Lebka! Ano přesně tak! Na jejím lokti byla místo malé hvězdičky lebka a ještě k tomu byla podlitá krví!
Lily na to zírala jako smyslů zbavená. Ještě víc jí však vyděsilo, že lebka po chvíli zase zmizela.
Bylo teprve 1:34 a ona věděla, že sama už neusne. Náhle jí napadl vynikající nápad.
Věděla totiž, že Poberti většinou ponocují klidně i do tří a proto se rozhodla, že půjde za Jamesem.
Po špičkách prošla do chlapeckých ložnic a jemně zaklepala na dveře s cedulkou: James Sirius Potter, Fred Weasley, Timmoti Regulus Black a David Boot / 5. ročník/.
Dveře se pootevřeli a ve dveřích se objevila Davidova hlava. Hned jak rudovlásku uviděl zatvářil se zaraženě.
"Kdo to je Dave?"
Ozval se z místnosti Jamesův hlas.Blonďák mu neodpověděl. Odstoupil od dveří, které následně dokořán otevřel.
"C...co tady děláš Leni?!"
Vykoktal překvapeně tmavovlasý chlapec a vykulil na sestru svoje nádherně oříškové očí, které zdědil po svém dědovi."No víš....zdál se mi hrozný sen......a napadlo mě, jestli bych si k tobě mohla lehnout... ."
Vysoukala ze sebe Lily a nervózně si prohrábla svoje spocené vlasy."Jasně! Pojď!"
Rozzářil se James a byl rád, že už se na něj Lily nezlobí.Rudovláska s úlevou přicupitala k chlapcově posteli, zachumlala se pod peřinu a nechala se tisknout v náručí svého bratra.
"Hele Jammie, nemáš nahodou nějaké informace proč je na mě skoro celá škola naštvaná?"
Zešeptala Jamesovi do ucha Lily."No....proslíchá se, že ti prej Danča řekla, že se jí líbí ten blonďatej ze zmijozele a protože tobě se taky líbí, tak si na ní žárlila a chtěla si ji ztrapnit, aby si ho měla jen a jen pro sebe....., ale já jim nevěřím! Ty taková svině nejsi a tohle, by si svojí kamarádce nikdy v životě neudělala! Zkus to Danče vysvětlit. Pokud tě má ráda tak to pochopí."
Pousmál se James a vtiskl svojí sestře letmí polibek do vlasů.Lily se malinko zarazila. Tak když to ona nebyla tak kdo jiný, když jediný kdo to věděl byla právě ona. Někdo kdo nenávidí jak jí, tak i Dani. Někdo kdo taky prahne po Scorpovi a takto měl šanci zabít dvě mouchy jednou ranou....., ale kdo by to dělal.... .
"Počkat už vím kdo za to může!"
Zapištěla radostně přes celou místnost Lily, až se všichni lekli."Ariana!!!"
Vykřikla vítězoslavně rudovláska."Jo! To je klidně možný!"
Usmál se na sestru James a uznale jí pohladil po vlasech."Zítra to vyřeším.... ."
Zívla Lily, nedobrovolně zaklapla víčka a spokojeně usnula.Nová kapitola je na světě! Jak se vám líbila? Myslíte, že se to vyřeší? A co ta lebka? :)
Vaše Zizuška-Ginnuška :3
ČTEŠ
Bratr Na Zabití 1|HP FF ✔
Fanfiction#Zmijozel+Nebelvír = Nemožná kombinace. A nebo snad ne? #Starší otravný a egoistický bratr který je vevnitř úplně jiný. Dokáže to ukázat? #Může se snad skupinka pobertů znovu obnovit? #Může se dcera stát terčem odplaty kvůli jejímu otci? #Můžou se i...