19☾

112 17 13
                                    

// Dit hoofdstuk kan grof taalgebruik bevatten. //

Ik open voorzichtig mijn ogen. Ik schrik van het licht. Het is wit en fel. Als mijn ogen gewend zijn aan het licht kijk ik om me heen. Ik zit in een kleine vierkante kamer. De muren horen wit te zijn maar ze zijn gelig uitgeslagen. De grond is grijs. Ik lig op de grond en ik zie naast me een bed staan. Het is gemaakt van ijzer en er ligt een matje in. Ik kijk verder en zie een wastafel en een wc. Ik probeer me op te drukken maar ik val alweer neer. Wat is dit voor een plek. Ik verzamel al mijn krachten en ik sta op. "HELP ME! LAAT ME GAAN!" Ik ram op de deuren en de muren. "LAAT ME GAAN!" schreeuw ik nog harder. "Houd je tyfus bek, tering slet." Hoor ik vanaf de andere kant van de deur. Wat? Zitten hier meer mensen?! "Wie zei dat en waar ben ik?!" vraag ik aarzelend. "LEKKER BLAZE!" roept iemand nu. Het klinkt verder weg. "Nou slet, nu weet je dat ik Blaze ben, maar wie ben jij?" vraagt het meisje genaamd Blaze. "Ik ben Chloe." zeg ik zelfverzekerd. Veel mensen beginnen te lachen. "Ben jij DE Chloe?!" roept dezelfde jongen die net Blaze complimenteerde met haar uithaal naar mij. "Hoezo DE Chloe?!" vraag ik verbaasd. "Aiden." zegt de jongen als antwoord. Ik krijg een brok in mijn keel als hij zijn naam uitspreekt. "Volgens mij hebben we te maken met DE Chloe. Nou Chloe welkom in the Underground." zegt de jongen weer en hij begint te lachen. Andere jongens beginnen ook te joelen. Ik val zuchtend op het bed. Wat is the Underground?!

Ik staar naar het plafond als er ineens een alarm af gaat. Ik doe snel mijn handen tegen mijn oren. Jezus, wat een kut geluid. Het lampje naast de deur verwisseld van rood naar groen en ik sta verbaasd op. De deur gaat open en ik zie de lange gang. Ik heb nog steeds mijn bebloede kleren aan. Alleen mijn gezicht en handen zijn schoon. Ik loop de kamer uit en zie dat de meeste kamers al leeg zijn. Ik loop af op het geluid van stemmen. Ik sta boven aan een trap en kijk naar beneden. Er staan enorm veel tafels en ik loop de trap af. Ik kijk om me heen. Iedereen is hier groot en sterk. Ik loop snel naar de plek waar je eten kan pakken. Ik eet het wel in mijn kamer op. Ik pak een dienblad en pak wat eten. Het ziet er smerig uit. Ik pak een flesje water en wil dan de trap weer op lopen. "Als dat Chloe niet is..." zegt een stem achter me. Ik wil door lopen maar de jongen trekt me aan mijn arm terug. Het dienblad valt uit mijn handen. De jongen grijnst. "Wie ben jij en hoe ken je me?" vraag ik aarzelend aan de jongen. "Ken je me niet meer?! We hadden net nog een heel leuk gesprekje daarboven." Fuck, het is de vriend van Aiden. "Ik ben Kaj." Fluistert hij in mijn oor. Ik loop naar achter maar hij houdt me tegen. Hij legt zijn handen op mijn schouders en laat ze steeds verder zakken. Ik verstrak. "Kom op schatje... Je hebt het ook voor Aiden gedaan." fluistert hij weer in mijn oor. Ik wil wegrennen en gillen maar het lukt niet. Het enige wat ik kan denken is; niet weer, alsjeblieft niet weer. Hij raakt me steeds verder aan en ik knijp mijn ogen dicht als zijn handen onder mijn shirt gaan. Dan word ik ineens weggetrokken. De grijns van Kaj verdwijnt en hij kijkt boos naar de jongen die me net wegtrok. De jongen slaat Kaj in zijn gezicht. Ik kijk hem dankbaar aan. Kaj wilt terug slaan, maar op de een of andere manier houdt hij zicht in en loopt weg. Als hij langs mij loopt zegt hij: "Je bent nog niet van me af..." Hij grijnst en gaat naar zijn vrienden. Ik zucht opgelucht. De jongen trekt me mee en voor ik het weet staan we in de gang. "Ik ben Jonah." zegt de jongen. "Ik ben Chloe." zeg ik terug. "Dankjewel." vervolg ik mijn zin. "Chloe, je bent niet veilig hier." "Huh hoezo dan?!" "Te veel jongens kennen het verhaal." "Wat bedoel je? Wees duidelijk." zeg ik verbaasd. "Chloe je bent het enige meisje hier. En.." Ik onderbreek Jonah voordat hij verder kan met zijn verhaal. "Enige meisje? En Blaze dan?" "Blaze is 'one of the guys', ze is een jongen als je me snapt." Ik knik. "In ieder geval, iedere jongen weet dat je het met Aiden hebt gedaan." Ik schrik even, hoe weet iedereen dat. "Hoe?!" vraag ik verbaasd. "Aiden komt hier af en toe, als hij iets heeft gedaan. Nadat jullie samen seks hadden was hij hier ook. Hij was hier omdat je broer en hij een gevecht hadden. Aiden kreeg de schuld en kwam hier." Ik knik, het klinkt allemaal vaag. "Aiden vertelde hier aan iedereen hoe goed je wel niet was en vooral hoe makkelijk je wel niet was..." Hij spreekt de laatste zin aarzelend uit. "Daarom deed Kaj dit, of niet soms..." Jonah knikt voorzichtig. Dan begin ik boos te worden. "DAT IS HELEMAAL NIET WAAR, HIJ VERKRACHTTE MIJ!" Het is er al uit voordat ik er erg in heb. Jonah schrikt. Tranen stromen weer over mijn wangen. Fijn zeg, je wordt verkracht en dan ben je de makkelijkste slet van de school. Top dit. Jonah slaat zijn armen om me heen. "Je moet hier weg Chloe." fluistert hij in mijn oor. Ik trek me terug uit de knuffel en veeg mijn tranen af. "Dat gaat nooit lukken, ik heb het geprobeerd." "Dus daarom zit je hier..." Jonah aarzelt even. "Wat is er...?" vraag ik. "Nou... Er is wel een manier. Maar die is moeilijk en gevaarlijk." "I'm in."

Hee allemaal! Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden. Zoals je hebt kunnen lezen is Chloe nu in the Underground. Ik heb super veel zin in de aankomende hoofdstukken! als jullie dit een leuk hoofdstuk vonden laat dan even een Comment☁︎ en Vote🌟 achter!

Volgende keer in Trapped.: Zoals jullie kunnen zien is dit hoofdstuk 19 en in hoofdstuk 20 komt er dan ook een special! De POV verandert naar een ander persoon. Wie dat is lees je morgen in het nieuwe hoofdstuk van Trapped.!😏

Liefs Zara

Trapped.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu