"friends" (part 16)

96 6 0
                                    

Posle duže tišine progovorila je Nana.

"To je moja pokojna unuka, moja mala Harriet.
Bila je jako mala kada je izgubila život u saobraćajnoj nesreći. Imala je samo deset godina. Posle te tragedije sve je krenulo po zlu, Adam i Lusi su počeli da se svađaju, Adam je išao što dalje da pobegne od svega, prihvatio je takav posao, kasnije se Lusi razbolela i njen život se tragično okončao, razbolela se od tuge za detetom . " rekla je.

To daje objašnjenje sobe.

"Jako mi je žao, nisam trebala ni da pitam, izvinite. " izustila sam.

"Ne, uredu je, treba da znaš.
Dobro, to je sve prošlost, okrenimo se budućnosti." Rekla je Nana i zatvorila album.

"Veoma je kasno, mislim da bi trebali da krenemo. " rekao je Harry.

"Molim vas, ostanite veceras da prespavate ovde, značilo bi mi, hajde Harry, učini mi." Rekla je Nana.

"Ako se Nina slaže." Pogledao je u mene.

"Ako Nana insistira, onda ostajemo." Rekla sam.

Ne može se rečima opisati taj izraz lica sreće koji je ona tog trenutka posedovala.

"Odoh onda polako da spremam večeru. " rekla je i potom odjurila do kuhinje, veoma je pokretna za tako stariju ženu.

"Ti si neverovatna." Rekao je Harry.

"Kako to misliš?" Pitala sam.

"Niko nikada nije uneo ovoliko sreće u moju porodicu. Ne znam kako da ti se odužim za sve ovo." Rekao je.

Stala mi je knedla u grlu.Sama pomisao na fleš koji se nalazi u mojoj torbi mi je ulivala grizu savest.

"Nema potrebe za tim, moja sreća se meri u sreći drugih ljudi." Rekla sam.

Otislo smo u dnevni boravak, legli smo jedno do drugog,Harry je upalio neki film, glava mi je bila na njegovom ramenu, i čvrsto me je držao za ruku.

Par suza mi je poteklo niz lice.
Želim da se zaustavi vreme na večnost. Mogla bih čitavu večnost da provedem glave spuštene na njegovo rame dok mi rukama prolazi kroz kosu i ljubi u čelo.

Čvrsto me je zagrlio i poljubio.

Vecerali smo, i otišli u sobe da spavamo.

Već na vratima smo počeli nekontrolisano da se ljubimo.
Harry je mahom svukao stvari sa mene.
Ljubio je svaki deo mog tela.

"Nikada nisam imao ovoliku želju za nekim, ne znam šta si mi uradila. A nisi svesna šta ću tebi sad da radim." rekao je i ujeo se za usnu.

                              ***

Sledeće jutro sam provela sa Nanom dok je Harry išao po namirnice.
Pričala mi je o svom životu.
Vodila je kako zanimljiv život. Zainteresovano sam je slušala,zaista smo se zblizile za ovo vreme.

Kasnije Harry me je odvezao kući, a on je otišao kod Jake-a na selo.
Ušla sam u vilu i na stolu me je čekala čudna koverta.
Bila je za mene.
Otvorila sam je, unutra su se nalazile slike Harry-a sa nekom ne poznatom devojkom, drži je za ruku, na sledećoj je ljubi..
Koja sam ja glupača, pomislila sam.
Poverovala sam mu svaku reč, a Ana je bila upravu.
Trebala sam da znam da želi samo da me odvuče u krevet.
Uz slike je stajao i papir na kome je odstampana e-mail poruka od Harry-a za Adama u kojoj Harry moli Adama da me otpusti jer nisam dovoljno dobra za ovaj posao.

Ko je ovo mogao da pošalje? Ko zna za nas dvoje?
Znam samo da sam ispala najveća glupača.

Iz besa sam krenula da pakujem stvari, i da završim sa ovim, imam fleš i mogu da idem.
Ali zašto da ostane na ovome?
Sačekaću da mi sam kaže, da želi da odem, ne mogu tek tako, neću ga pustiti bez neke rasprave.

Who Killed Tom? Where stories live. Discover now