3

935 86 0
                                    

Yuju pov
Aku masuk ke dalam cafe aku buat part time, iaitu UrbanPicnic Cafe."Yuju oii, apsal kau lambat harini?"Eunha tersengih pandang aku yang menuju ke bilik staff.Aku angkat kening double-jerk.

"Aku kamceng ngan Sowon unnie, hakak mansger kita tu.Takpe, sekali  berkala-kala datang lambat."Eceh, cakap bukan main.Mujur customer tak ramai.Kalau tak, mahunya aku jadi pekak sebulan kena bebel.

Aku keluar dari staff room lepas tukar pada uniform cafe.Kerja aku sebagai barista.Tapi harini Eunha ngan Yerin unnie dah buat kerja tu, aku pandang sekeliling cafe mana tau boleh buat kerja cleaning lap-lap meja sikit.

Mata aku terhenti pada seorang namja yang termenung di meja hujung cafe.Atas meja dia langsung tak ada hidangan hatta minuman pun.Tapi bukan tu yang buat aku tertarik nak pandang dia..Muka dia...macam familiar je.

"Yuju, ambil order."Aku angguk kecil dengan arahan Yerin unnie.Mungkin dia nampak aku statik berdiri tengah-tengah cafe tak ada pape kerja.Aku keluarkan notebook kecil dalam apron yang aku pakai.Aku pandang customer lain dah ada minuman, hanya seorang je.Kaki aku melangkah ke arahnya.

BlindWhere stories live. Discover now