15.rész

547 27 2
                                    

Andrewt megkötözve hagytuk a lakásában,és Shawn házába mentünk. Amint beléptünk az ajtón,megszólalt.
"Úgy sajnálom. Elcsesztem az egészet."túrt a hajába idegesen.
"Shawn..." kezdtem nyugodtan.
"Andrew csak félrevezetett téged. Nem tudhattad,mi igaz és mi nem. Bár nekem sem adtál esélyt,hogy megmagyarázzam..." suttogtam.
"Tudom. És annyira szarul érzem magam. Meg tudsz bocsájtani?" fonta karjait derekam köré és homlokát enyémnek támasztotta. Lehunytam a szemem és résnyire nyitottam a szám.
"Megbocsájtok. Mert szeretlek,Shawn." suttogtam ajkaiba.
Halványan elmosolyodott.
"Én is szeretlek,Emma." majd forró csókot nyomott ajkaimra.

Hiányzott az érintése. A hangja. A nevetése. Az illata. Mindene.

A kanapén ülve filmeztünk,mikor megcsörrent a telefonom.
-Igen?-szóltam bele.
-Emma? Kérlek gyere haza...-hallottam Shirley sírástól elcsukló hangját.
-Shirley,mi történt?-ijedtem meg.
-Gyere haza. Most.-sírt. Letettem és egyből felpattantam.
"Mi az Kicsim?" kérdezte Shawn.
"Shirleyvel valami baj van...muszáj haza mennem." pakoltam össze a cuccaim.
"Holnap átjössz?" állított meg egy pillanatra.
"Ígérem." nyomtam egy gyors puszit szájára és már el is rohantam.

Öt perc múlva már az ajtó előtt álltam. Beléptem és levetkőztem.
A szobában megpillantottam Shirleyt a kanapén sírva.
"Hé! Mi történt?" rohantam oda.
"Emma én..." sírt fel.
"Na,mondd csak." simítottam meg a hátát. Shirley nagy levegőt vett.
"Amíg otthon voltam,találkoztam Alex-el. És...és...." nyögött fel.
"Igen?" kérdeztem türelmesen.
"Lefeküdtem vele. Vagyis ő akart. És nem tudtam ellenkezni. És...annyira félek,hogy terhes lettem." tajtékzott sírva.
"Hé,hé! Nem védekeztetek?" kérdeztem először ezt.
Csak megrázta a fejét. Idegesen kifújtam a levegőt.
"Mi az hogy nem tudtad leállítani?" akadtam ki.
"Hát...nem engedte. Kikötözött és...Emma úgy fájt." sírt kétségbeesetten.
"Tudom. Ne sírj,Shirley. Veszünk tesztet és meglátjuk mi lesz,jó?" töröltem le egy könnycseppet az arcáról.
"Jó. Köszönöm." mondta majd megölelt. Gondterhelten sóhajtottam,majd bekísértem a szobájába és úgy döntöttem,főzök nekünk ebédet.

Amint a rántott húst pácoltam,csengettek. Szitkozódva nyitottam ajtót. Két öltönyös férfi állt előttem.
"Jónapot! Miben segíthetek?" kérdeztem meglepedten.
"Maga Emma Rose?" kérdezte az egyik.
"I...Igen." dadogtam.
"Bemehetünk?" mutatott a társára. Válaszul bólintottam,majd szélesre tártam az ajtót.
A két férfi komótos léptekkel lépett a nappaliba és leültek. Shirleyt nem keltettem fel,mert nem akartam terhelni. Gyorsan levettem a húst a tűzről és leültem velük szemben.

"Nos...egyik nap rábukkantunk erre a Youtube videóra." fordította felém az egyik férfi a telefonja képernyőjét,amin megjelent a White Shadows stúdiófelvétele. Akaratlanul is öszerándult a gyomrom.
"Ez maga ugye?" kérdezte a másik.
"Igen,én vagyok." mondtam rekedtes hangon. 
"Azért jöttünk,mert szeretnénk szerződést kötni önnel a RadioRecords-nál. Nagyon örülnénk,ha elfogadná az ajánlatot,mert híres énekes lehet,ezzel a gyönyörű hanggal." mondta a kopasz.
Egy pillanatra lefagytam.

Nekem egy szerződés? Énekes lehetek?

"Kaphatok egy kis időt,amíg átgondolom?" kérdeztem félve.
"Persze. Elnézést,be sem mutatkoztunk. Én Peter vagyok,ő pedig itt Noel." mondta a szemüveges férfi.
"Örvendek." eresztettem el egy halvány mosolyt.
"Nos akkor...köszönjük a látogatást,kérlek ezen a számon hívj,ha döntöttél." nyújtott oda Noel egy névkártyát.
"Rendben,köszönöm. Viszlát!" tessékeltem ki őket a házból.

Nagyot fújtatva mentem vissza a konyhába.
"Ezt nem hiszem el. Nekem tettek ajánlatot?" nevettem fel hitetlenül miközben tovább sütöttem a húst.
Fél óra múlva felszóltam Shirleynek,aki kócos,kialvatlan fejjel vonszolta le magát.
"Na jobban vagy?" tettem le a tányerját,amin ott illatozott a főztöm.
"Nem igazán..." mondta,majd elkezdett enni.
Mivel öt percig meg sem szólalt,csak tömte az ételt,arra következtettem hogy ízlett neki.
"Délután elmegyünk tetszet venni oké?" néztem rá két falat között.
"Oké." mondta elkeseredetten.
"Figyi,minden rendben lesz." szorítottam meg a kezét.
Nem mondtam el neki a két férfit. Elég ha később megtudja. Most így is eléggé stresszes.

                              ****

"Na gyere." nyitottam be a gyógyszertárba,magam után húzva Shirleyt.
"Ajj,nem akarok!" mondta falfehér arccal. Nem szóltam,csak odasétáltam a pulthoz.
"Jónapot! Szeretnék kérni két terhességi tesztet." mondtam ki furán. Az eladő hölgy félmosolyra húzta a száját,majd hátrapillantott a cipőjét bámuló barátnőmre.
"Azt hiszem sejtem,kinek lesz." kuncogott fel,majd beletette őket egy szatyorba és kifizettem.
"Mégegyszer köszönöm!" intettem neki majd kiléptünk. Nagyon rendes volt. Shirley továbbra is falfehér arccal sétált.
"Nem lesz gond,oké?" mondtam neki bíztatóan.
"Ühüm." bólintott.

Mikor hazaértünk,berohant a fürdőbe és magára zárta az ajtót. Tíz perc után bekopogtam.
"Hadd menjek be! Meg akarom nézni." mondtam.
Shirley kinyitotta az ajtót.
"Még nincs meg az eredmény." suttogta az ájulás határán.
Beléptem és kezembe vettem az eszközt. Shirley elfordította a fejét.
Hirtelen megjelent egy csík.

Maradj így. Ne legyen terhes Shirley,kérlek.

Gondoltam és lehunytam a szemem.
Kis idő múlva rápillantottam a kijelzőjére.
"Shirley..." suttogtam halkan,majd elé csúsztattam a tesztet,amin két vaskos,fekete csík díszelgett....

-------------------------------------
De rég nem hoztam részt,te jó ég! Sajnálom,csak nagyon szét vagyok esve mostanában.
Bocsi hogy ilyen rövid lett ez a rész!:(
Remélem azért tetszett! 💞

White Shadows /S.M. fanfiction/Where stories live. Discover now