Beacon Hills: Το μέρος που ξεκίνησαν όλα. Το μέρος που η Ellen γεννήθηκε, μεγάλωσε, ερωτεύτηκε μα αναγκάστηκε να φύγει για αρκετά χρόνια.
Σήμερα όμως, μετά από πολλές ώρες ταξίδι,
αποφάσισε να γυρίσει στη γη της. Οκτώ χρόνια αργότερα και νιώθει σαν να επανέρχεται η καρδιά της στη θέση της.Προοπτική Ellen
Έχω πολλές αναμνήσεις εδώ, όμορφες κι άσχημες. Ξέρω κάθε εκατοστό της επαρχίας. Πάντα θα είναι τρομαχτική για όλους, λόγω του υπερφυσικού της στοιχείου.
Οδηγώ πολλές ώρες περίπου και από την στιγμη που είδα την πινακίδα "Καλώς ήρθατε στο Beacon Hills", ένας κόμπος στο λαιμό μ' έδενε και δεν θα μ' άφηνε να αναπνεύσω. Επιστρέφω εδώ, για προσωπικούς λόγους: ν' απολογηθώ και να συναντήσω άτομα που παράτησα εξαιτίας της τότε κατάστασής μου.
Πρώτα όμως, έπρεπε να κάνω στάση στο Λύκειο που φοίτησα γιατί μια περίεργη διαίσθηση δεν έλεγε να μ' αφήσει. Νέα Βήτα.
Βγαίνοντας από τ' αυτοκίνητο, έβλεπα τα παιδιά που σχολούσαν και μια παρέα βγαίνει από την κεντρικη πόρτα, κοιτώντας με παγωμένοι. Σαν να με γνώριζαν ή να ήταν του... συναφιού μου.Ένιωθα τον παλμό της κοπέλας από τη συγκεκριμένη παρέα να σταματάει. Απ' ότι φάνηκε δεν χρειάστηκε να προσπαθήσω να βρω τη νέα Βήτα. Ίσως τη βρήκα πολύ νωρίτερα απ' οτι νόμιζα. Προφανώς με μύρισε. Η παρέα αποτελούταν απο δύο αγόρια και δύο κορίτσια.
"Γεια σας, ψάχνω να βρω το παρατημένο σπίτι στο δάσος, η οικογένεια νομίζω είχε καεί στη φωτιά. Υπάρχει ακόμα;" είπα προσποιώντας την ανίδεη. Ήξερα πολύ καλά που ήταν το σπίτι και τι γίνεται σ' αυτήν την παρέα.
"Εμ... Ποια είσαι εσύ;" είπε η ξανθιά.
"Ω, είμαι η Ellen. Και εσύ είσαι;"
"Lucy Gold. Λοιπόν, γιατί μας ρωτάς για το σπίτι των Hale? Είναι εγκαταλελειμμένο από τότε." Σταύρωσε τα χέρια της.
Η αγενής κίνηση της, μ' έκανε να κάνω και εγώ το ίδιο.
"Δεν σε αφορά φαντάζομαι. Λοιπόν μπορεί να μου πει κάποιος;"
"Εμ ναι θα σε καθοδηγήσω εγώ." Είπε ο νεαρός που μύριζε Άλφα. Άλφα είναι ο αρχηγός μιας αγέλης.
"Έρχομαι και εγώ!" Είπε το δεύτερο αγόρι, που φαίνεται να είναι ιδιαίτερα κοντά με τη Lucy.
"Ε τοτε θα έρθω και εγώ!" Είπε η Lucy τρέχοντας απο πίσω του.
"Χμμ.. Εσύ θα έρθεις;" Είπα στην κοπέλα με το κοντό και κόκκινο μαλλί της.
YOU ARE READING
Η Έλξη [TW au] ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
WerewolfΗ Ellen ήταν παρούσα στον εμπρησμό του σπιτιού της οικογένειας Hale. Μερικά χρόνια μετά, επιστρέφει αναζητώντας τον μοναδικό επιζώντα εκείνης της νύχτας, τον Derek Hale. ⚠️Εμπεριέχονται σκηνές βίας | το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από εμένα | ©️2016 |...