*Klara*
Będę tęsknić za Ninjago, za przyjaciółmi i za Colem. Gdyby istniał sposób na zostanie w Ninjago.....
Nauczycielka- Klara! Co to za nie słuchanie na lekcji?
Ja- Przepraszam. Zamyśliłam się.
Nauczycielka- Zamyśliłaś się a potem nie będziesz wiedziała co napisać na piątkowym sprawdzanie. Skup się na lekcji! Dzisiaj masz ostrzerzenie ale następnym razem wyśle cię do dyrektora.
Ja- Dobrze prosze pani.
Nauczycielka- Wracajmy do lekcji.
***
Wkońcu! Lekcja się skończyła! Jak ja nie znosze nauczycielki chemii. Jest nie do zniesienia!
Nagle poczułam jak ktoś mnie przytula od tył. Czułam się bezpiecznie jak przy jednej jedynej osobie w życiu.
Cole- Cześć kochanie.
Ja- Cześć Cole.
Cole- Co ty taka smutna?
Ja- Zapomniałam ze ciebie wtedy nie było. No więc.....
Opowiedziałam Cole'owi całą sytuacje.
Ja- I teraz z tobą rozmawiam.
Cole- Gdyby wiedziała ze to ty uratowałaś świat przed tym robakiem to by tak się to ciebie nie zwracała.
Ja- Ale te czasy już dawno minęły. Teraz jestem zwyczajną dziewczyną.
Cole- Ale ciągle masz moc. Jesteś wyjątkowa.
Ja- Ciągle mi to powtarzasz i za to właśnie cię kocham.
Cole- Mam fantastyczny pomysł.
Ja- Jaki?
Cole- Dzisiaj ty i ja spędzimy miło razem czas.
Ja- O której i gdzie?
Cole- O 17 w restauracji.
Ja- Jakaś wyjątkowa okazja?
Cole- Można tak powiedzieć. To co? Przyjdziesz?
Ja- Z wielką chęcią.
Cole- Zobaczymy się wieczorem.
Odszedł. Poszedł na lekcje bo akurat zadźwonił dźwonek. Ja równierz poszłam.
***
Dochodziła 17. Ubrałam jedną z ładniejszych sukienek.
Włosy rozpuściłam i rozczesałam. Wzięłam torebke i wyszłam z domu.
***
Byłam już w tej restauracji. Cole czekał na mnie przy stoliku. Podeszłam do niego.
Ja- To chyba musiało nieźle kosztować?
Cole- Kai i Jay dali mi połowe swoich oszczędności.
Ja- To podziękuj im.
Cole- Dla ciebie wszystko.
Usiadłam przy stoliku.
***
Rozmawiałam sobie spokojnie z Colem dopuki nie wstał od stołu i uklęknoł obok mnie wyciągając z kieszeni pierścionek.
Cole- Klara..... Może i znamy się jeszcze nie cały rok i jeszcze nie jesteś pełnoletnia ale chciałbym byś uszczęśliwiła mnie i uczyniła najwspanialszym człowiekiem w Ninjago. Czy wyjdziesz za mnie?
Ja- Cole......
***
Hejka! Kolejny rozdział! Wiem przerywam w takim momęcie ale pewnie nikogo nie obchodzi co powie Klara (Jasne że obchodzi). Rozdział następny nie wiem kiedy. To tyle. Pa!
CZYTASZ
Klara - Nowa przygoda
AdventureKlara przeprowadza się do Ninjago. W szkole poznaje naszych ninja. Jak się potoczy jej historia? Dowiecie się tego właśnie tutaj! Zapraszam do czytania. Najwyższe notowania: #171 miejsce w przygodowe, 20.10.2016r. #24 miejsce w przygodowe, 21.10.201...