Jakmile uslyším blížící se kroky k mému pokoji, tak se rychle schovám za dveře. V ruce svírám talíř a vyčkávám až vejde dovnitř. V momentě, kdy se dveře otevřou, on vejde dovnitř a začne se rozhlížet k němu přiskočím a talířem ho praštím po hlavě. Sleduju jeho padající tělo k zemi. Na nic nečekám a rozeběhnu se pryč.
Ani jednou se neohlídnu a ani nevím jak, doběhnu ke vchodovým dveřím. Zamčené, sakra!
,,Rose!" uslyším jeho naštvaný hlas za sebou. Pomalu se otočím. Zmocní se mě strach. Pomalými dlouhými kroky ke mě přejde. Se strachem v očích pohlédnu do jeho očí. ,,Proč?" zeptá se už klidným hlasem. ,,Nemusíš ode mě utíkat, já ti neublížím" zašeptal a pohladil mě po tváři.
,,Bojím se" zašeptám a po tváři mi steče první slza.
,,Čeho?" s otázkou v očích se na mě podívá.
,,T-tebe" špitnu a setřu si slzy z tváře.
Beze slova mě chytne za ruku a odtáhne zpátky do pokoje. Posadím se na postel a on někam odejde. Po několika minutách se vrátí. V ruce drží nějakou knížku. Sedne si vedle mě a knížku si položí na stehna. Nechápavě se na tu knížku podívám.
Když onu knížku otevře, tak můj pohled zaujmou fotky na první straně. Není to knížka, ale album. Album plné fotek mě a Harryho.
,,Pamatuješ si na to?" ukázal na jednu z mnoha fotek. Jsem na ní já a Harry, jak ležíme v posteli a on mě drží kolem pasu. Samozřejmě, že si na to pamatuju. Je to naše úplně první fotka. Ze dne, kdy jsme spolu oficiálně začali chodit. ,,Pamatuju" lehce přikývnu.
,,Nebo na to?" ukáže na fotku vedle. Opět jsme na ní já a Harry, jak se objímáme. Byli jsme zrovna v Zoo, kde Harry poprosil nějaký pár aby nás vyfotil. Je to moc pěkná fotka.
Postupně si prohlédneme i ostatní fotky.
,,Vidíš? V té době jsi se mě nebála, a ani teď nemáš důvod. Jsem to pořád já. Ten starý Harry, kterého jsi milovala" pohlédl na mě s láskou v očích. Dělá si ze mě srandu?
,,Starý Harry? To myslíš vážně? Starý Harry by neublížil mé rodině ani přátelům!" vykřikla jsem se slzami v očích.,,Já to ale udělal kvůli tobě!" taky vykřikl. Kvůli mě? Tohle nemůže myslet vážně!
,,Pořád tě miluju" zašeptal zlomeně.
,,Kdyby jsi mě miloval, tak mě necháš jít"
ČTEŠ
My stalker||•Harry Styles•
FanfictionNeznámé číslo: Co právě teď děláš? Nikdy bych nevěřila, že tato jediná zpráva mi dokáže naprosto převrátit život naruby. Já: Kdo jsi? Možná kdybych nepodepsala, tak by bylo všechno jinak. Všechno by bylo jako doposud. ×××× Vždy mě temnota přitahova...