XV

464 34 11
                                    


"Είσαι καλά;" την ρώτησε μπερδεμένος όσο εκείνη απομακρύνθηκε από το μέρος του.

"Θα μου ήταν ευκολότερο αν δεν ρωτούσες, αλήθεια..." έκλεισε ερμητικά τα μάτια της κι έκατσε στην σκάλα.

"Θα το ήθελα πολύ, αλλά σε νοιάζομαι πολύ για να μην ρωτήσω. Τι σε απασχολεί;" έκατσε δίπλα της.

◇◇◇◇◇◇◇◇

Προσπάθησε να περάσει ευγενικά το χέρι του γύρω από τους ώμους της όμως εκείνη αποτραβήχτηκε. Δεν ήθελε να μιλήσει, ντρεπόταν, ένιωθε θύμα και πως έφταιγε.

"Δεν θέλω να μιλήσω Ντέρεκ..." Του είπε δίχως να τον κοιτά.

"Οτιδήποτε κι αν είναι όμως, δεν θα σε κατηγορήσω ούτε θα σε παρεξηγήσω. Έγινε αυτό από τη στιγμή που σε φίλησε ο Theo?" Ρώτησε.

"Αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα... Τις τελευταίες μέρες νιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά, αφορά εμένα." Έχει εξαντληθεί να θυμάται την κακοποίηση της. Την κουράζει και την εμποδίζει να προχωρήσει.

"Ξέρεις πως μπορείς να μιλήσεις σε μένα. Όποτε θες εσύ." Την κοίταξε γεμάτος αισιοδοξία. Σ' εκείνον έβλεπε την θεραπεία της και το μέλλον. Εκτός από αυτά, πάντα θα είναι κι ο συνδετικός κρίκος. Ένα μεγάλο κομμάτι του ανήκει στην οικογένεια που σχεδόν ξεκληρίστηκε.

Η Έλεν γύρισε το κεφάλι της, κοιτώντας τον πλέον κατάματα. Δέχτηκε την αγκαλιά του, λαμβάνοντας εσωτερική ηρεμία.

Η στιγμή αυτή γκρεμίστηκε απότομα, όταν κι οι δύο τους άκουγαν φωνές να πλησιάζουν στο δάσος. Έντρομοι κι οι δυο, ετοιμάζονται να φύγουν για να γλυτώσουν από τον αιώνιο εχθρό: τους κυνηγούς. Βέλη όμως τους εμπόδιζαν να βγουν με ασφάλεια.

"Έλεν, πρέπει να βγούμε αμέσως από δω μέσα." Την τράβηξε από το χέρι και έτρεξαν προς την αντίθετη κατεύθυνση, ελπίζοντας να αποπροσανατολίσουν τους εχθρούς.

Ο ήχος των βελών ήταν τόσο έντονος, που μια λάθος κίνηση θα στοίχιζε τη ζωή τους. Κι όμως, ένας κυνηγός πέτυχε διάνα και ο Ντέρεκ χτυπήθηκε μ' ένα από αυτά στη μέση του. Πονούσε πολύ και δεν είχε πλέον δύναμη να συνεχίσει να τρέχει, είχαν παραλύσει τα πόδια του κι έτρεμε σαν ψάρι.

"Έλεν φύγε! Δεν πρέπει να πιάσουν και εσένα!" Δυσκολεύτηκε να μιλήσει.

"Όχι δεν σε αφήνω αυτή την φορά! Θα σε κουβαλήσω!" Προσπάθησε σκληρά να τον σηκώσει αλλά εκείνος δεν την άφηνε. Οι φωνές των κυνηγών ήταν ακόμη πιο κοντά.

Η Έλξη [TW au] ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now