan pelukannya. "Sehun please im begging you"merayu Jihyo. "Jihyo~Ah please give me one more chance "pinta Sehun. "Kalau kau tak nak tak apalah"kata Sehun berjauh hati. Semakin lama pelukannya semakin longgar.

"Sehun, aku akan bagi kau satu peluang tapi dengan satu syarat iaitu kau kena rendahkan ego kau tak kira kau bersama dengan aku ataupun someone else"kata Jihyo kerana dia berasa kasihan dengan Sehun. Well sebenarnya bukan rasa kasihan cuma dia rasa dia jatuh cinta dengan Sehun semula. "Gomawo Jihyo~Ah. Saranghae"kata Sehun lalu mengucup bibir Jihyo lembut. Jihyo membalas. Setelah itu, Sehun melepaskan tautan mereka.

Sehun tersenyum. "Wae? "Tanya Jihyo. "Ani"balas Sehun. "Jom balik rumah"kata Sehun. "Awak naik kereta awak tau. Saya naik kereta saya"kata Jihyo ketika mereka berjalan keluar dari Star Club. "Alaa.... "Merungut Sehun. "Kesian Fanny tunggu saya dekat dalam kereta"kata Jihyo. "Tapi Tiffany dah balik. Aku yang suruh dia balik"kata Sehun selamba. "What?? "Tanya Jihyo. "Yelah aku nak hantar kau balik. Salah ke Miss Song?? "Kata Sehun sambil mendekatkan mukanya dengan Jihyo. Sehun nampak muka Jihyo ketakutan setelah dia membuat muka yang ketat.

Sehun tersenyum. "Jomlah balik"kata Sehun sambil menarik tangan Jihyo ke keretanya yang diparking di depan Star Club.

-------------------------------------------------------------------

To be continue.....

Akhirnya mereka Sehun dan Jihyo dah berbaik. Adakah author nak sambung lagi atau terus ke ending. Tapi readers semua mesti pelik mana Joy pergi dengan kereta Mercedes Benz 7. Part seterusnya akan memberitahu. Author nak kata mian sebab lambat update.... Part ni memang dah lama siap cuma internet author lembap sebab tu tak boleh nak update

[C] Egoistic | OshWhere stories live. Discover now