Am luat un pahar cu bautura de pe o tava care era asezata pe masa si l-am dus la buze, luand o inghititura din lichidul dulceag, dandu-mi seama ca e sampanie.
Calum se afla pe un scaun de la barul care se afla aici. Am examinat putin casa si mi-am dat seama ca e mai mult decat o vila luxoasa. Acum ne aflam la parter, intr-un fel de camera care pare amenajata doar pentru petreceri. Intr-un colt e un bar cu scaune inalte si pe peretele din spate se afla rafturi, incorporate in perete, pline cu tot felul de bauturi.
In celalalt colt al camerei, se afla un fel de scena mai micuta, unde e asezat Dj-ul impreuna cu toata aparatura de care are nevoie. In pereti se afla un fel de neoane fosforescente care isi schimba culoarea din maxim 15 in 15 secunde. Stiu asta pentru ca mi-au acaparat imediat atentia si chiar eram curioasa cat tine o lumina.
Se vedea foarte frumos, mai ales ca in camera e o lumina difuza, aproape intuneric.Nu am putut sa nu onserv privirea incruntata aruncata de Calum in momentul in care am luat un alt pahar. Vorba era sa nu bem, dar un pahar, doua, nu face nimic. Am deschis telefonul pentru a vedea cat este ceasul si am observat ca am un mesaj de la Luke in care imi spunea ca Zoe a ajuns. Probabil e si el prin zona, dar nu se va arata. Ne-a explicat ca unul din cerceii lui Zoe are o camera de filmat prin care el va vedea tot ce se intampla.
I-am facut lui Calum un semn subtil cu capul, incat sa inteleaga ca Zoe a ajuns si noi aproape ne-am terminat treaba. Am lasat paharul de jumatate gol si mi-am propus sa ies cateva secunde pana afara. Calum il avea in vizor pe omul nostru, asa ca am iesit afara. Am aprins o tigara din pachetul care era inghesuit in plicul meu, telefonul tinandu-l tot timplu in mana. Dupa 3 fumuri, am primit un mesaj din partea lui Calum in care spunea ca ar trebui sa intru in casa.
Am aruncat tigara pe jos, sperand sa nu fiu vazuta de cineva si am inceput sa pasesc spre intrarea in casa. Odata ajunsa, privirea mi-a fugit prin fiecare colt al incaperii, in cautarea prietenului meu. L-am vazut in locul in care ma aflam eu mai devreme, vorbind cu cineva. Am decis sa ma apropii si aproape am ramas socata cand l-am vazut pe unchiul Zayn aici.
-Hey! A spus acesta, luandu-ma in brate.
-Buna! Ce faci pe aici? L-am intrebat, zambind usor.
-In vizita. Imi era dor de tine si am spus ca e timpul sa iti fac o vizita, avand in vedere ca locuiesti singura.
Aproape ca am inceput sa rad, dar m-am rezumat la datul aprobator din cap. Daca ar stii ca Luke aproape s-a mutat la mine si Calum doarme 5 din 7 zile la mine, sigur nu as mai ramane singura acasa.
-Da, ma plictisesc uneori... am spus dramatica, Calum zambind si abtinandu-si cu greu rasul.
-Sunt convins! A exclamat Zayn la fel de dramatic ca si mine.
-Si... cum ai ajuns aici? L-am intrebat, ridicand o spranceana.
-Invitatie speciala. Acum, ma duc sa fac un tur pe aici. Mi-a facut cu ochiul dupa care a plecat de langa noi.
-Eu ma duc la baie si sa o caut pe blondina! Poti sa tii tu asta pentru mine? A spus Calutul, intinzandu-mi telefonul sau si uitandu-se usor dezorientat prin jur.
Am aprobat iar in urmatoarea secunda a disparut de langa mine. Oftand, mi-am croit drum spre unul dintre scaunele barului care nu era ocupat. Deodata, telefonul a bazait, un mesaj de la Luke aparand pe ecran.
Luke: In cateva minute ajungem la cabana. Ramai cu Katia noaptea asta, eu o sa stau cu Zoe la cabana. Gaseste o scuza buna pentru mine!
Am simtit cum aerul imi ramane blocat in gat si cum corpul se inmoaie. De ce ramane cu Zoe? Ce scuza trebuie sa inventeze Calum?! Am inchis ochii pentru cateva secunde, masandu-mi usor tamplele care simteam ca o sa pocneasca din secunda in secunda. O mana s-a asezat pe umarul meu si m-am intors, vazandu-l pe Calum.
-Imi pare rau... a soptit, privindu-ma cu mila.
-De cat timp? L-am intrebat, o lacrima scurgandu-se pe obrazul meu.
-De mult timp...
-Ma inseala? Am soptit ca un copil care nu intelege ce se intampla.
-Da! Cu Zoe! A dat voce gandurilor mele, facand mai multe lacrimi sa se prelinga din ochii mei.
Fara sa gandesc, am luat un pahar oarecare aflat pe bar si l-am dat pe gat. Calum a vrut sa il ia din mana mea, dar privire urata pe care i-am aruncat-o l-a facut sa stea cuminte. S-a asezat pe scaunul gol din dreapta mea si privea neputincios cum tot mai multe pahare ramaneau goale.
-Hey! Nu e bine ce faci... nu trebuie sa te distrugi pentru un prost! Haide acasa!
A reusit sa ma scoata afara din casa si sa ma urce in masina, fara vreun protest din partea mea. Priveam abatuta intunericul din jurul nostru, rauri de lacrimi scurgandu-se din ochii mei.
A parcat masina in fata casei mele, coborand primul si venind pe partea mea pentru a ma ajuta sa cobor. Inca suspinand, am intrat cu greu in casa, trantindu-ma direct pe canapea. Pantofii mi-au zburat din picioare si m-am pus in pozitie turceasca, nepasandu-mi in momentul asta ca rochia are o crapatura foarte mare si Calum poate vedea ceva.
Fara sa spuna nimic, a intrat in bucatarie si s-a intors dupa ceva timp cu un bol plin cu inghetata si tot felul de jeleuri combinate cu ciocolata. S-a asezat langa mine, punand bolul in mainile mele.
-O sa fie bine! E un prost, Katia! Nu te merita! Nu isi da seama ce persoana buna esti... A spus, punandu-si mana pe umarul meu.
-Dar... cred ca il iubesc! Da, eu il iubesc! Am suspinat, strangand bolul in maini.
-Stiu...
-Cine mai stie despre chestia asta? L-am intrebat, respirand adanc.
-Eu si cei doi. Crede-ma, nu am vrut nici o secunda sa ii ajut sau sa te ranesc pe tine... doar ca, am fost prins cumva la mijloc si nu am putut scapa... A oftat, jucandu-se nervos cu degetele.
-Poti sa o chemi pe Laila? Te rog...
•••••••••••••••••••
M-am gandit ca mai pot posta un capitol acum, avand in vedere ca in timpul saptamanii nu pot. Scuzati greselile gramaticale, mai tot timpul scriu noaptea cand sunt obosita si e inevitabil sa nu mai gresesc. Sper sa va placa!