Black Folder.

222 19 0
                                    

Стоях на едно място, стъписах се. Сърцето ми биеше лудо и мамка му , не можех да смогна на ударите. Изведнъж загубих равновесие, а главата ми пулсираше адски силно.

-Скай, Скай!- някой изрече името ми, познат глас. Не можех да се съсредоточа, защото не толкова светлият коридор стана черен.

Гледната точка на Хари*

Стоях в стаята за хранене. Не съм виждал , Скай от обяд . Вече е десет вечерта и ще се побъркам. Какво ли се е случило?Ако са я хванали... Не, не е възможно.
Боже за първи път ти се моля само я пази, нека нищо да не и се случи , ако трябва ще остана тук до края на живота си , но само я пази.
Молех се и отново страшна мисъл изскочи в главата ми. Ами , ако убиецът я е хванал, какво тогава?

-Хари, Хари. - Клаус прекъсна мислите ми.

-Какво ?-попитах ,премигвайки , за да се съсредоточа.

-Скай , е в лекарския кабинет. 

-Какво? Как?Какво и се случило? -хванах масата и леко се надигнах .

-Хвана ли са я в крилото .

-Кой я е хванал?Мамка му говори, Клаус!

-Спокойно братле, Лекси я е спипала.

-И какво му е спокойното?Край , тази кучка ще я издаде, трябва да отида там Клаус. Разбери ме, трябва да стигна до Скай!-прокарах ръка през косата си от притеснение.

Клаус за момент се загледа в една точка. Беше се замислил и с пръсти потъркваше брадичката си. Погледът му се спря на готвачката.

-Имам идея .- усмихна се зловещо.

-Тази усмивка да виждам. - повдигнах веждата си и се усмихнах на криво.

Клаус се изправи и заговори готвачката. Обясняваше и нещо. А , аз взех ножа от плота и му направих знак , че вече беше в мен. Той кимна и бързо притича.
-Сега или никога. -казах и прерязах ръката си.

Клаус започна да пищи нарочно , а Джейкъб дойде при мен. 

-Хари..Какво направи?Добре ли си?Откъде взе ножа?-попита , по-скоро отегчено , но ще се престоря ,че го интересува.

-Боли ме .-казах и се намръщих. Излъгах , това въобще не е нищо. Преживявал съм и по-лоши неща.

-Хайде, да отидем до сестрата. -точно това исках да чуя. Идвам ,Скай!Идвам!

Вървяхме по коридорите. А аз вече горях от нетърпение да видя Скай. Ще убия Алексис, ако я издаде.Стигнахме пред вратата , Джейкъб я отвори.

Psycho love. {H.S.}Where stories live. Discover now