9. Bölüm-Hande

58.7K 5K 2.2K
                                    

9.Bölüm- Hande

Bölüm Şarkısı: İnna: İnndia

Bölüm Şarkısı: İnna: İnndia

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Neden sana dokunmak istiyorum?
Neden sana dokunmam yasak?

Sana dokununca elim falan mı yanar?
Yoksa elektrik çarpıyor gibi çarpılır mıyım?

Ay kokun çok güzel.

Sende bizim gibi nefes alıyorsun.
Nefesin tenime değdi. Hissettim.

Dokunmak istiyorum.

'Birincisi Hayır dokunmayacaksın. İkincisi bana dokununca sana zarar gelecek pek bir eylem gercekleşmez. Üçüncsü iltifatlar için sağ ol. Dördüncüsü nefesimi hissedersin normal bir şey.
Beşincisi bana dokunmanı istemiyorum çünkü bana dokunduğun an kendimi kamufle edemem ve beni görürsün. Ben buna pek hazır değilim. Sende değilsin. Sonuncusu hemen tek kelime etmeden uyu. '

Uyudum...

' Tek kelime etmden uyu dedim.'

Cevapları o kadar tatmin ediciydi ki. Ama keşke az önceki gibi yine kendi sesi ile konuşsa bana. Düşüncelerime konuşunca kendi ses tonunu duyamıyordum.

Garipti ama ses tonu çok güzeldi.
Kokusu da öyle.
Nefesi de öyle.
'Kızım düşünmeden uyumayı beceremiyor musun sen?'

Okuma sende düşüncelerimi kardeşim. Ayrıca insanın özeli var ya. Neden her düşüncemi okuyorsun sen?

'Uyur musun lütfen.'
~~~~~~~~~~~

Sabah erken kalktım ve üzerimi değiştirdim.

Okul vardı. Normalde okulu sever ders çalışırdım ama şu sıralar içimden hiç çalışmak gelmiyordu.

Havalar ısındığı ve yaz tatiline az kaldığı içindi her halde.

Ya da Hesim ve Egemen'in hayatıma ışık hızı ile girmesinden dolayı olabilir.

Okula doğru yola çıkmıştım.
Kaldırımda yürürken sırıtmaya başladım. Çok değil sadece iki hafta önce bu kaldırımda tanışmıştım ikisiyle de.

Hesim ilk kaldırımda belli etmişti kendini. Takip edilme hissi ile arkamı dönmüştüm. Ama yoktu sonra okula gelip ilk sesini duyurmuştu bana.

Sıradan sen demişti.
İlk başlarda çok korkuyordum ondan ama şimdi görmek istiyordum. Dokunmak istiyordum. Sürekli benimle olsun istiyordum ki hep benimleydi.

'Evet bırakamıyorum seni.'

Cidden düşüncemi okumadığın tek bir saniye yok dimi?

'Yok maalesef. '

Kaldırımın ortasında durdum. Etrafıma baktım.

HESİM "Hayalet Sesim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin