50

478 33 5
                                    

Pov. Pers. A 3-a

Se opri pe loc. Deschise telefonul negru si observa un mesaj. Era anuntat ca locatia petrecerii a fost schimbata. Dintii sai se presara, presiunea maxilarului sau dandu-i o durere infernala. Infinity. Asta fu cuvantul scris in mesaj. Aceasta era noua locatie. Se uita cateva secunde la fata de langa el, admirand frumusetea fetei cu ochi verzi. Nu stia ce sa faca. O iubea. O iubea enorm de mult. Dupa atata vreme renunta la tot si a dar drumul sentimentelor, dragostea pe care i-o purta fiind observata de toti, mai putin de ea.

A renuntat la prietenul sau cel mai bun, ar fi renuntat la orice pentru ea, pentru iubirea ei. Isi dorea atat de mult sa fie iubit de ea, atat de mult incat il durea sufletul. De fiecare data cand o auzea ca plange pentru baiatul pe care il iubeste, inima lui se rupea, putin cate putin, lasand in urma rani adanci si dureroase. Rani care erau vindecate cu un zambet de al ei sau prin simpla ei prezenta.

O iubea enorm de mult. Era gata sa faca orice pentru ea. O iubea mai mult decat se iubea pe sine si gandul asta il inspaimanta. O dorea atat de mult dar nu indraznea sa ii spuna ceva. Nu voia da o preseze. Nu putea face asa ceva.

Faptul ca stia ca prietenul sau e indragostit de ea il facea sa inneabuneasca. Considera ca nu e drept. Se gandea ca el a vazut-o primul. El o merita. Apoi, constinta ii punea ca nu e un premiu, nu e ceva de "papa". E alegerea ei si doar a ei. Doar ea decide cu cine va ramane. Stie ca amandoi o iubesc, chiar si Luke care o inseala de nenumarate ori. Va fi iubita de amandoi indiferent de situatie. Doar ca, unul o distrude in timp ce ii ofera esenta vietii iar celalalt crede ca ii poate vindeca pe deplin ranile sufletesti.

Nu isi dadu seama ca ramase asa, holbandu-se la frumusetea ei pana in momentul in care aceasta isi flutura energic mana prin fata lui. Se mai gandi odata, cantari bine obtiunile si alese varianta pe care o socoti cea mai buna.

I-a zambit, prinzand-o de mana si tragand-o afara din casa. Au urcat intr-o masina scumpa, masina lui. Nu se putea plange de bani, la fel cum nimeni din anturajul sau nu putea face asta. Castiga enorm din curse si se mai baga si in alte afaceri. Avea masini si case peste tot, doar iubirea ii mai lipsea.

Porni in viteza, intorcand cateva capete ale trecatorilor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Porni in viteza, intorcand cateva capete ale trecatorilor. Multa lume auzi de ei. Multi erau infricati. Cei trecuti de 40 stiau prea bine ce este cu acesti copii. Poate, unii, au fost implicati in afacerile parintilor lor. Altii, doar din auzite. Adolescentii din preajma erau invidiosi pe ei. Au bani, masini, case cum sunt putine in intreg statul.

Pe drum, niciunul dintre ei nu scotea nici o vorba. Calum nu era aproape deloc concentrat la drum iar Katia se gandea la lucruri marunte, dar importante.

Calum si-a indreptat privirea spre ea, zambind. Stia ca sunt sanse foarte mare ca Luke sa fie acolo, posibil si Zoe. Stia ca e posibilitatea ca "fata lui", asa cum ii place lui sa o alinte in secret, sa se intoarca acasa cu inima afasiata mai rau decat e acum.

Infinity (CBG 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum