1dalis

503 20 10
                                    

Pirma diena naujoje mokykloje "Tiesiog šaunu"pagalvojau... Išlipus iš lovos pasiėmusi telefoną nulipau į apačia pažiūrėjus į telefoną jis rode 06:10 o į mokykloje reikia būti 9h atsidusau numečiau telefoną ant virtuviniu stalelio ir nuėjau issipilti vandens. Ir vėl pasiėmusi telefoną patikrinti ar niekas ne parašė. Nuėjau į dušą nusiprausti. Pasidažiau, susišukavau savo trumpus plaukus ir vėl grįžtu į savo kambarį įsitraukiu belekokius rūbus man iškart paraše vaikinas kaškoks iš instagram'os jo vardas buvo Jacob.

Jacob: Labukas😏

Aš: Laba, kosmoso berniuk!

Jacob: Kaip sekasi Emili?

Aš: Visai gerai, o pačiam?

Jacob: normaliai, Norėjau paklausti ar sedėtum per kai kūręs pamokas su manimi?

Aš: Okey, na jai jau viska pasakiai tad iki :-)

Jacob: Ikiuka mažyte :-*

Pažejau į laikrodį jis rode 08:34 užlipus į viršų pasiėmiau kuprine su striukę ir nuėjusi į mamos kambarį tariau:
- Myliu iki!
Lipdama žemyn sušukau... Išėjusi į lauką pamačiau autobusą ilipau ir kaškas sušauke mano varda tai buvo tas vaikinas iš instagram'o. Aš prie ėjusi atsisėdau prie jo jis nieko nelaukęs tarė:
- Ką Emili?
- Facebook programėlė ją kimarinu, o pats?
- instagram'e chatinu... Atvažiavome į mokyklą išlipome iš autobuso ir ėjome link mokyklos. Jacob vis nenutraukė akių nuo manęs...
- Kas yra kodėl vis žiūri į mane?
- Tu labai graži ipač tavo šypsena... Aš nusijuokiau.
Tik į ėjome į klase visi atkreipė dėmesį į Jacob "Jis gi žvaigždė" mokyta priėjo prie mūsų.
- Sveiki jūs tikriausiai naujokai?
- Taip mes naujokai.
- Galite prisistatyti?
- Taip galiu pirma? Paklausiau Jacob.
- Tai aišku. Mirktelėjo man jis.
- Taigi mano vardas Emili mane vadina Emi, gyvenu
Åsen kaimelį jis netoli visai miesto ir busiu jusu klasiokė. Nusišypsau.(čia Emi)

- Aš Jacob taip sakant tipo įžymybė esu labai populiarus instagram'oje ir musical

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Aš Jacob taip sakant tipo įžymybė esu labai populiarus instagram'oje ir musical.ly mane dar žinot kaip dainininką. Manau viskas ai beto mano mergina Emi.(čia Jacob)

Aš nustebusi buvau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aš nustebusi buvau... Bet to ne parodžiau.
- Gerai, ačiū! Seskites į antra suolą prie lango.
- Gerai. Kartu tarėm.
Nuėjom atsisėdome į ta suolą ir pradėjo mokytoja pamoka.

_____________________________

Manau jums patinka jai norite kitos dalies vote ir com kas blogai nes tikrai noriu sužinoti jūsų nuomone apie šita istorija.

Jacob My BoyfriendWhere stories live. Discover now