*Peste 2 luni*
Emma's pov
M-am trezit intinsa pe patul moale al camerei mele. M-am uitat in dreapta si l-am vazut pe Jack dormind.In ultima vreme mi-am petrecut timpul numai cu Jack pentru a imi apara prietenii.Nu l-am mai vazut de muult timp pe Harry , dar asta nu inseamna ca am incetat sa il iubesc. In continuare il urasc pe jegosul de Jack pentru ce mi-a facut.
M-am ridicat din pat si m-am dus sa imi fac o baie relaxanta.Cand am terminat am iesit infasurata intr-un prosop negru.
L-am vazut pe Jack intins in pat zambindu-mi pervers.
E: Ce e? De ce te uiti asa la mine?
J: Esti foarte sexy doar intr-un prosop!
E: Iar tu esti un mare tembel cu care nu am ce discuta! *ii spun si imi dau ochii peste cap*
J: Nu mai incerca sa pari dura cand esti defapt sensibila si gingasa ca o floare! *spune si ma apuca de talie incercand sa ma sarute*
E: Jack! Lasa-ma! *il imping de langa mine*
J: De m-as opri?
E: Pentru ca vreau sa ma schimb si pentru ca nu am chef de jocurile tale chiar acum!
J: Hmmm....stai sa ma gandesc. Sa ies sau nu ies?
E: Raspunsul este sa iesi! *tip la el*
J: Off! Bine! Dar ne vedem noi diseara!
E: Sa vezi ca nu!
Dupa ce Jack a iesit din camera mea mi-am ales o pereche de blugi albastrii deschis , un maieu negru din dantela si un sacou alb.Mi-am incaltat platformele negre si am coborat in linving unde l-am gasit pe Jack mancand un mar.
E: Tot nu ai plecat? *intreb pe un ton ridicat*
J: Dar tu unde pleci? *mi-a raspuns nepasator tot cu o intrebare*
E: Nu te intereseaza pe tine! Cand ma intorc sper ca nu te voi mai gasi aici! Ai inteles?
J: Mda...cum zici tu!
Am iesit din casa indreptandu-ma spre cafeneaua din centrul Londrei. Chair aveam chef sa ma plimb pentru ca in ultimul timp nu am facut asta o data cu "schimbarea".Pot spune ca viata mea s-a schimbat radical.In afara ca ma hranesc cu sangele animalelor , ma simt cu totul altfel.Cand am deschis usa cafenelei am ramas inmarmurita...
Harry's pov
In ultimul timp simt ca nu mai am de ce sa traiesc.In continuare nu dau de Emma.Toata lumea se intreaba unde este si de ce nu vine acasa.
Ma ridic lenes din patul de 2 persoane din camera mea si ma indrept spre dulap.Il deschid uitandu-ma timp de 10 minute la el.In final imi aleg un trening gri si un tricou alb.Imi incalt conversii negri si plec spre cafeneaua centrala.Drumul a fost unul scurt.
Intru in cafenea comandandu-mi o cafea cu frisca.
Emma's pov
Nu imi venea sa cred cine e in fata mea.Niste carlionti minunati, niste ochi de un verde ca de smarald imi incantau privirea.
H: Emma? Tu esti? *intreaba el incet*
E: Mnu...Ma confuzi! *zic si ies rapid din cafenea*
Harry's pov
Tocmai ce s-a intamplat a fost real? Am vazut-o pe Emma sau doar mi s-a parut? Sigur ea este!
Am iesit imediat din cafenea dupa ea dar nu am mai vazut-o.Am plecat dezamagit acasa.
Emma's pov
Nu vreau sa il mai mint! Nu vreau sa mai stau departe de el! De ce viata este atat de dura cu mine? Este singura intrebare pe care mi-o pun si nu gasesc un raspuns competent!
Mergeam pe o strada din apropierea padurii. Am observat un par castaniu cu o suvita blonda. Ala nu putea fii Zayn. S-a intors iar apoi l-am vazut! Zayn Javadd Malik!
Z: Emma? Tu esti? *incepand sa se apropie de mine*
E: Zayn! Te rog , nu te apropia!
Z: Dar de ce? Toata lumea te cauta!
E: Nu trebuie sa stii motivul! Spune-le celorlalti sa nu ma mai caute pentru ca nu ma mai intorc!
Z: Te-ai schimbat! Ai tenul foarte alb!
E: De ce te intereseaza pe tine? Du-te la sotia ta insarcinata!
Z: Vorbesti de Perrie?
E: Da! Cate sotii insarcinate ai?
Z: Pai...Perrie a disparut inainte sa nasca!
E: Nu are cum...De sa fii facut asta? Ce o fii avut cu biata fata?
Z: Despre cine vorbesti? Care fata?
E: Zayn , trebuie sa plec! Pa!
Am fugit de langa Zayn cat de repede am putut. De ce trebuia ca Jack sa se apropie de Perrie? Mi-a promis ceva! Dar eu am fost prosta si l-am crezut! Scot repede telefonul din buzunar si formez numarul lui Jack :
*conversatie telefonica*
J: Alo?!
E: Jack , sunt Emma! Trebuie neaparat sa imi spui ce i-ai facut lui Perrie!
J: Nu i-am facut nimic! Ce te face sa crezi asta?
E: Am dat de Zayn in padure si mi-a zis ca Perrie a disparut! Te rog spune-mi ca nu ai omorat-o!
J: N-am vazut-o in viata mea pe Perrie! O fii omorat-o al vampir!
E: Mai exista alti vampiri in afara de noi doi in oras?
J: Nu stiu! Acum trebuie sa inchid! Pa! *imi inchide telefonul in nas*
Cand ma intorc sa plec spre casa simt un cutit fix in plamanul stang...Cad pe jos incercand sa il scot. Vad o persoana foarte cunoscuta deasupra mea. Era...era...era chiar ea!
Hey! Am reusit si eu sa scriu capitolul asta! Sper sa va placa! In urmatorul capitol va fii o supriza pentru voi! Unele lucruri se vor schimba!
"Intrebarea Capitolului" : Cine credeti ca e aceea fata care a injunghiat-o pe Emma?
YOU ARE READING
Louis' little sister (Harry Styles FF)
FanfictionEmma Tomlinson!!Sunt sora lui Louis Tomlinson.Nu stiti cate dezavantaje sunt cand faci parte din familia unei celebritati.