D: -Tu esti... un vampir!
E: -Gata , gata! Puteti sa inchideti camerele de filmat ! Stiu ca asta este o farsa!
D: -Nu este nici o farsa, Emma ! Tu chiar esti un vampir.
E: -Nu are cum!
D: -Emma, tu esti un vampir adevarat!
E: -Si cum am devenit un "monstru"?
D: -In primul rand tu nu esti un monstru si in al doilea rand Jack te-a transformat.
E: -Cum? Ticalosul!! Si tu de unde stii?
D: -Pai... eu sunt tatal adoptiv al lui Jack, Edward.
E: -Deci..., Edward imi poti povesti ceva despre vampiri?
Ed: -Noi nu ne hranim cu sangele oamenilor.Asta este cea mai importanta regula pe care trebuie sa o stii.Noi avem pielea foarte alba si rece.Ne miscam mai rapid decat orice om sau orice animal de pe pamant.Avem foarte multa forta.Traim vesnic.In rest nu am ce sa iti mai spun decat ca o sa trebuiasca sa stai departe de toti prietenii tai.
E: -Dar de ce?
Ed: -Pentru ca tu esti un nou-nascut si setea ta de sange uman este foarte mare si nu te vei putea abtine daca te lasam sa stai pe langa persoanele dragi.
E: -Nu pot sa ii transform si pe cei dragi.
Ed: -Teoretic ai voie, dar practic nu...
E: -De ce?
Ed: -Stii motivul pentru care Jack te-a transformat?
E: -Ca sa fiu "iubita" lui pentru totdeauna.
Ed: -Exact! El ar fi foarte furios daca tu ai putea sa fii cu Harry.
E: -Asta este adevarat.Dar nu este corect ce a facut.Eu nu vreau sa fiu vampir.
Ed: -Stiu ca nu vrei, dar asta nu se mai poate schimba.
La auzul spuselor lui Edward am iesit in fuga din salon.Cum ma poata obliga dementul ala obsedat de sex sa fiu cu el?Nu stiam unde sa merg.Nu vreau sa ii fac rau nimanui.
Harry's pov
De ieri seara nu am mai vazut-o pe Emma.Nu am idee unde este! Unde a plecat? O sun de ceva ore si nu rapunde.Sper doar sa nu fii patit ceva...
Emma's pov
Unde ma pot duce? Asta este singura mea intrebare , momentan.De ce trebuia ca Jack sa imi strice viata? Vreau sa stau alaturi de Harry , nu langa un violator.Mi-am scos telefonul din buzunar si am vazut ca am 50 de apeluri pierdute de la Harry si cateva mesaje. "Unde esti? De ce nu imi rapsunzi la telefon? Esti bine? Suna-ma cand vezi mesajele! Xx Harry" Daca ar stii si Harry ca eu sunt acum un sugator de sange nu s-ar mai apropia de mine niciodata.
M-am dus inapoi la spital unde l-am gasit pe Jack.
J: -Hei papusa! Ce interesant e ca te-am gasit aici. Cum te simti?
E: -Cum ai putut sa imi faci una ca asta? De ce nu ma poti lasa in pace?Nu intelegi ca nu vreau sa stau in preajma ta! Esti doar un avort nereusit care vrea tot ce e mai rau celor din jurul lui.
J: Hei , baby! Nu ma jigni! Dar tu cum ai putut sa o iubesti pe javra aia, Harry ?Eu sunt mai bun decat el.
E: 1. Inca il iubesc pe Harry! 2.Nu te lua de iubitul meu si 3.Harry e de o mie de ori mai bun decat tine! Ai inteles?
J: Da, am inteles.Dar cu cine iti vei petrece tu timpul de acum in colo? Pai...daca nu stii raspunsul ti-l spun eu.Cu mine!
E: -Si daca nu? *intreb plina de nervi*
J: Daca nu vei accepta ii voi omorî pe fiecare din prietenii tai incepand cu gravida si terminand cu scumpul tau Harry.
E: -Nici sa nu indraznesti sa te atingi de ei!
J: Nu ma ating de ei doar daca acepti!
E: *stau sa ma gandesc , apoi ii raspund in soapta* Bine! Acept!
J: Asa te vreau! *spune el triumfator*
O sa scap eu pana la urma de nebunul asta!
Hei! Imi cer mii de scuze ca nu am mai postat.Nu am mai avut atat de mult timp din cauza scolii si nici inspiratie.
Ma revansez cu acest capitol special pentru 1K de vizualizari! Multumesc celor care imi citesc cartea. Eu ma intreb daca mai are rost sa o continui?
Intrebarea capitolului: "Cine i-a trimis mesaje Emmei? "
Ally
CITEȘTI
Louis' little sister (Harry Styles FF)
FanfictionEmma Tomlinson!!Sunt sora lui Louis Tomlinson.Nu stiti cate dezavantaje sunt cand faci parte din familia unei celebritati.