Στο προηγούμενο κεφάλαιο:
"Είσαι τόσο απελπισμένος να με ελέγξεις κιόλας κακομοίρη; Ελέγχει άλλος να δει αν κουνιέμαι καλά ή όχι." Η φωνή της Ellen ακούστηκε και ξαφνικα εμφανίστηκε από πίσω του.
Ο Peter γύρισε στο μέρος της και η Ellen πήρε αμέσως την υπερφυσική μορφή της χτυπώντας δυνατά στα πλευρά του.
~
"Έχεις τσαγανό ακόμα. Μου αρέσει πολύ." Δάγκωσε το χείλος του και παραλίγο να μου ορμήξει αφού έγινε λυκάνθρωπος με τα φωτεινά γαλάζια μάτια. Ο Derek από πίσω του, τον έσπρωξε και έπεσε με τα μούτρα οπότε δεν έχασα ευκαιρία να του κλοτσήσω τα μούτρα και να στραβώσει το θεληματικό του πιγούνι. Δύσκολα κατάφερε να σηκωθεί από το έδαφος.
Τον αφήσαμε να σηκωθεί για να δούμε την επόμενη κίνηση του. Γύρισε προς τον Derek.
"Τι προσπαθείς τόσο καιρό να κάνεις;" ο Derek ρώτησε τον Peter.
"Δεν ξέρεις;" χαμογέλασε.
"Πέρα από αυτό." Τον πλησίασε
"Να σε σκοτώσω. Όπως έκανα την οικογένεια σου." Ο Derek είχε παγώσει όπως και οι σκέψεις του. Το έβλεπα στο πρόσωπο του. Είχε ένα αέναο βλέμμα και από το πουθενά έγινε λυκάνθρωπος και διπλάσιος από το σωματότυπο του.
Άρχισαν να χτυπιούνται μεταξύ τους και όταν τους πλησίασα για να πάρω μέρος στον καυγά, ένα σκοινί στο λαιμό με ακινητοποίησε. Τρόμαξα για το λόγο ότι δεν αισθάνθηκα παλμό ούτε τίποτα. Γύρισα το κεφάλι μου και αντίκρισα εκείνη την αχώνευτη την Bella.
"Γιατί δεν ειδοποίησες πριν έρθεις;" Έσφυγγα τα δόντια μου.
"Ήθελα να σου κάνω έκπληξη." Μου χαμογέλασε και το σκοινί έσφυγγε δυνατά το λαιμό μου. Ο Derek με είδε και πήγε να τρέξει προς το μέρος μου αλλά ο Peter τον κράτησε δαγκώνοντας το χέρι του.
"Ας τες να τσακωθούν. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα να βλέπεις γυναίκες να σκοτώνονται. Και μιλάμε για γυναίκες με υπερφυσικές δυνάμεις." Ο Peter πήρε ένα μεγάλο παλούκι και το διαπέρασε μέσα από το σώμα του Derek. Ούρλιαξα μόλις είδα αυτό το θέαμα και ο Peter με πλησίασε. Το σκοινί εξακολουθούσε να με πνίγει.
"Εσύ θα έχεις καλύτερη τύχη αν με ακολουθήσεις." Έκανε νεύμα στην Bella να με αφήσει και αισθάνθηκα το σώμα μου να αποδυναμώνεται.
"Peter τι κάνεις;" είπα φοβισμένη για την κατάσταση του σώματος μου.
"Σε χαλαρώνω." Η Bella από δίπλα μου γελούσε και αμέσως έπεσα κάτω. Οι ιστοί στο σώμα μου καταστρέφονταν και φοβόμουν για το μωρό. Είναι ακόμα έμβρυο. Ο Peter με κλότσησε στην πλάτη και ήμουν δίπλα στον Derek ο οποίος ήταν αναίσθητος με τα μάτια ανοιχτά.
YOU ARE READING
Η Έλξη [TW au] ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
WerewolfΗ Ellen ήταν παρούσα στον εμπρησμό του σπιτιού της οικογένειας Hale. Μερικά χρόνια μετά, επιστρέφει αναζητώντας τον μοναδικό επιζώντα εκείνης της νύχτας, τον Derek Hale. ⚠️Εμπεριέχονται σκηνές βίας | το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από εμένα | ©️2016 |...