- Nori gal arbatos ši šlapia princese?
- Taip prince noriu! :DJacob įpylė šiltos arbatos ir apkabino mane, pro mano kuna praėjo širpuliukai tai buvo pirmas kartas kai vaikinas mane apkabino. Mes žiūrėjome kaip nusileidžia saule. Atsisukome vienas į kita ir jacob mane pabučiavo nežinau kodėl, bet atsakau jam tuo pačiu. Atsitraukė Jacob.
- Būk mano mergina Emili...
- Gerai Jacob... Net negalvojant ką sakau. Bet kai jis nusišypsojo aš ištirpau vietoje.
Mes dar šiek tiek pabuvom ir kai pradėjo temti išvažiavome į kaškokia sodyba. Ten vyko vakarėlis... Į ejome vidun ir prie mūsų iškart priėjo vaikinas.
- Labas bro! Kas ši gražuolė?
- Sveiks, tai Emili. Emili čia... Nespėjus jam pabaigti.
- Aš Tautvydas. Tada ir aš galėjau įsiterpti.
- Malonu susipažinti. Šyptelėjau.
- Erika! Priėjo prie musu mergina kaip spėju tai buvo ta mergina kuria Tautvydas kvietė.
- Eri, Susipažinkite čia Emili, Jacob mergina. Pabuk su ja kur mes su Jacob aptarsime reikalus.
- Gerai. Taigi tu Jacob nauja mergina?
- Kaip ir jo... Tiesiau sakinį.
- Jis mergišius, nebijok jai ji užtiksi su kita mergina, tiesiog pasakyk man viska sutvarkysiu.
- Pagal viska sprendžiant būsim geros drauges.
(Čia Tautvis ir Eri)_____________________________
Sweikučiai :3
Manau istorijos dalis rašysiu trumpesnes na jai turėsiu minčių bus ilgesnes.Myliu jūs labai:*
negalvojau, kad per kelias dalis tiek peržiūrų bus. Dėkui ateiviukai!!!
YOU ARE READING
Jacob My Boyfriend
RomanceTai istorija apie mane ir pati Jacob Sartorius. Daugiau rasyte prologe :")