Capitolul 3

26 0 0
                                    

Eram cu varul meu Robert cand am ajuns la mama sa o vad, cand deodata un doctor batran la vreo 60 de ani cam asa se apropie de mine cu o fata gata sa ma sperie si nu altceva!

-Buna ziua,imi spune doctorul Brown Stephan.....

-Imi pare rau domnisoara Helen sa va dau aceasta informatie,dar trebuie sa va comunic care este starea de sanatate a mamei dv.....

- Clara are nevoie de o operatie de schimbare a valvei aortice, se afla intr-o stare foarte grava in momentul de fata trebuie sa stiti ca daca nu i se va face aceasta interventie sansele ei de supravietuire sunt de 3% .......

Eram foarte speriata si nu stiam ce sa fac cand deodata imi suna telefonul in poseta:

- Buna Helen,am vazut ca m-ai sunat ,s-a intamplat ceva,ce a luat foc,facu o gluma tata....
-Bai tata, nu am chef de glumele tale stupide,mama se afla pe patul de spital la terapie intensiva,si tu te distrezi cu toate parasutele,si ma ei la misto????
-Vino dracu acasa ca avem nevoie de tine aici,lui mama trebuie sa i se faca o operatie la inima si ne trebuie bani,vino repede si las-o naiba pe fufa aia cretina cu care esti!!!
Eram foarte furioasa si indignata pentru nepasarea tatalui meu care era plecat cu amanta lui ca sa se distreze ca din cauza tensiunii create mi se facu-se rau gata sa lesin...... dar tousi mi-am revenit stropindu-ma cu putina apa de la chiuveta.
Doctorii care o tratau pe mama, imi dadeau slabe sanse ca ea sa se insanatoseasca, pentru ca operatia ei era una foarte dificila si din cauza varstei poate sa moara la orice ora, si s-a intamplat sa.....

Far AwayWhere stories live. Discover now