Po párty první den školy
Pondělí
Kate
Stojím před školou s nervózní Sarah.
"Já tam nechci" zakňučí Sarah.
Povzdechnu si. Stojíme tady už pět minut a ona se ještě neodhodlala vejít do školy, protože se bojí setkání s Tomem.
"Nejdu tam. Jdu domu" řekne Sarah a jde pryč.
"Hou hou" řeknu a chytnu ji za ruku. "Musíte to vyřešit. Nemusíš se bát. Říkám ti to pořád. Nic ti nevyčítá. A nelituje toho. Tak se vzchop a jdi do ty školy"
Řeknu už docela naštvaně, protože mě to vážně už nebaví.
Koukne se na mě.
"Jenže když já..." začne ale přeruší ji přicházející Wendy.
"Ahoj holky co rešíte?" Zeptá se nás s úsměvem.
"Nic důležitého" pokrčím rameny.
Wendy o Sárah úletu neví. Normálně si říkáme vše, ale Sára mě poprosila abych holkám nic neříkala.
Možná se mi to moc nelíbí, ale akceptuji její rozhodnutí.
"Aha a proč tady tak stojíte?" Zeptá se. Pokrčím rameny a kouknu na Sáru.
"Hele támhle jde Tom, Adam a Dave." Řekne zčista jasna Wendy. Otočím se směrem, kterým ukazuje.
"Sakra" vyjde ze mě. Kouknu na Sarah, která je nervóznější než kdy před tím.
Kývne na mě a společně se vydáme do školy.
"To utíkáš přede mnou kotě" křikne na mě ten hlas na který začínám být alergická.
Otočím se.
Vidím Adama se svým arogantním úsměvem na tváři.
"Já neutíkám" zamračím se a koutkem oka vidím, že Sarah dál pokračuje směrem ke škole.
"Sáro počkej na mě" zakřičí na ni Tom a běží za ní.
Tohle bude ještě zajímavý. No ale aspoň to bude vyřešeny a mě už do toho nebudou zatahovat.
"Co se to tady vůbec děje?" Zeptá se zmateně Wendy.
No jo Vendy to vlastně neví. Co teď?
"Ty to nevíš? Tom..." začne vysvětlovat s úšklebkem Adam, ale já ho přeruším.
"To je snad jejich věc ne?!" Vyštěknu na něj.
"Aha takže to je něco o čem nemám vědět. A to jsem myslela, že si říkáme všechno"
Naštve se Wendy.
Povzdechnu si.
"Já bych ti to řekla, ale slíbila jsem Sarah, že to nikomu neřeknu. Musí ti to říct ona" řeknu ji smutně.
"No jasně" odsekne Wendy a naštvaně odběhne pryč.
"Wendy" křičím za ni zoufale. Sakra co jsem měla dělat. Slíbila jsem ji to. Věděla jsem, že z toho budou jen problémy. Sarah to holkám měla říct.
Frustrovaně si prohrábnu vlasy. Co teď budu dělat?!
"Tak pojď kočičko za chvíli zvoní" řekne Adam a chytne mě za ruku.
Vytrhnu se mu.
"Nejsem žádná kočka. Tak mi tak laskavě neříkej" osočím se na něj.
Zasměje se.
"Dobře prdelko"
Co?! To snad nemyslí vážně?!
"No tak mi teda nebudeš říkat ani náhodou" naštvu se na něj.
"Budu ti říkat jak chci kočičko. A teď pojď už zvoní" řekne a pobaveně se na mě dívá.
"Kretén" zamumlám si sama pro sebe, ale jdu po schodech nahoru ke vchodu.
"Já tě slyšel prdelko" řekne a placne mě přes zadek. Zalapám po dechu.
Co si to dovoluje?! Dřív než stihnu zareagovat se smíchem vyběhne schody a zmizí ve škole.Adam
Celou dobu co jsme spolu mluvili na mě vystrkovala tu svoji prdelku a když řekla, že jsem kretén neudržel jsem se a prostě ji přes tu prdel fláknul.
Jenže jsem nechtěl riskovat kastraci a tak jsem radši zdrhnul do třídy.
Jo možná jsem srab, ale ona je vážně schopná mě vykastrovat.
"Adame" uslyším za sebou její křik a později i kroky.
Musím se ušklíbnout. Co jsem říkal chce mě vykastrovat.
Chci vběhnout do bezpečí v podobě naší třídy, jenže dostanu nápad.
Schovám se za sloup a čekám na ni. Najednou ji uvidím.
Naštvaně jde směrem ke třídě. Vypadá docela hrozivě když je naštvaná.
Právě prochází kolem mé schovky a já na nic nečekám a přimáčknu ji ke zdi.
Jo možná ohraný způsob, ale ji jinak udržet se mnou na jednom místě nejde. Navíc teď ji musím udržet na místě aby mě nezabila.
Zalapá po dechu.
"Co to zase děláš?!" Křikne na mě a z očí ji šlehaj blesky.
Ušklíbnu se. Takhle ji to sluší.
"Něco se ti nelíbí prdelko?" Zeptám se ji a naprosto si užívám mojí moc nad ni, i když jen chvilkovou.
"Jo všechno se mi nelíbí. Co po mně pořád chceš?" Zavrčí na mě.
Zasměju se.
"Chci po tobě jen aby sis přiznala, že tě přitahuju. Přiznej, že jsem sexy a pustím tě." Řeknu ji s úsměvem.
Protočí očima.
"Takže znova nepřitahukeš mě." odpoví skrz zuby.
Povzdechnu si.
"To je takový problém to přiznat prdelko?"Zeptám se ji.
"Neříkej mi prdelko kreténe." Zavrčí.
Nespokojeně mlasknu.
"Myslím, že nejsi zrovna v situaci, kdy by si mi mohla nadávat kočičko"
"Pane Dicku slečno Davidson nechte si laskavě svoje choutky na přestávku" vyruší nás hlas profesora na češtinu.
Kouknu se na Kate. Je rudá až za ušima. Musím se usmát. Je roztomilá, když se červená. Pustím ji a beze slova odejdu do třídy.Pokračování příště...
Další díl je tady. Doufám, že se vám líbila.
Děkuji za hlasy 😁
ČTEŠ
Chci tě, Chceš mě.
RandomJednoho dne do třídy, kam chodí i Kate Davidson, přijde nový kluk jménem Adam Drake. Adam je namakaný frajírek, hokejista a děvkař. Ona je drzá, chytrá a usměvavá a ráda tancuje. Měla jen jednoho přítele a ten ji zlomil srdce. Rozhodla se nepustit...