t e n

2.3K 193 84
                                    

Stiles: Küstün mü?

Stiles: Küstün sen herhalde.

Stiles: Engel yemiş olsam mesajımın ulaşılmadığına dair bildiri gelirdi.

Stiles: O zaman bu mesajlar sana ulaşacak ve okuyacaksın.

Stiles: Okumadan silebilme ihtimalin de var tabii.

Stiles: Ama ben okuyacağını varsaymak istiyorum.

Stiles: Trip attığına göre %80 kızsındır.

Stiles: Ayrıca gerçekleri söyledim.

Stiles: Beni az buçuk tanıyorsan, senelerdir Lydia Martin'e karşı olan karşılık aşkımı bilirsin.

Stiles: Senelerce sevdim onu, o beni görmedi. Yine sevdim. Yine beni görmedi, yine sevdim.

Stiles: Ama hiç bir zaman beni fark etmesini sağlayamadım. Jackson ileydi, Aiden ileydi ama hiç bir zaman benimle olmadı.

Stiles: O yüzden ilk defa beni seven ve benim de onu sevdiğim biri varken,

Stiles: Sana yalan söyleyemem.

Stiles: Beni anlıyorsun, değil mi?

Lydia, Stiles'ın bunları yazarken içinin ne kadar acıdığını hissedebiliyordu. Ve Stiles ne kadar üzülüyorsa kendi de onun kadar üzülüyordu. Belki ondan bile fazla.

Lydia o seneleri geriye sarmak istedi. Onu görmediği, görmezlikten geldiği yılları geriye sarıp yok etmek ve Stiles ile olmak istedi.

Ne yazık ki böyle bir şey imkansızdı. Bu doğaüstü olan dünyada bile, bu imkansızdı.

Ama düzeltebilirdi. Stiles'ı kendine yeniden aşık edebilirdi. Bu sefer birlikte olabilirlerdi.

Bunun için de gururunu ayakları altına alması gerekiyordu.

Ve Lydia, bunu yaptı.

Bilinmeyen Numara: Anlıyorum.

Bilinmeyen Numara: Ve hayır Stiles, sana küs değilim veya trip atmıyorum.

Bilinmeyen Numara: Ben kolay vazgeçmem.


♧ Azıcık da Lydia gurursuz olsun gari... xjdjdjjdj Yalnız bölüm yağdırıyorum, değer kıymet bilin. ♧

everything's change  ♧  stydia textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin