SYNOPSIS

13.2K 664 3
                                    

WIA: THE HEIRS

HEIRS Itu sendiri membawa maksud PEWARIS.

selepas peperangan besar-besaran yang melibatkan beberapa puak, WIA telah mengambil keputusan untuk memanggil ejen terbaik mereka iaitu Daisy pulang ke tanah air selepas bertahun-tahun dilatih dan dibesarkan di luar negara.

Dia telah dihantar ke Trebullet Highschool dengan misi mencari identiti seseorang dalam pada masa yang sama dia perlu diterima masuk ke Trebullet Spy Academy.

TSA atau Trebullet Spy Academy iaitu sebuah akademi rahsia untuk melatih pelajar yang terpilih menjadi ejen mereka.

Selepas Daisy berjaya masuk ke TSA dia digabungkan bersama Heirs iaitu sebuah kumpulan yang dibentuk melalui latar belakang mereka dan ketuanya ialah Mirul Daniel. Seorang yang sukar dijangka.

Tidak lama selepas itu, dia dapat mengetahui bahawa Umairah iaitu rakan setugasnya juga salah seorang ahli Heirs tetapi telahpun dibunuh oleh musuh.

Di situ juga dia berjumpa dengan top 3 ejen remaja terhebat WIA iaitu Rosé dan Lily dan apabila digabungkan mereka bertiga ini Daisy, Rosé,Lily lalu terbentuk la Flowers Fairies Agents.

Dan mereka bertiga inilah yang akan membongkar rahsia disebalik kematian Ace dan Diamond di TSA

Selepas mengetahui berita itu, dia kini menjadi sasaran utama kepada pembunuh yang membunuh rakannya kerana dia dianggap pengganti Ace iaitu keturanan yang bakal menghapuskan Black Scorpion.

Adakah Daisy,Rosé dan Lily akan selamat menamatkan misi mereka atau sebaliknya.

WIA: The HEIRS✔[EBOOK]Where stories live. Discover now