PART 23

175 16 1
                                    

Skip

"Yerin..Aku nak ikut kau boleh tak?Aku bosan aa dok kat rumah je."Taehyung melembutkan suara.Dia menatap anak mata Yerin.

"X boleh aa Taehyung.."Belum sempat Yerin menghabiskan kata²,Taehyung memotong percakapannya.

"Tapi Yerin..Aku nak ikut kauu.."

"Hurmm.."Gumam Yerin.

"Kalaw kau nak ikut aku,kau kena ade duit..Kau mana ade duit..So dok rumah diam²..Aku tanggong kau...Faham??"Yerin terus melangkah ke arah pintu.

Taehyung pov

"Kalaw kau nak ikut aku,kau kena ade duit..Kau mana ade duit..So dok rumah diam²..Aku tanggong kau...Faham??"Aduhh cam mana laa aku nak cari duit..Aku ni memang menyusahkan..Kesian pulak aku dekat Yerin..

Kakiku langkah ke arah sofa..Hurmm..Macam mana nihh...

End pov

Skip

"Korang pesan je makanan ape yang korang nak..Aku belanja.."Laung seorang diikuti suara sorakan dari rakan² nya yang lain.Restoran Song menjadi riuh dengan suara mereka.

Selesai makan,laki tersebut berjalan menuju ke arah counter.Dia mengeluarkan dompet dari poket seluarnya.Belom sempat dia mengeluarkan duit,tiba² ada tangan yang menyambar dompetnya.Dia terkejut dengan tindakan itu.

"Everybody!!Listen here!!Sape² yang dapat tangkap pencuri tu..Aku akan bagi semua duit yang ade dalam dompet tu.."Semua yang mendengar terus mengejar pencuri tersebut.

"Woii!!Berhenti!!"Jerit satu suara.

'Aduhh..'Desis hati..

To be continue

______________________________________

sory sgt² kalaw chap/part ni bosan..K...Author x taw nak tulis ape dah😁›

The Werewolf Man-[Complete]Where stories live. Discover now