Bab 1:Dia y aku cintai

4.5K 19 2
                                    

Aku mula meraba raba katil disebelah ku.tiada orang lantas dengan cepat aku membuka lampu tidur yang agak samar samar.dalam kesuraman malam ,tilam disebelah memang tidak terusik langsung bantal pon masih tidak berusik.

'Ish mana pulak dia ni pergi'omel aku perlahan sambil bangun dan mencari diri nya.Teraba raba jugak aku dalam kegelapan kamar tidur aku.

Bedebah punya lampu ,tak terang

Aku melangkah menuju ke suatu arah di dalam kamar tidur aku .

Arah yang aku tuju itu menempatkan almari pakaian dan ditepinya meja solek.Dalam kesuraman cahaya aku ternampak sekujur tubuh sedang tidur dalam keadaan mengerekot kesejukan.

Tubuh itu diselimuti dengan sehelai kain batik nipis dan lusuh.serta di kepala tubuh itu hanya dialasi dengan beberapa helaian kain batik yang dilipat kecil dan dijadikan bantal

Tubuh itu sudah aku kenal pasti.

YA ITU TUBUH ISTERI AKU,NIDA.

Dengan kedinginan suhu bilik ditambah pula dengan hujan yang mencurah curah di luar sana menyebab kan tubuh yang terbaring diatas lantai itu mengigil seketika.

Aku mencangkung sambil memerhatikan tubuh itu.

Isteri ku tidur diatas lantai dengan berlapik kan sehelai kain batik dan kain itu jugalah disarungnya utk dijadikan selimut.

Nafsu aku sedikit terangsang dalam kesejukkan apabila melihat tubuh nida yang dibaluti oleh sehelai seluar trek sukan yang sedikit ketat menampakkan alur alur punggung nya,dan bentuk kaki nya .lantas mata aku meleret melihat kearah tshirt yang dipakai oleh isteriku.nipis dan kelihatan puting payudaranya terjojol sedikit yang menghiasi buah dadanya yang mekar itu.tshirt yang nipis itu jelas menunjukkan perut nida yang sedikit membulat kedepan .

Junior didalam kain ku cepat sahaja bangun apa bila melihat pemandangan yang indah ini sebegini.

Nafsu aku kian membuak buak apabila aku terpandang bibir nida yang kecil dan sedikit mungil itu.ya bibir ini lah yang menyebabkan aku rakus menlumati ulas bibir ini 4 tahun yang lalu.Ahh kenangan lama kembali terbayang .

Tapi sayang bibir nida kelihatan bengkak sedikit dan terdapat darah di bibir nya.ada kesan lebam disekitar pipi nya dan terdapat kesan titisan air mata di pipi dan di bawah mata isteriku.aku pegang kain batik yang menjadi alas kepalanya basah dengan air mata.

Terdetik rasa bersalah dihati ku kerana memukul nida semasa pertengkaran kami .namun aku ketepikan demi rasa ego.nafsu aku yang membuak buak perlu dilangsaikan malam ini juga.

Lantas aku mengejut kan nida dengan menguis badan nya dengan kaki aku.

Kuisan kali pertama tidak memberikan apa apa tanda yang nida tersedar.

Geram dan nafsu amarah aku bercampur baur membuatkan aku bertindak kasar keatas tubuh nida.Aku bertindak mencengkam rambut nida yang panjang itu dan merentap rambut nya kasar.

Tubuh nida yang semakin kurus itu tersentak bangun mengikut arah tangan aku.nida pada ketika itu sudah tersedar dan mengaduh kesakitan

'Ya Allah abang sakit lah,lepaskan rambut ayang 'ujar nida sambil menyeringai kesakitan

Pada ketika itu aku terlihat alur dada nya yang mendalam ketika dia berusaha utk melepaskan diri dari cengkaman aku.

Weyh perempuan aku nak kau layan aku malam ni.aku tunggu kau diatas katil sambil aku merentap rambutnya dan menolak kebelakang.

Jelas dimata ku tubuh nida terjelepok jatuh kebelakang .
Nida terkial kial untuk bangun disampung air mata nya berguguran jatuh sambil diiringi esakan yang halus

Aku yang sudah tiba di katil semakin berang apabila melihat nida yang masih terkial kial hendak bangun.

Tubuh nida yang semakin kurus dan perutnya yang membuncit kerana mengandung kan benih aku yang berusia 5bulan itu aku tatap dengan penuh bernafsu

Nafsu aku kian bertambah semasa nida sedang mengandung.ye lah masa ni pussy nida begitu ketat dan setiap cengkaman mampu membuatkan aku klimaks berkali kali.

Pergerakan nida yang lemah dan perlahan itu mendorong aku utuk pergi kepadanya dan merentap tangan nya utk cepat sampai diatas katil

Nida mengaduh kesakitan apabila aku mencengkam pergelangan tangan nya dengan kuat.terdengar jua esakan nida yang halus dan kesakitan itu.ianya memnyebabkan nafsu aku kian bertambah.

Aku menolak nida dan dia jatuh tersembam diatas katil.

Tubuh nya yang masih berbalut seluar itu aku londeh kan dengan segera dan bajunya aku rentap sehingga koyak.dari celahan baju nya yang koyak itu aku lihat ada beberapa kesan birat hasil dari pukulan aku semasa pertengkaran kami.

'Ah peduli apa dia milik aku'

Sasaran utama aku mestilah bibirnya yang kecil itu aku mengulum bibirnya dengan begitu rakus sambil tangan ku meramas kedua dua payudara nya dengan begitu kasar.kelihatan air mata nida menitik dengan begitu deras.

'Abang tolong jangan buat ayang macam ni .ayang tak larat .tolong abang '

Tangan aku semasa itu begitu rakus meramas payudara kanan nya dan mulut aku rakus menghisap payudaranya terhenti seketika

Hey perempuan kalau kau taknak sakit baik kau tutp mulut kau

Aku menyambung kembali adegan yang terhenti seketika.nafsu yang semakin meronta meronta membuat kan aku mengigit puting payudara nida .kedengaran nida menjerit kecil dan wajah nya sudah lencun dibasahi air mata.

Aku merentap rambut nida dan memaksa diri nya bangun dan mengikuti langkah ku.aku memaksa nida untuk menonggeng di birai katil kami.

Dalam posisi nida sekarang begitu mengiurkan aku.

Buntut nya yang bulat sejak mengandung ini membuatkan aku bertambah ghairah.

Aku mengangkang kan nida sambil tangan tu memegang junior ku lalu menghala ke pussy nida.

Dengan rakusnya aku memasukkan junior aku kedalam pussy nya.tidak aku hirau kan samada ada nida sudah bersedia atau belum.apa yang pasti nafsu aku mesti dilunaskan sebelum pagi menjelang.

Setiap hayunan dan desahan diiringi tangisan dari nida membuatkan aku terangsang.

Esakan nida mungkin kesakitan atau mungkin kesedapan aku tak peduli .

Yang penting nafsu aku dilunaskan malam ni jugak.

Setelah 1jam bersama nida ,aku mula melihat nida yang berbaring keletihan dalam keadaan berbogel.

Kesan biratan hasil pertengkaran jelas kelihatan disamping kelihatan beberapa bekas lebam baharu.

Nida tidak pernah menolak keinginan aku dan dia tetap menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri biarpun aku selalu mengasari dan menyakiti tubuh nya.

"Kenapa la kau ni bodoh sangat?tak pernah nak lawan aku"




Maafkan aku sayangWhere stories live. Discover now