Πλευρά Νεφελης
Μα τι κάνουν εκεί μέσα τόσες ώρες; Καλωστην Λιζα. Γαμωτο χίλια χρόνια θα ζήσει.
Λ: Τι κοιτας έτσι; Αααα και όπως είπαμε να μιλησεις τον Δημητρη δεν θες να σου συμβεί τίποτα! Ή ακόμα καλύτερα σε αυτόν!
Ν: Γιατί το κάνεις αυτό;
Λ: Ποιο;
Ν: Με απειλείς από την Γ Γυμνασίου! Γιατί;
Λ: Δεν ξέρεις;
Ν: Όχι δεν ξέρω!
Λ: Γλυκιά μου Ο Γιάννης μου είχε ζητήσει να βγούμε ραντεβού στην Β Γυμνασίου, αλλά μετά μου το ακύρωσε και έμαθα ότι τα φτιαξατε! Ήμουν ερωτευμένη μαζί του! Και ήταν και αυτός!
Ν: Λιζα είχατε απλώς μία εργασία μαζί
Λ: Ή εργασια ήταν η αφορμή! Αν δεν ήσουν εσύ θα τα είχαμε φτιάξει! Και θα ζούσε ακόμα! Εσύ τον σκοτωσες!
Ν: Τι είναι αυτά που λες;
Λ: Μου πήρες το αγόρι και μετά το σκοτωσες! Αυτό θα κάνω και εγω. Μόνο που επειδή είμαι καλός άνθρωπος δεν θα σκοτώσω τον Δημητρη! Αν θες πες του να τα ξαναβρεί μαζί μου, αλλιώς μπορεί να βάλω κάποιον να τον βγάλει από τον χάρτη και να σε εκδικηθώ ολοκληρωτικά. Τσάγια!
Ή κοπελα είναι θεοτρελη! Τρεμω για το τι μπορεί να κάνει στον Δημητρη. Με απειλούσε με τόσο μίσος που το πρόσωπο της είχε σκοτεινιάσει! Δεν θέλω να κάνω καο σε άλλον άνθρωπο κακό. Όσο και αν δεν θέλω να το παραδεχτώ εγώ εφτεγα τότε. Βουλιαζω στον καναπέ και νιώθω τα δάκρυα να κυλούν κορομιλο στα μάγουλα μου.
Δ: Λοιπόν έτοιμος πάμε στο... Νεφέλη τι έπαθες;
Σκουπίζω βιαστικά τα δάκρυα μου, χαμογελαω ψεύτικα και σηκονομαι και καλά χαρωπα από τον καναπέ
Ν: Είμαι καλά
Δ: Δεν μπορείς να μου κρυφτεις ξέρεις εμένα
Ν: Δημητρη.... Εγώ εφταιγα για τον φόνο του Γιάννη
Έχω ξεσπάσει και πάλι σε κλάματα. Νιώθω δύο χέρια να με αγκαλιάζουν. Ή αγκαλιά του είναι τόσο ζεστή και μπορώ να πω πως με κάνει να νιώθω καλύτερα. Ν υ ψυθιρθζει απαλά στο αυτί και με κάνει να χαμογελαω!
Δ: Τι λες ρε χαζο; Εσύ δεν φταις σε τίποτα! Εκείνος ο άντρας φταίει. Ποιος σου έβαλε αυτές τι τρελές ιδέες στο μυαλό;
Απομακρυνομαι από την αγκαλιά του οσο και αν την έχω ανάγκη όταν θυμάμαι τα λόγια της Λιζας "Δεν θες να σου συμβεί τίποτα! Ή ακόμα καλύτερα σε αυτόν"
YOU ARE READING
Διπλο Μπερδεμα
RomanceΠολλά έχουν συμβεί στην ζωή της Νεφελης που την έκαναν να αλλάξει εμφάνιση και χαρακτηρα. Ή Ζωή συνεχίζει να είναι πολύπλοκη ενω τα αγαπημένα της πρόσωπα φεύγουν απο την ζωή, της γυρνούν την πλάτη ή αλλάζουν! Ο Δημητρης θα την επαναφέρει μετά απο 3...