Ach ne!! Už zase!!

1.4K 78 5
                                    

Bylo ráno a nad Bradavicemi zářilo zlaté zářijové slunce. Lily, byla jediná v pokoji již vzhůru a budila svoje spokojeně spící a poněkud rozcuchané spolubydlící. Po 10 minutách namáhavého buzení už spala jen Emma.

Byl to nevětší spáč a nevzbudila by se ani, kdyby vedle ní vybouchla atomovka. Když se po půl hodině neprobouzela tak jí museli dívky polít vodou.
"Co...co se stalo!!??"
Křičela vyděšeně teď už ne spící, ale spíš mokrá blondýnka a kulila veliké zelené oči na svoje spolubydlící a ty se smáli tak že se až málem váleli na zemi.
"Vyšlo sluníčko. To se stalo."
Řekla s ironickým úsměvem Dani.

Jen co se Emma převlékla do suchého tak se kamarádky vydaly na snídani a tam si sedly vedle Rose.
"Tak co první noc?"
Zeptala se s úsměvem a pusou plnou pečiva Rose.
"Nó.....jo byla...dobrá... ."
Řekla se zachmuřeným výrazem a očima hledícími do stolu Lily.
Nikdo tomu ale nevěnoval pozornost jelikož byly zabráni do jezení.

Po snídani se dívky rozloučily s Rose a utíkaly na první hodinu, kterou byly lektvary.
Poté, měli ještě bylinkářství, obranu, Historii a věštění.

"Ach! Jak já nesnáším to věštění! Měla jsem minulý rok už minimálně 10 zemřít! A teďka je to tu zas!"
Vztekala se Teri při cestě na oběd.
"To aby jsme ti už chystaly rakev..."
Zavtipkovala Dani.

Na oběd bylo rizoto. Dívky si sedli k Rose ,která byla jako vždy ve velké síni mezi prvními. Ovšem jen co si sedly přišla ke stolu ona blondýnka z vlaku
"Co zas chceš Ariano!?"
Zavrčela na ní nevrle Lili.
"Byla jsem jen poslána, abych ti toto předala."
Ušklíbla se a vstrčila papírek do Lilyiny ruky.
"Nechám si to až na kolej."
Řekla Lily hledící překvapeně na papírek. Konečně se mohly klidně pustit do jídla.

Po vydatném jídle se dívky přesunuly na kolej a tam konečně Lily otevřela onen záhadný papírek.
"Ne!ne!ne! To není možné!!"
Ječela Lily radostí.
V dopisu stálo: milá Lily, s radostí ti oznamujeme, že jsi byla přijata do nebelvírského famfrpálového týmu. Přijď v 16:00 na hřiště.

Lily ani nepřišlo divné, že dopis byl poslán zrovna po Arianě a v 16:00 byla na místě.
"Aquamenti!!"
Než se stihla rudovláska otočit tak už byla celá mokrá.
"FÓR!!"
Za Lily stál celí zástup lidí a v čele toho všeho stál Albus.
"Ty jsi se fakt nachytala!!"
Vykoktal ze sebe v záchvatu smíchu Albus.
"ALBUSÍÍÍ!!!"
Zaječela neštvaně Lily a ve vzteku odešla.

Bratr Na Zabití 1|HP FF ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat