#1.Bölüm

90 6 2
                                    

İyi okumalar..

Beste*
Ayaklarıma değen kum tanelerini ve gözümü eriten güneş ışığını yok sayarak şezlonglara, kızların yanına doğru ilerledim.

"Off hava çok sıcak ya" dedim kızların yanına vardığımda ve elimi kendime hava yaparcasına yukarı-aşağı salladım.

"Bulut bize biraz gölge yap lan" diyen Çağla'ya karşılık kahkaha attım. Bu sırada eşyalarımı şezlonga yerleştirip güneş kremimi çıkardım. Bulut şezlongtan eğildi ve avcuna aldığı kumu Çağla'ya doğru fırlattı.
"Selaam ben geldim kızlar" diyen Tuğsem'e döndüm ve
"Hadi Tuğsem'de geldiğine göre denize girebiliriz" dedim.
Koşarak denize doğru gittim ve atlamak için ayaklarımın yerden temasını kesiyordum-ki bir hayvan çelme taktı. Aniden gerçekleşen bu olay karşısında yerle ilişkiye girmiş gibi oldum. Sinirli bir şekilde ayağa kalktım ve üzerimdeki kumları silkeledim.

Çelme takan çocuğa döndüm. Yüzünde ukalaca bir sırıtış vardı.
"Hayvan!" Dedim ve onu denize doğru ittirdim. Bu hareketimi beklemiyordu ki denize düştü. Koşarak ordan uzaklaştım.

Arkamdan geliyormu diye tam döndüm ve bu sefer önümde bir çocuğa çarptım. Bana sinirli bir şekilde baktı

"Sıraylamısınız be?" Asıl siz sıraylamısınız töbe estağfurullah ya! Çocuğa baktım
"Önüne bak azcık banane" dedim.

Elimle omzumdaki saçlarımı sırtıma doğru savurdum ve ordan uzaklaştım. Çocuk sabır dilercesine ellerini havaya kaldırdı. Bu hareketine sırıttım ve kızların oraya doğru dikkatli(!) bir şekilde ilerledim.

"Nereye kayboldun?" Bu soruyu soran Bulut'a döndüm ve başıma gelenleri anlattım.

***

"Bakın ya ellerime!" dehşet dolu gözlerle bir kızlara bir ellerime bakıyordum.
"Hepimizin eli öyle Beste"
"Bu ne be nene eli oldu elim." Ellerim deniz yüzünden buruş buruş olmuştu.
Denizden çıktıktan sonra güneşlenmek için uzanmıştık şezlonglara. Ayağa kalkan Çağla:
"Kızlar ben erkek kesicem siz güneşlenin."dedi ve gitti.

"Gavur ya bu işi gücü erkek."

"Haklısın vallahi Bulut."dedim ve çantamdan bir kitap çıkarttım.Bir yandan da kızları dinliyordum.

"O zaman dans!"

"Tuğsem sen ne kadar hızlı koşarsın?"

"Ne alaka? Koşarken dans mı edicez?"

"O ne be?!"

"İşte koşuyon ya dans da ediyon öyle"
"Ciddenmisin?"

"Ciddenim" kızlara bakıp sırıttım ve
"Ben daha hızlı koşarım." Dedim yumruk yaptığım elimi havaya kaldırdım ve koşmaya başladım
"Let's go!"

Arkamdan yetişen Bulut beni geçmeyi başarmıştı. Daha da hızlanayım derken Bulut'un üzerine yapıştım ve Bulut dengesini kaybedip yere yapıştı ve benim Bulut'a yapışmam sonucunda Tuğsem de benim üzerime düştü.

Uzaktan bağıran Çağlanın sesiyle gözlerimi kocaman açtım ve hatim indirmeye başladım.
"En altta kalanın canı çıksıııın!" Diyip bize doğru koşmaya başladı ve oda üzerimize atladı.

Çağlanın sesini duyan herkes bizim üzerimize atlamaya başladılar.

"Subhaneke allahümme ve di hamdik ve te bare kesmük ve te ala ceddük ve la ilahe gayruk" ellerimi açıp dua ediyordum burdan sağ salim çıkmak için. Alttan Bulut
"Ve bi hamdik o salak" dedi. Bunun üzerine 've bi hamdik' olarak tekrar okudum.

RÜYANDA GÖRÜRSÜN!Where stories live. Discover now